Komunikaty PR

Od Hotelu Prezydent do Instytutu Wójtowicz!

2021-10-14  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
PROVEMA
Provema Sp. z o.o.

Konduktorska 33
40-155 Katowice
provema|provema.pl| |provema|provema.pl
575282018
www.provema.pl

Instytut Wójtowicz to gabinet prowadzony przez Aleksandrę Wójtowicz – dyplomowaną linergistkę , która ukończyła cykl szkoleń w Polskich oraz zagranicznych ośrodkach. 

W jaki sposób zaczęłam się Pani historia w branży beauty?

Swoją drogę w branży beauty rozpoczęłam 12 lat temu, prowadząc salon kosmetyczny w Hotelu Prezydent oraz Vienna w Bielsku – Białej. Od zawsze radość sprawiał mi kontakt z klientem oraz możliwość zmiany, tworzenia.
Bardzo dużą wagę przywiązuję do aspektu estetycznego, dlatego mimo zdobycia kwalifikacji w dziedzinie fizjoterapii, czułam, że moje miejsce jest w gabinecie kosmetycznym.

Co skłoniło Panią do założenia Instytutu Szkoleniowego Wójtowicz?

Instytut Szkoleniowy Wójtowicz powstał z myślą przekazania swojej wiedzy oraz umiejętności przyszłym kosmetyczką. Marzyłam o tym, aby było to miejsce, w którym każdy niezależnie od posiadanych umiejętności znajdzie coś dla siebie.

W Instytucie prowadzę szkolenia dla osób zainteresowanych pigmentacją permanentną i medycyną. Poza szkoleniami Instytut Wójtowicz to gabinet, w którym każdą klientkę traktujemy, w sposób indywidualny, oferując usługi z zakresu makijażu permanentnego i pigmentacji medycznych, kosmetologii estetycznej oraz zaawansowanej kosmetyki codziennej.

Moja praca dostarcza mi wiele satysfakcji oraz radości. Niezapomnianym momentem była wyjątkowa metamorfoza Pani Ewy, która wygrała organizowany przeze mnie Ogólnopolski konkurs, w ramach którego pani Ewie zostały wykonane zabiegi z zakresu medycyny estetycznej oraz makijażu permanentnego.
Jej łzy wzruszenia, utwierdziły mnie w przekonaniu, że obrałam właściwą ścieżkę swojej kariery.

W swoim zawodzie uwielbiam podkreślać, uzewnętrzniać i wydobywać piękno z każdej kobiety. Cieszę się, że posiadam grono stałych klientek, które systematycznie do mnie powracają, ponieważ są zadowolone z efektów naszej pracy w Instytucie Wójtowicz.

Dlaczego zdecydowała się Pani na skorzystanie z usługi LoanByLink?

Dla mnie każda klientka to nowa historia. Zawsze staram się ją dokładnie poznać, aby sprostać wysokim oczekiwaniom.

Zdecydowałam się na skorzystanie z oferty LoanByLink, ponieważ jestem otwarta na potrzeby każdego klienta. Kocham kobiety, cenię piękno, dlatego chce dać możliwość każdemu z Was na skorzystanie z moich usług.
LoanByLink to dla mnie dodatkowa forma na przyciągnięcie klienta, który nie zawsze posiada wystarczającą ilość środków pieniężnych.

Dla swoich klientem zdecydowałam się na #LoanByLink!

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:50

Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Firma RUSZA BCC STARTUPS
2024-04-25 | 11:15

RUSZA BCC STARTUPS

Rusza BCC STARTUPS - nowa linia biznesowa Business Centre Club. Najstarsza i największa organizacja pracodawców otwiera się na młodych przedsiębiorców i wychodzi naprzeciw
Firma Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
2024-04-25 | 11:05

Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw

Business Centre Club wraz z partnerami: firmą doradczą Crido oraz startupem Innciate zaprasza do udziału w Badaniu Innowacyjności Przedsiębiorstw, którego celem jest ocena poziomu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.