Nowe placówki Neolith jako wyraz zaangażowania na rzecz amerykańskiego rynku.
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Castellón (Hiszpania), dnia 15 listopada 2021 r. Firma Neolith®, wiodący producent Kamienia Spiekanego na świecie, otworzyła niedawno nowe centrum dystrybucyjne o powierzchni 4200 m2 w New Jersey, zapewniając dzięki temu obsługę Nowego Jorku i obszaru trzech sąsiednich stanów, zgodnie z intensywną strategią ekspansji firmy na północnoamerykańskim rynku.
Strategiczne znaczenie Stanów Zjednoczonych
Otwarcie tego nowego obiektu poprzedziła inauguracja działalności obiektów w Atlancie (Georgia) oraz Miami (Floryda), dzięki czemucałkowita powierzchnia najnowocześniejszych placówek marki powiększyła się o 9500 m2. Tym samym Neolith® zyskała łącznie 35 centrów dystrybucyjnych na terenie kraju w formie bezpośrednio zarządzanych obiektów oraz placówek należących do sieci partnerów, stając się największą siecią dystrybucyjną wyspecjalizowaną w Kamieniu Spiekanym na rynku Stanów Zjednoczonych.
„Jak wskazywaliśmy w naszym planie rozszerzenia działalności, Stany Zjednoczone są dla nas obszarem o znaczeniu strategicznym, dlatego dziś z radością ogłaszamy działania będące wyrazem naszego zaangażowania na rzecz północnoamerykańskiego rynku” – stwierdza José Luis Ramón, CEO Neolith® Group. – „Rynek ten zapewnia nam doskonałe perspektywy wzrostu powyżej 50% w bieżącym roku ze względu na ogromne zapotrzebowanie w zakresie wielu zastosowań, w szczególności w aranżacji kuchni i łazienek oraz projektowaniu wnętrz, które to dziedziny stanowią emblematyczne filary naszej działalności” – dodaje.
Źródło inspiracji dla lokalnych odbiorców
Neolith® pragnie zaspokoić w ten sposób rosnące zapotrzebowanie ze strony społeczności architektów i projektantów wnętrz w kraju, dlatego marka powołała dedykowany zespół projektowy dla rynku Stanów Zjednoczonych i tworzy specjalną gamę projektową, modele oraz kolekcje, pragnąc dostarczyć źródło inspiracji lokalnym odbiorcom.
„To zaledwie początek. Będzie to szeroko zakrojona transformacja, której ogromny potencjał niewątpliwie zamierzamy wykorzystać. Stany Zjednoczone wiodą prym w dziedzinie architektury i projektowania na całym świecie, a Neolith jest ulubioną marką najbardziej wymagających i innowacyjnych architektów i projektantów świata. Cieszymy się z możliwości podjęcia jeszcze bardziej intensywnej pracy, ramię w ramię, projektując i tworząc wyjątkowe przestrzenie mieszkalne. Można to osiągnąć wyłącznie dzięki świadczeniu kompleksowej, doskonałej obsługi zapewniającej najlepsze doświadczenia związane z naszą marką.” – wskazuje James Amendola, wiceprezes Neolith® ds. regionu Ameryki Północnej.
Powyższy argument potwierdzają wyniki ankiety przeprowadzonej przez firmę na całym świecie, w której niemal 90% architektów i projektantów wskazało chęć polecenia marki Neolith® do realizacji opracowywanych projektów ze względu na możliwość łączenia względów projektowych z funkcjonalnością, a także ponieważ jest to najbardziej ekologiczny materiał w swojej kategorii.
Neutralność w emisji dwutlenku węgla
Kamień Spiekany zapewnia niezrównaną wartość, a Neolith® jest niezrównanym dostawcą tego materiału. Podczas gdy światowi liderzy zobowiązują się dziś do ograniczania emisji dwutlenku węgla z myślą o ochronie środowiska, Neolith® z dumą podkreśla, że była pierwszą firmą w swojej kategorii, która osiągnęła status „carbon neutral” dzięki zdecydowanym działaniom na rzecz nieustannego dostarczania najbardziej ekologicznych i najbezpieczniejszych powierzchni, konsekwentnie wspierając koncepcję gospodarki o obiegu zamkniętym. W związku z tym Neolith® każdego dnia wzmacnia swoje programy innowacji i zrównoważonego rozwoju produktów, czego przykładem jest nowa technologia marki NeolEAT oraz skład 90R.
Neolith® to prestiżowy produkt w branży architektury i projektowania wnętrz, uhonorowany niezwykle istotnymi nagrodami, między innymi Architectural Digest Awards, Interior Design Best of the Year, Architectural Record Products of the Year czy Red Dot Awards.
O Neolith®
Założona w 2009 r. marka Neolith® to wiodący producent Kamienia Spiekanego na świecie. Jako rewolucyjna i innowacyjna powierzchnia architektoniczna o doskonałych właściwościach technicznych, wykonana z surowców w 100% naturalnych, Neolith® idealnie nadaje się do zastosowania podczas realizacji najbardziej wymagających projektów przestrzeni wewnętrznych i zewnętrznych. Zaprojektowane i wykonane w celu zaspokojenia najbardziej rygorystycznych wymogów świata architektury i projektowania wnętrz, tworzywo Neolith® słynie ze swej jakości, wszechstronności, trwałości, elegancji i stylu, a także ekologicznego charakteru i funkcjonalności. Na całym świecie materiał stał się nieodzownym elementem estetyki wszelkiego rodzaju kuchni, łazienki, elewacji, posadzek czy nawet ekskluzywnych mebli projektowanych dla przestrzeni wewnętrznych i zewnętrznych, łącząc wyrafinowane wzornictwo z wysoką funkcjonalnością.
Jako firma zaangażowana społecznie, w 2019 r. Neolith® stała się również pierwszym przedsiębiorstwem w swoim sektorze, które osiągnęło neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla. Obecnie firma realizuje plan ekspansji na kluczowych obszarach geograficznych, takich jak Ameryka Północna, Europa, Chiny i Australia, pragnąc w dalszym ciągu przyczyniać się do tworzenia wyjątkowych przestrzeni i nadzwyczajnych doświadczeń w zakresie ekologicznego wzornictwa funkcjonalnego w ponad 80 krajach, w których prowadzi działalność zarówno w drodze dystrybucji bezpośredniej, jak i za pośrednictwem szerokiej sieci partnerów dystrybucyjnych.
Dowiedz się więcej na stronie neolith.com lub pod linkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=ISN6yqc2dPs
# # # #
Strona internetowa: www.neolith.com
Adres e-mail: info@neolith.com
Telefon: +34964652233
Adres: Polígono Industrial Camí Fondo, Supoi 8., C / Ibers 31. 12550 Almazora (Castellón), Spain.
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.