Ponad 600 tysięcy złotych dla osób z niepełnosprawnościami
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Ogromnym sukcesem zakończyła się druga edycja Rajdu Gorących Serc – charytatywnego rajdu rowerowego łączącego aktywność i pasję kolarską z pomocą osobom z niepełnosprawnościami, którego współorganizatorem była firma Soudal. W tym roku udało się zebrać ponad 600 000 złotych. Środki zebrane podczas wydarzenia zostaną przekazane wybranym organizacjom, które swoją działalnością umożliwiają rozwój w obszarze sportu osobom z niepełnosprawnościami poprzez organizację treningów i obozów, aktywną rehabilitację oraz zapewnienie dostępu do sprzętu sportowego i rehabilitacyjnego.
Rajd Gorących Serc jest inicjatywą powstałą z myślą o usuwaniu barier, z jakimi borykają się osoby z niepełnosprawnościami. W tym roku w Rajdzie Gorących Serc wzięło udział ponad 300 uczestników, którzy pokonali cztery trasy rowerowe wokół Warszawy – dwie wyczynowe o dystansie 300 km i 200 km oraz trasy honorowe o dystansach 50 km i 100 km. W rajdzie wzięło udział aż 40 uczestników z niepełnosprawnościami. W organizację wydarzenia zaangażowało się 35 sponsorów i partnerów, a imprezę wspierało ponad 60 wolontariuszy działających na starcie, mecie i na przystankach w 10 lokalizacjach. W tym roku beneficjentami wydarzenia są trzy organizacje: Stowarzyszenie Veloaktiv działające na rzecz promocji sportu paralimpijskiego, przede wszystkim kolarstwa ręcznego, klub sportowy Zero Załamki stworzony dla zawodników z niepełnosprawnościami oraz Stowarzyszenie Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną w Działdowie, którego podopieczni wdrażani są do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym.
Rajd Gorących Serc był współorganizowany przez firmę Soudal – jednego z czołowych producentów materiałów chemii budowlanej na świecie oraz sponsora profesjonalnej drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step. „Mimo, że Soudal od lat wspiera aktywnie kolarstwo – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów, jednak Rajd Gorących Serc jest dla nas wydarzeniem wyjątkowym. To ogromny zaszczyt, że możemy być częścią tego fantastycznego wydarzenia, które łączy pasję kolarską z promowaniem aktywności sportowej i pomocą tym, którzy naszej pomocy potrzebują. Jesteśmy dumni i wspieramy wszystkich, którzy nie tyko pokonują codzienne ograniczenia, ale także osiągają niesamowite wyniki sportowe. Kiedy w ubiegłym roku organizowaliśmy to wydarzenie po raz pierwszy, determinacja, zaangażowanie i pasja sportowców z niepełnosprawnościami skradły nasze serca. Dlatego zaraz po zakończeniu pierwszej edycji podjęliśmy decyzję, że Rajd Gorących Serc musi być kontynuowany. Inspiruje nas postawa tych niezwykłych sportowców, jakich mamy okazje gościć, którzy mimo wielu trudności stają do aktywności i osiągają niesamowite wyniki” – powiedział Andrzej Kaczor, dyrektor zarządzający Soudal.
W tegorocznej edycji Rajd Gorących Serc uczestniczyło aż 26 drużyn firmowych, które wsparły beneficjentów wydarzenia. „W firmie CFE Polska jedną z najważniejszych wartości jest współpraca i partnerstwo. W tym duchu zaangażowaliśmy się z firmami Soudal, Majaland, CRIDO i Momentum we współorganizację wydarzenia Rajd Gorących Serc. Z każdą z tych firm pracujemy, z każdą w inny sposób, ale wspólnie zrobiliśmy fantastyczne wydarzenie. Zapraszamy i zachęcamy do udziału kolejne firmy, aby zaangażować jak najwięcej ludzi, którzy wierzą w te same wartości. Rajd Gorących Serc robimy wspólnie z naszymi beneficjentami, do których trafiają później owoce naszych starań. Dzięki temu uzyskujemy efekt integracji oraz widzimy jak mając różne doświadczenia, jedni bardziej biznesowe, inni bardziej społeczne, inspirujemy i „nakręcamy” się wzajemnie. Dzięki temu, że wszystko jest oparte na idei wolontariatu, wszyscy którzy się angażują robią to z serca i z sercem, wiarą i dobrą energią. I ta dobra energia rozlewa się na kolejnych uczestników, wolontariuszy i wraca do nas z dodatkową siłą” – podsumował Bruno Lambrecht, dyrektor generalny CFE Polska, firmy współorganizującej tegoroczne wydarzenie.

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.