Komunikaty PR

Ponad 600 tysięcy złotych dla osób z niepełnosprawnościami

2024-09-17  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Ogromnym sukcesem zakończyła się druga edycja Rajdu Gorących Serc – charytatywnego rajdu rowerowego łączącego aktywność i pasję kolarską z pomocą osobom z niepełnosprawnościami, którego współorganizatorem była firma Soudal. W tym roku udało się zebrać ponad 600 000 złotych. Środki zebrane podczas wydarzenia zostaną przekazane wybranym organizacjom, które swoją działalnością umożliwiają rozwój w obszarze sportu osobom z niepełnosprawnościami poprzez organizację treningów i obozów, aktywną rehabilitację oraz zapewnienie dostępu do sprzętu sportowego i rehabilitacyjnego.

Rajd Gorących Serc jest inicjatywą powstałą z myślą o usuwaniu barier, z jakimi borykają się osoby z niepełnosprawnościami. W tym roku w Rajdzie Gorących Serc wzięło udział ponad 300 uczestników, którzy pokonali cztery trasy rowerowe wokół Warszawy – dwie wyczynowe o dystansie 300 km i 200 km oraz trasy honorowe o dystansach 50 km i 100 km. W rajdzie wzięło udział aż 40 uczestników z niepełnosprawnościami. W organizację wydarzenia zaangażowało się 35 sponsorów i partnerów, a imprezę wspierało ponad 60 wolontariuszy działających na starcie, mecie i na przystankach w 10 lokalizacjach. W tym roku beneficjentami wydarzenia są trzy organizacje: Stowarzyszenie Veloaktiv działające na rzecz promocji sportu paralimpijskiego, przede wszystkim kolarstwa ręcznego, klub sportowy Zero Załamki stworzony dla zawodników z niepełnosprawnościami oraz Stowarzyszenie Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną w Działdowie, którego podopieczni wdrażani są do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym.

Rajd Gorących Serc był współorganizowany przez firmę Soudal – jednego z czołowych producentów materiałów chemii budowlanej na świecie oraz sponsora profesjonalnej drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step. „Mimo, że Soudal od lat wspiera aktywnie kolarstwo – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów, jednak Rajd Gorących Serc jest dla nas wydarzeniem wyjątkowym. To ogromny zaszczyt, że możemy być częścią tego fantastycznego wydarzenia, które łączy pasję kolarską z promowaniem aktywności sportowej i pomocą tym, którzy naszej pomocy potrzebują. Jesteśmy dumni i wspieramy wszystkich, którzy nie tyko pokonują codzienne ograniczenia, ale także osiągają niesamowite wyniki sportowe. Kiedy w ubiegłym roku organizowaliśmy to wydarzenie po raz pierwszy, determinacja, zaangażowanie i pasja sportowców z niepełnosprawnościami skradły nasze serca. Dlatego zaraz po zakończeniu pierwszej edycji podjęliśmy decyzję, że Rajd Gorących Serc musi być kontynuowany. Inspiruje nas postawa tych niezwykłych sportowców, jakich mamy okazje gościć, którzy mimo wielu trudności stają do aktywności i osiągają niesamowite wyniki” – powiedział Andrzej Kaczor, dyrektor zarządzający Soudal.

W tegorocznej edycji Rajd Gorących Serc uczestniczyło aż 26 drużyn firmowych, które wsparły beneficjentów wydarzenia. „W firmie CFE Polska jedną z najważniejszych wartości jest współpraca i partnerstwo. W tym duchu zaangażowaliśmy się z firmami Soudal, Majaland, CRIDO i Momentum we współorganizację wydarzenia Rajd Gorących Serc. Z każdą z tych firm pracujemy, z każdą w inny sposób, ale wspólnie zrobiliśmy fantastyczne wydarzenie. Zapraszamy i zachęcamy do udziału kolejne firmy, aby zaangażować jak najwięcej ludzi, którzy wierzą w te same wartości. Rajd Gorących Serc robimy wspólnie z naszymi beneficjentami, do których trafiają później owoce naszych starań. Dzięki temu uzyskujemy efekt integracji oraz widzimy jak mając różne doświadczenia, jedni bardziej biznesowe, inni bardziej społeczne, inspirujemy i „nakręcamy” się wzajemnie. Dzięki temu, że wszystko jest oparte na idei wolontariatu, wszyscy którzy się angażują robią to z serca i z sercem, wiarą i dobrą energią. I ta dobra energia rozlewa się na kolejnych uczestników, wolontariuszy i wraca do nas z dodatkową siłą” – podsumował  Bruno Lambrecht, dyrektor generalny CFE Polska, firmy współorganizującej tegoroczne wydarzenie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.