Perły Ceramiki dla Grupy Tubądzin
Pięć statuetek dla czterech kolekcji płytek. Jury konkursu Perły Ceramiki UE 2022 doceniło nietuzinkowy design i urzekającą subtelność wzorów inspirowanych naturą. Nagrody wręczono podczas uroczystej gali w Warszawie.
Gala wręczenia nagród odbyła się w Warszawskim Domu Technika 23 lutego. Jak co roku kwartalnik „Wokół Płytek Ceramicznych” wybrał produkty, które wpisują się w najnowsze trendy i mają najwyższą jakość. Wśród nich znalazły się cztery kolekcje Grupy Tubądzin: Balance Stone, Onice Rosa, Blue Stone i Sophi Oro. Ostatnia z nich zdobyła dwa wyróżnienia: Perła Ceramiki EU 2022 oraz Perła Ceramiki Dystrybutorów 2022 – w tej kategorii wyboru dokonywali dystrybutorzy.
Kolekcja Balance Stone urzeka subtelną kolorystyką i realistycznym odwzorowaniem portugalskiej odmiany marmuru Alpine. Znacznie mniej znana odsłona minerału, z której zaczerpnął Maciej Zień, zaintrygowała jury.
Płytki Blue Stone doceniono za artystyczne podejście do błękitów oraz piękny motyw florystyczny, który hipnotyzuje onirycznym wdziękiem. Z ich pomocą można stworzyć oryginalną aranżację w dowolnym pomieszczeniu.
W linii Onice Rosa zachwycił nie tylko ciepły, pudrowy róż, ale także autentyczność wzoru. Wielowarstwowość onyksu uzyskano z pomocą świetlistej granilli.
Sophi Oro ujęła natomiast złoceniami na klasycznym czarnym tle, które przyciągają niewymuszonym blaskiem w stylu glamour. Połączenie szlachetnej kolorystyki oraz delikatne wzornictwo to doskonały sposób na wnętrze pełne elegancji.
Perły Ceramiki UE to konkurs organizowany od 2004 r. przez kwartalnik „Wokół Płytek Ceramicznych”. Składa się z trzech etapów. Osoby związane z projektowaniem, wzornictwem i architekturą nominują na poszczególnych szczeblach wybrane kolekcje, a następnie typują zwycięzców. Dystrybutorzy nagradzają także swoje ulubione kolekcje.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.