Komunikaty PR

Nowy polski producent wyposażenia łazienkowego

2021-11-24  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jarosław Kril
Nowicki PR

ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com

AquaStone to firma z sektora B2B. Specjalizuje się w produkcji wanien, umywalek i brodzików z kamiennego kompozytu AQUASTONE®. Wspiera również swoich partnerów we wprowadzaniu na rynek ich własnych marek. 

Kompleksowa usługa 

AquaStone to jedyna polska firma, oferująca tak szeroki wachlarz usług dla kontrahentów z sektora łazienkowego. Obejmuje on nie tylko produkcję i dostawę urządzeń sanitarnych według ustalonej specyfikacji. Partnerzy otrzymują również możliwość skorzystania z wiedzy i umiejętności zespołu projektowego AquaStone, w celu stworzenia niepowtarzalnych wzorów, które w następnym etapie będą wdrażane do produkcji. Na tym jednak nie koniec. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku AquaStone dostarcza także usługę wsparcia marketingowego we wprowadzeniu nowej marki na rynek.

– W dobie rosnącej konkurencji, posiadanie własnej, silnej marki to najlepszy sposób na zdobycie nowych klientów i przewagi rynkowej. Dysponujemy dopasowanymi narzędziami,  wiedzą i doświadczeniem jak skutecznie przeprowadzić cały proces – mówi dr inż. Witold Kasperkowiak, właściciel AquaStone. W ramach unikalnej usługi, specjaliści firmy pomagają we wdrażaniu skutecznego planu sprzedażowego nowych produktów i szkoleniu handlowców. Klienci AquaStone mogą liczyć także na obsługę posprzedażową. 

Materiał i jego możliwości

Firma AquaStone stawia na szeroko rozumianą jakość. Jej bazą jest udoskonalony przez technologów firmy materiał AQUASTONE®. Ten kamienny kompozyt  składa się z komponentów pochodzenia europejskiego (75% stanowi rozdrobniony dolomit, a 25% to żywica poliestrowa). Know-how firmy stanowi opracowana technologia projektowania i wytwarzania skomplikowanych form. Składnik hydrofobowy pozwala uzyskać gładszą powierzchnię produktów, co ułatwia utrzymanie ich w czystości i pięknym wyglądzie przez wiele lat. Co więcej, urządzenia sanitarne mogą powstawać w wybranym kolorze z palety NCS, w tym o różnych kolorach wewnątrz i na zewnątrz. Tak szerokie spectrum możliwości znajduje zainteresowanie najbardziej wymagających kontrahentów poszukujących zaawansowanych wzorniczo i jakościowo produktów w kraju i zagranicą. Rozwijający się zakład produkcyjny firmy w Wielkopolsce dysponuje nowoczesnym parkiem maszynowym. Tu powstają wanny, umywalki i brodziki. Są trwałe, bezpieczne i higieniczne, co potwierdzają uzyskane przez materiał certyfikaty, atesty i nagrody. AquaStone gwarantuje profesjonalną obsługę, terminowość dostaw, nieskomplikowaną i szybką logistykę. Doceniło to już wielu klientów uniezależniających się dzięki firmie od zakupów i transportów dalekowschodnich. www.aquastone.eu  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nowicki PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.