Poczatuj z Betty z DB Schenker
Polska jest kolejnym krajem, w którym DB Schenker wdrożył komunikację z wykorzystaniem chatbota. Betty działa już we Francji oraz w Szwecji, gdzie obsługuje nawet 50% zapytań. Operator logistyczny planuje wdrożyć funkcjonalność chatbota we wszystkich krajach w Europie.
Wirtualna asystentka przez 24 godziny na dobę może udzielać odpowiedzi w języku polskim lub angielskim na pytania o status przesyłki i potwierdzenie dostawy. Potrafi też przekierować zapytanie do konsultanta, jeśli będzie wymagało ono głębszej analizy. Klienci mają dostęp do chatbota z poziomu głównej strony www.dbschenker.com/pl-pl. Aplikacja nie wymaga logowania.
Betty ciągle się uczy, po pierwsze na podstawie rozmów, po drugie ma zapewniony nieustanny trening. Twórcy bota pracują też nad dodaniem kolejnych funkcjonalności.
Platforma chatbotowa, oparta na IBM Watson, została opracowana w Global Automation Competence Center w warszawskim centrum technologicznym DB Schenker (Schenker Technology Center Warsaw).
Chatboty usprawniają obsługę klienta w dynamicznie rozwijającym się cyfrowym świecie. Technologia ta znacznie przyspieszy odpowiedzi na prostsze zapytania, minimalizując czas reakcji. Przy okazji uwolni czas pracowników obsługi klienta na bardziej złożone zagadnienia. Ciekawostką jest, że imię Betty nosiła żona Gottfrieda Schenkera – założyciela firmy.
O DB Schenker w Polsce
DB Schenker jest globalnym operatorem logistycznym. Oferuje kompleksowe rozwiązania obejmujące transport lądowy, oceaniczny, lotniczy i logistykę magazynową. Zarządza globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek. W Polsce operator logistyczny dysponuje silną siecią połączeń pomiędzy 17 odziałami. Posiada 13 magazynów logistycznych i agencję celną. Łącznie zatrudnia około 2500 osób.
https://www.dbschenker.com/pl-pl

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.