Komunikaty PR

Nowe placówki Neolith jako wyraz zaangażowania na rzecz amerykańskiego rynku.

2021-11-24  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Castellón (Hiszpania), dnia 15 listopada 2021 r. Firma Neolith®, wiodący producent Kamienia Spiekanego na świecie, otworzyła niedawno nowe centrum dystrybucyjne o powierzchni 4200 m2 w New Jersey, zapewniając dzięki temu obsługę Nowego Jorku i obszaru trzech sąsiednich stanów, zgodnie z intensywną strategią ekspansji firmy na północnoamerykańskim rynku.

Strategiczne znaczenie Stanów Zjednoczonych

Otwarcie tego nowego obiektu poprzedziła inauguracja działalności obiektów w Atlancie (Georgia) oraz Miami (Floryda), dzięki czemucałkowita powierzchnia najnowocześniejszych placówek marki powiększyła się o 9500 m2. Tym samym Neolith® zyskała łącznie 35 centrów dystrybucyjnych na terenie kraju w formie bezpośrednio zarządzanych obiektów oraz placówek należących do sieci partnerów, stając się największą siecią dystrybucyjną wyspecjalizowaną w Kamieniu Spiekanym na rynku Stanów Zjednoczonych.

„Jak wskazywaliśmy w naszym planie rozszerzenia działalności, Stany Zjednoczone są dla nas obszarem o znaczeniu strategicznym, dlatego dziś z radością ogłaszamy działania będące wyrazem naszego zaangażowania na rzecz północnoamerykańskiego rynku” – stwierdza José Luis Ramón, CEO Neolith® Group. – „Rynek ten zapewnia nam doskonałe perspektywy wzrostu powyżej 50% w bieżącym roku ze względu na ogromne zapotrzebowanie w zakresie wielu zastosowań, w szczególności w aranżacji kuchni i łazienek oraz projektowaniu wnętrz, które to dziedziny stanowią emblematyczne filary naszej działalności” – dodaje.

Źródło inspiracji dla lokalnych odbiorców

Neolith® pragnie zaspokoić w ten sposób rosnące zapotrzebowanie ze strony społeczności architektów i projektantów wnętrz w kraju, dlatego marka powołała dedykowany zespół projektowy dla rynku Stanów Zjednoczonych i tworzy specjalną gamę projektową, modele oraz kolekcje, pragnąc dostarczyć źródło inspiracji lokalnym odbiorcom.

„To zaledwie początek. Będzie to szeroko zakrojona transformacja, której ogromny potencjał niewątpliwie zamierzamy wykorzystać. Stany Zjednoczone wiodą prym w dziedzinie architektury i projektowania na całym świecie, a Neolith jest ulubioną marką najbardziej wymagających i innowacyjnych architektów i projektantów świata. Cieszymy się z możliwości podjęcia jeszcze bardziej intensywnej pracy, ramię w ramię, projektując i tworząc wyjątkowe przestrzenie mieszkalne. Można to osiągnąć wyłącznie dzięki świadczeniu kompleksowej, doskonałej obsługi zapewniającej najlepsze doświadczenia związane z naszą marką.” – wskazuje James Amendola, wiceprezes Neolith® ds. regionu Ameryki Północnej.

Powyższy argument potwierdzają wyniki ankiety przeprowadzonej przez firmę na całym świecie, w której niemal 90% architektów i projektantów wskazało chęć polecenia marki Neolith® do realizacji opracowywanych projektów ze względu na możliwość łączenia względów projektowych z funkcjonalnością, a także ponieważ jest to najbardziej ekologiczny materiał w swojej kategorii.

Neutralność w emisji dwutlenku węgla

Kamień Spiekany zapewnia niezrównaną wartość, a Neolith® jest niezrównanym dostawcą tego materiału. Podczas gdy światowi liderzy zobowiązują się dziś do ograniczania emisji dwutlenku węgla z myślą o ochronie środowiska, Neolith® z dumą podkreśla, że była pierwszą firmą w swojej kategorii, która osiągnęła status „carbon neutral” dzięki zdecydowanym działaniom na rzecz nieustannego dostarczania najbardziej ekologicznych i najbezpieczniejszych powierzchni, konsekwentnie wspierając koncepcję gospodarki o obiegu zamkniętym. W związku z tym Neolith® każdego dnia wzmacnia swoje programy innowacji i zrównoważonego rozwoju produktów, czego przykładem jest nowa technologia marki NeolEAT oraz skład 90R.

Neolith® to prestiżowy produkt w branży architektury i projektowania wnętrz, uhonorowany niezwykle istotnymi nagrodami, między innymi Architectural Digest Awards, Interior Design Best of the Year, Architectural Record Products of the Year czy Red Dot Awards.

 

 

O Neolith®

Założona w 2009 r. marka Neolith® to wiodący producent Kamienia Spiekanego na świecie. Jako rewolucyjna i innowacyjna powierzchnia architektoniczna o doskonałych właściwościach technicznych, wykonana z surowców w 100% naturalnych, Neolith® idealnie nadaje się do zastosowania podczas realizacji najbardziej wymagających projektów przestrzeni wewnętrznych i zewnętrznych. Zaprojektowane i wykonane w celu zaspokojenia najbardziej rygorystycznych wymogów świata architektury i projektowania wnętrz, tworzywo Neolith® słynie ze swej jakości, wszechstronności, trwałości, elegancji i stylu, a także ekologicznego charakteru i funkcjonalności. Na całym świecie materiał stał się nieodzownym elementem estetyki wszelkiego rodzaju kuchni, łazienki, elewacji, posadzek czy nawet ekskluzywnych mebli projektowanych dla przestrzeni wewnętrznych i zewnętrznych, łącząc wyrafinowane wzornictwo z wysoką funkcjonalnością.

Jako firma zaangażowana społecznie, w 2019 r. Neolith® stała się również pierwszym przedsiębiorstwem w swoim sektorze, które osiągnęło neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla. Obecnie firma realizuje plan ekspansji na kluczowych obszarach geograficznych, takich jak Ameryka Północna, Europa, Chiny i Australia, pragnąc w dalszym ciągu przyczyniać się do tworzenia wyjątkowych przestrzeni i nadzwyczajnych doświadczeń w zakresie ekologicznego wzornictwa funkcjonalnego w ponad 80 krajach, w których prowadzi działalność zarówno w drodze dystrybucji bezpośredniej, jak i za pośrednictwem szerokiej sieci partnerów dystrybucyjnych.

 

Dowiedz się więcej na stronie neolith.com lub pod linkiem:

https://www.youtube.com/watch?v=ISN6yqc2dPs

 

 

# # # #

Strona internetowa: www.neolith.com

Adres e-mail: info@neolith.com

Telefon: +34964652233

Adres: Polígono Industrial Camí Fondo, Supoi 8., C / Ibers 31. 12550 Almazora (Castellón), Spain.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.