Nowy polski producent wyposażenia łazienkowego
Nowicki PR
ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
AquaStone to firma z sektora B2B. Specjalizuje się w produkcji wanien, umywalek i brodzików z kamiennego kompozytu AQUASTONE®. Wspiera również swoich partnerów we wprowadzaniu na rynek ich własnych marek.
Kompleksowa usługa
AquaStone to jedyna polska firma, oferująca tak szeroki wachlarz usług dla kontrahentów z sektora łazienkowego. Obejmuje on nie tylko produkcję i dostawę urządzeń sanitarnych według ustalonej specyfikacji. Partnerzy otrzymują również możliwość skorzystania z wiedzy i umiejętności zespołu projektowego AquaStone, w celu stworzenia niepowtarzalnych wzorów, które w następnym etapie będą wdrażane do produkcji. Na tym jednak nie koniec. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku AquaStone dostarcza także usługę wsparcia marketingowego we wprowadzeniu nowej marki na rynek.
– W dobie rosnącej konkurencji, posiadanie własnej, silnej marki to najlepszy sposób na zdobycie nowych klientów i przewagi rynkowej. Dysponujemy dopasowanymi narzędziami, wiedzą i doświadczeniem jak skutecznie przeprowadzić cały proces – mówi dr inż. Witold Kasperkowiak, właściciel AquaStone. W ramach unikalnej usługi, specjaliści firmy pomagają we wdrażaniu skutecznego planu sprzedażowego nowych produktów i szkoleniu handlowców. Klienci AquaStone mogą liczyć także na obsługę posprzedażową.
Materiał i jego możliwości
Firma AquaStone stawia na szeroko rozumianą jakość. Jej bazą jest udoskonalony przez technologów firmy materiał AQUASTONE®. Ten kamienny kompozyt składa się z komponentów pochodzenia europejskiego (75% stanowi rozdrobniony dolomit, a 25% to żywica poliestrowa). Know-how firmy stanowi opracowana technologia projektowania i wytwarzania skomplikowanych form. Składnik hydrofobowy pozwala uzyskać gładszą powierzchnię produktów, co ułatwia utrzymanie ich w czystości i pięknym wyglądzie przez wiele lat. Co więcej, urządzenia sanitarne mogą powstawać w wybranym kolorze z palety NCS, w tym o różnych kolorach wewnątrz i na zewnątrz. Tak szerokie spectrum możliwości znajduje zainteresowanie najbardziej wymagających kontrahentów poszukujących zaawansowanych wzorniczo i jakościowo produktów w kraju i zagranicą. Rozwijający się zakład produkcyjny firmy w Wielkopolsce dysponuje nowoczesnym parkiem maszynowym. Tu powstają wanny, umywalki i brodziki. Są trwałe, bezpieczne i higieniczne, co potwierdzają uzyskane przez materiał certyfikaty, atesty i nagrody. AquaStone gwarantuje profesjonalną obsługę, terminowość dostaw, nieskomplikowaną i szybką logistykę. Doceniło to już wielu klientów uniezależniających się dzięki firmie od zakupów i transportów dalekowschodnich. www.aquastone.eu
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.