Od Hotelu Prezydent do Instytutu Wójtowicz!
Provema Sp. z o.o.
Konduktorska 33
40-155 Katowice
provema|provema.pl| |provema|provema.pl
575282018
www.provema.pl
Instytut Wójtowicz to gabinet prowadzony przez Aleksandrę Wójtowicz – dyplomowaną linergistkę , która ukończyła cykl szkoleń w Polskich oraz zagranicznych ośrodkach.
W jaki sposób zaczęłam się Pani historia w branży beauty?
Swoją drogę w branży beauty rozpoczęłam 12 lat temu, prowadząc salon kosmetyczny w Hotelu Prezydent oraz Vienna w Bielsku – Białej. Od zawsze radość sprawiał mi kontakt z klientem oraz możliwość zmiany, tworzenia.
Bardzo dużą wagę przywiązuję do aspektu estetycznego, dlatego mimo zdobycia kwalifikacji w dziedzinie fizjoterapii, czułam, że moje miejsce jest w gabinecie kosmetycznym.
Co skłoniło Panią do założenia Instytutu Szkoleniowego Wójtowicz?
Instytut Szkoleniowy Wójtowicz powstał z myślą przekazania swojej wiedzy oraz umiejętności przyszłym kosmetyczką. Marzyłam o tym, aby było to miejsce, w którym każdy niezależnie od posiadanych umiejętności znajdzie coś dla siebie.
W Instytucie prowadzę szkolenia dla osób zainteresowanych pigmentacją permanentną i medycyną. Poza szkoleniami Instytut Wójtowicz to gabinet, w którym każdą klientkę traktujemy, w sposób indywidualny, oferując usługi z zakresu makijażu permanentnego i pigmentacji medycznych, kosmetologii estetycznej oraz zaawansowanej kosmetyki codziennej.
Moja praca dostarcza mi wiele satysfakcji oraz radości. Niezapomnianym momentem była wyjątkowa metamorfoza Pani Ewy, która wygrała organizowany przeze mnie Ogólnopolski konkurs, w ramach którego pani Ewie zostały wykonane zabiegi z zakresu medycyny estetycznej oraz makijażu permanentnego.
Jej łzy wzruszenia, utwierdziły mnie w przekonaniu, że obrałam właściwą ścieżkę swojej kariery.
W swoim zawodzie uwielbiam podkreślać, uzewnętrzniać i wydobywać piękno z każdej kobiety. Cieszę się, że posiadam grono stałych klientek, które systematycznie do mnie powracają, ponieważ są zadowolone z efektów naszej pracy w Instytucie Wójtowicz.
Dlaczego zdecydowała się Pani na skorzystanie z usługi LoanByLink?
Dla mnie każda klientka to nowa historia. Zawsze staram się ją dokładnie poznać, aby sprostać wysokim oczekiwaniom.
Zdecydowałam się na skorzystanie z oferty LoanByLink, ponieważ jestem otwarta na potrzeby każdego klienta. Kocham kobiety, cenię piękno, dlatego chce dać możliwość każdemu z Was na skorzystanie z moich usług.
LoanByLink to dla mnie dodatkowa forma na przyciągnięcie klienta, który nie zawsze posiada wystarczającą ilość środków pieniężnych.
Dla swoich klientem zdecydowałam się na #LoanByLink!
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.