Komunikaty PR

Nowe placówki Neolith jako wyraz zaangażowania na rzecz amerykańskiego rynku.

2021-11-24  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Castellón (Hiszpania), dnia 15 listopada 2021 r. Firma Neolith®, wiodący producent Kamienia Spiekanego na świecie, otworzyła niedawno nowe centrum dystrybucyjne o powierzchni 4200 m2 w New Jersey, zapewniając dzięki temu obsługę Nowego Jorku i obszaru trzech sąsiednich stanów, zgodnie z intensywną strategią ekspansji firmy na północnoamerykańskim rynku.

Strategiczne znaczenie Stanów Zjednoczonych

Otwarcie tego nowego obiektu poprzedziła inauguracja działalności obiektów w Atlancie (Georgia) oraz Miami (Floryda), dzięki czemucałkowita powierzchnia najnowocześniejszych placówek marki powiększyła się o 9500 m2. Tym samym Neolith® zyskała łącznie 35 centrów dystrybucyjnych na terenie kraju w formie bezpośrednio zarządzanych obiektów oraz placówek należących do sieci partnerów, stając się największą siecią dystrybucyjną wyspecjalizowaną w Kamieniu Spiekanym na rynku Stanów Zjednoczonych.

„Jak wskazywaliśmy w naszym planie rozszerzenia działalności, Stany Zjednoczone są dla nas obszarem o znaczeniu strategicznym, dlatego dziś z radością ogłaszamy działania będące wyrazem naszego zaangażowania na rzecz północnoamerykańskiego rynku” – stwierdza José Luis Ramón, CEO Neolith® Group. – „Rynek ten zapewnia nam doskonałe perspektywy wzrostu powyżej 50% w bieżącym roku ze względu na ogromne zapotrzebowanie w zakresie wielu zastosowań, w szczególności w aranżacji kuchni i łazienek oraz projektowaniu wnętrz, które to dziedziny stanowią emblematyczne filary naszej działalności” – dodaje.

Źródło inspiracji dla lokalnych odbiorców

Neolith® pragnie zaspokoić w ten sposób rosnące zapotrzebowanie ze strony społeczności architektów i projektantów wnętrz w kraju, dlatego marka powołała dedykowany zespół projektowy dla rynku Stanów Zjednoczonych i tworzy specjalną gamę projektową, modele oraz kolekcje, pragnąc dostarczyć źródło inspiracji lokalnym odbiorcom.

„To zaledwie początek. Będzie to szeroko zakrojona transformacja, której ogromny potencjał niewątpliwie zamierzamy wykorzystać. Stany Zjednoczone wiodą prym w dziedzinie architektury i projektowania na całym świecie, a Neolith jest ulubioną marką najbardziej wymagających i innowacyjnych architektów i projektantów świata. Cieszymy się z możliwości podjęcia jeszcze bardziej intensywnej pracy, ramię w ramię, projektując i tworząc wyjątkowe przestrzenie mieszkalne. Można to osiągnąć wyłącznie dzięki świadczeniu kompleksowej, doskonałej obsługi zapewniającej najlepsze doświadczenia związane z naszą marką.” – wskazuje James Amendola, wiceprezes Neolith® ds. regionu Ameryki Północnej.

Powyższy argument potwierdzają wyniki ankiety przeprowadzonej przez firmę na całym świecie, w której niemal 90% architektów i projektantów wskazało chęć polecenia marki Neolith® do realizacji opracowywanych projektów ze względu na możliwość łączenia względów projektowych z funkcjonalnością, a także ponieważ jest to najbardziej ekologiczny materiał w swojej kategorii.

Neutralność w emisji dwutlenku węgla

Kamień Spiekany zapewnia niezrównaną wartość, a Neolith® jest niezrównanym dostawcą tego materiału. Podczas gdy światowi liderzy zobowiązują się dziś do ograniczania emisji dwutlenku węgla z myślą o ochronie środowiska, Neolith® z dumą podkreśla, że była pierwszą firmą w swojej kategorii, która osiągnęła status „carbon neutral” dzięki zdecydowanym działaniom na rzecz nieustannego dostarczania najbardziej ekologicznych i najbezpieczniejszych powierzchni, konsekwentnie wspierając koncepcję gospodarki o obiegu zamkniętym. W związku z tym Neolith® każdego dnia wzmacnia swoje programy innowacji i zrównoważonego rozwoju produktów, czego przykładem jest nowa technologia marki NeolEAT oraz skład 90R.

Neolith® to prestiżowy produkt w branży architektury i projektowania wnętrz, uhonorowany niezwykle istotnymi nagrodami, między innymi Architectural Digest Awards, Interior Design Best of the Year, Architectural Record Products of the Year czy Red Dot Awards.

 

 

O Neolith®

Założona w 2009 r. marka Neolith® to wiodący producent Kamienia Spiekanego na świecie. Jako rewolucyjna i innowacyjna powierzchnia architektoniczna o doskonałych właściwościach technicznych, wykonana z surowców w 100% naturalnych, Neolith® idealnie nadaje się do zastosowania podczas realizacji najbardziej wymagających projektów przestrzeni wewnętrznych i zewnętrznych. Zaprojektowane i wykonane w celu zaspokojenia najbardziej rygorystycznych wymogów świata architektury i projektowania wnętrz, tworzywo Neolith® słynie ze swej jakości, wszechstronności, trwałości, elegancji i stylu, a także ekologicznego charakteru i funkcjonalności. Na całym świecie materiał stał się nieodzownym elementem estetyki wszelkiego rodzaju kuchni, łazienki, elewacji, posadzek czy nawet ekskluzywnych mebli projektowanych dla przestrzeni wewnętrznych i zewnętrznych, łącząc wyrafinowane wzornictwo z wysoką funkcjonalnością.

Jako firma zaangażowana społecznie, w 2019 r. Neolith® stała się również pierwszym przedsiębiorstwem w swoim sektorze, które osiągnęło neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla. Obecnie firma realizuje plan ekspansji na kluczowych obszarach geograficznych, takich jak Ameryka Północna, Europa, Chiny i Australia, pragnąc w dalszym ciągu przyczyniać się do tworzenia wyjątkowych przestrzeni i nadzwyczajnych doświadczeń w zakresie ekologicznego wzornictwa funkcjonalnego w ponad 80 krajach, w których prowadzi działalność zarówno w drodze dystrybucji bezpośredniej, jak i za pośrednictwem szerokiej sieci partnerów dystrybucyjnych.

 

Dowiedz się więcej na stronie neolith.com lub pod linkiem:

https://www.youtube.com/watch?v=ISN6yqc2dPs

 

 

# # # #

Strona internetowa: www.neolith.com

Adres e-mail: info@neolith.com

Telefon: +34964652233

Adres: Polígono Industrial Camí Fondo, Supoi 8., C / Ibers 31. 12550 Almazora (Castellón), Spain.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową Biuro prasowe
2024-05-07 | 15:25

Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową

Martin Kaczmarski wprowadza nową usługę dla przedsiębiorstw     Blisko 9 na 10 firm z sektora MŚP wystawia faktury z odroczonym terminem płatności. W razie
Firma Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej
2024-05-07 | 13:00

Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej

- Mamy nadzieję, że już wkrótce skończy się tzw. Wolna Amerykanka w sektorze funeralnym. Chodzi przede wszystkim o patologie związane z faktycznym brakiem zatrudnienia w sporej
Firma KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
2024-05-07 | 10:30

KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu

Po wielu latach funkcjonowania na rynku stolarki otworowej pod marką KRISPOL, nadeszła pora na zwieńczenie procesu rozpoczętego w 2018 roku i stworzenie nowej marki KRISHOME, która

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób

Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.

Transport

Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie

Ponad 85 mld  euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.

Transport

Przed polskimi firmami transportowymi piętrzą się problemy. Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy działający na unijnym rynku

Jednym z najpoważniejszych problemów firm transportowych jest dziś udział ogromnej liczby pośredników na unijnym rynku. – W sprytny sposób podkupują zlecenia, przetrzymując je do ostatniej chwili, kiedy mogą je dobrze, za niską cenę sprzedać. W efekcie przewoźnik wykonuje fracht o wartości niepokrywającej kosztów takiego transportu – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak ocenia, polska branża transportowa jest w tej chwili w kryzysie, wywołanym przez cały szereg nakładających się na siebie czynników, w tym także m.in. spowolnienie w europejskiej gospodarce i wyzwania związane z redukcją emisji. Zakłócenia powodowane ostatnimi protestami i blokowaniem polsko-ukraińskiej granicy tylko te problemy potęgują.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.