Komunikaty PR

Nowe placówki Neolith jako wyraz zaangażowania na rzecz amerykańskiego rynku.

2021-11-24  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Castellón (Hiszpania), dnia 15 listopada 2021 r. Firma Neolith®, wiodący producent Kamienia Spiekanego na świecie, otworzyła niedawno nowe centrum dystrybucyjne o powierzchni 4200 m2 w New Jersey, zapewniając dzięki temu obsługę Nowego Jorku i obszaru trzech sąsiednich stanów, zgodnie z intensywną strategią ekspansji firmy na północnoamerykańskim rynku.

Strategiczne znaczenie Stanów Zjednoczonych

Otwarcie tego nowego obiektu poprzedziła inauguracja działalności obiektów w Atlancie (Georgia) oraz Miami (Floryda), dzięki czemucałkowita powierzchnia najnowocześniejszych placówek marki powiększyła się o 9500 m2. Tym samym Neolith® zyskała łącznie 35 centrów dystrybucyjnych na terenie kraju w formie bezpośrednio zarządzanych obiektów oraz placówek należących do sieci partnerów, stając się największą siecią dystrybucyjną wyspecjalizowaną w Kamieniu Spiekanym na rynku Stanów Zjednoczonych.

„Jak wskazywaliśmy w naszym planie rozszerzenia działalności, Stany Zjednoczone są dla nas obszarem o znaczeniu strategicznym, dlatego dziś z radością ogłaszamy działania będące wyrazem naszego zaangażowania na rzecz północnoamerykańskiego rynku” – stwierdza José Luis Ramón, CEO Neolith® Group. – „Rynek ten zapewnia nam doskonałe perspektywy wzrostu powyżej 50% w bieżącym roku ze względu na ogromne zapotrzebowanie w zakresie wielu zastosowań, w szczególności w aranżacji kuchni i łazienek oraz projektowaniu wnętrz, które to dziedziny stanowią emblematyczne filary naszej działalności” – dodaje.

Źródło inspiracji dla lokalnych odbiorców

Neolith® pragnie zaspokoić w ten sposób rosnące zapotrzebowanie ze strony społeczności architektów i projektantów wnętrz w kraju, dlatego marka powołała dedykowany zespół projektowy dla rynku Stanów Zjednoczonych i tworzy specjalną gamę projektową, modele oraz kolekcje, pragnąc dostarczyć źródło inspiracji lokalnym odbiorcom.

„To zaledwie początek. Będzie to szeroko zakrojona transformacja, której ogromny potencjał niewątpliwie zamierzamy wykorzystać. Stany Zjednoczone wiodą prym w dziedzinie architektury i projektowania na całym świecie, a Neolith jest ulubioną marką najbardziej wymagających i innowacyjnych architektów i projektantów świata. Cieszymy się z możliwości podjęcia jeszcze bardziej intensywnej pracy, ramię w ramię, projektując i tworząc wyjątkowe przestrzenie mieszkalne. Można to osiągnąć wyłącznie dzięki świadczeniu kompleksowej, doskonałej obsługi zapewniającej najlepsze doświadczenia związane z naszą marką.” – wskazuje James Amendola, wiceprezes Neolith® ds. regionu Ameryki Północnej.

Powyższy argument potwierdzają wyniki ankiety przeprowadzonej przez firmę na całym świecie, w której niemal 90% architektów i projektantów wskazało chęć polecenia marki Neolith® do realizacji opracowywanych projektów ze względu na możliwość łączenia względów projektowych z funkcjonalnością, a także ponieważ jest to najbardziej ekologiczny materiał w swojej kategorii.

Neutralność w emisji dwutlenku węgla

Kamień Spiekany zapewnia niezrównaną wartość, a Neolith® jest niezrównanym dostawcą tego materiału. Podczas gdy światowi liderzy zobowiązują się dziś do ograniczania emisji dwutlenku węgla z myślą o ochronie środowiska, Neolith® z dumą podkreśla, że była pierwszą firmą w swojej kategorii, która osiągnęła status „carbon neutral” dzięki zdecydowanym działaniom na rzecz nieustannego dostarczania najbardziej ekologicznych i najbezpieczniejszych powierzchni, konsekwentnie wspierając koncepcję gospodarki o obiegu zamkniętym. W związku z tym Neolith® każdego dnia wzmacnia swoje programy innowacji i zrównoważonego rozwoju produktów, czego przykładem jest nowa technologia marki NeolEAT oraz skład 90R.

Neolith® to prestiżowy produkt w branży architektury i projektowania wnętrz, uhonorowany niezwykle istotnymi nagrodami, między innymi Architectural Digest Awards, Interior Design Best of the Year, Architectural Record Products of the Year czy Red Dot Awards.

 

 

O Neolith®

Założona w 2009 r. marka Neolith® to wiodący producent Kamienia Spiekanego na świecie. Jako rewolucyjna i innowacyjna powierzchnia architektoniczna o doskonałych właściwościach technicznych, wykonana z surowców w 100% naturalnych, Neolith® idealnie nadaje się do zastosowania podczas realizacji najbardziej wymagających projektów przestrzeni wewnętrznych i zewnętrznych. Zaprojektowane i wykonane w celu zaspokojenia najbardziej rygorystycznych wymogów świata architektury i projektowania wnętrz, tworzywo Neolith® słynie ze swej jakości, wszechstronności, trwałości, elegancji i stylu, a także ekologicznego charakteru i funkcjonalności. Na całym świecie materiał stał się nieodzownym elementem estetyki wszelkiego rodzaju kuchni, łazienki, elewacji, posadzek czy nawet ekskluzywnych mebli projektowanych dla przestrzeni wewnętrznych i zewnętrznych, łącząc wyrafinowane wzornictwo z wysoką funkcjonalnością.

Jako firma zaangażowana społecznie, w 2019 r. Neolith® stała się również pierwszym przedsiębiorstwem w swoim sektorze, które osiągnęło neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla. Obecnie firma realizuje plan ekspansji na kluczowych obszarach geograficznych, takich jak Ameryka Północna, Europa, Chiny i Australia, pragnąc w dalszym ciągu przyczyniać się do tworzenia wyjątkowych przestrzeni i nadzwyczajnych doświadczeń w zakresie ekologicznego wzornictwa funkcjonalnego w ponad 80 krajach, w których prowadzi działalność zarówno w drodze dystrybucji bezpośredniej, jak i za pośrednictwem szerokiej sieci partnerów dystrybucyjnych.

 

Dowiedz się więcej na stronie neolith.com lub pod linkiem:

https://www.youtube.com/watch?v=ISN6yqc2dPs

 

 

# # # #

Strona internetowa: www.neolith.com

Adres e-mail: info@neolith.com

Telefon: +34964652233

Adres: Polígono Industrial Camí Fondo, Supoi 8., C / Ibers 31. 12550 Almazora (Castellón), Spain.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.