Komunikaty PR

Ponad 600 tysięcy złotych dla osób z niepełnosprawnościami

2024-09-17  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Ogromnym sukcesem zakończyła się druga edycja Rajdu Gorących Serc – charytatywnego rajdu rowerowego łączącego aktywność i pasję kolarską z pomocą osobom z niepełnosprawnościami, którego współorganizatorem była firma Soudal. W tym roku udało się zebrać ponad 600 000 złotych. Środki zebrane podczas wydarzenia zostaną przekazane wybranym organizacjom, które swoją działalnością umożliwiają rozwój w obszarze sportu osobom z niepełnosprawnościami poprzez organizację treningów i obozów, aktywną rehabilitację oraz zapewnienie dostępu do sprzętu sportowego i rehabilitacyjnego.

Rajd Gorących Serc jest inicjatywą powstałą z myślą o usuwaniu barier, z jakimi borykają się osoby z niepełnosprawnościami. W tym roku w Rajdzie Gorących Serc wzięło udział ponad 300 uczestników, którzy pokonali cztery trasy rowerowe wokół Warszawy – dwie wyczynowe o dystansie 300 km i 200 km oraz trasy honorowe o dystansach 50 km i 100 km. W rajdzie wzięło udział aż 40 uczestników z niepełnosprawnościami. W organizację wydarzenia zaangażowało się 35 sponsorów i partnerów, a imprezę wspierało ponad 60 wolontariuszy działających na starcie, mecie i na przystankach w 10 lokalizacjach. W tym roku beneficjentami wydarzenia są trzy organizacje: Stowarzyszenie Veloaktiv działające na rzecz promocji sportu paralimpijskiego, przede wszystkim kolarstwa ręcznego, klub sportowy Zero Załamki stworzony dla zawodników z niepełnosprawnościami oraz Stowarzyszenie Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną w Działdowie, którego podopieczni wdrażani są do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym.

Rajd Gorących Serc był współorganizowany przez firmę Soudal – jednego z czołowych producentów materiałów chemii budowlanej na świecie oraz sponsora profesjonalnej drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step. „Mimo, że Soudal od lat wspiera aktywnie kolarstwo – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów, jednak Rajd Gorących Serc jest dla nas wydarzeniem wyjątkowym. To ogromny zaszczyt, że możemy być częścią tego fantastycznego wydarzenia, które łączy pasję kolarską z promowaniem aktywności sportowej i pomocą tym, którzy naszej pomocy potrzebują. Jesteśmy dumni i wspieramy wszystkich, którzy nie tyko pokonują codzienne ograniczenia, ale także osiągają niesamowite wyniki sportowe. Kiedy w ubiegłym roku organizowaliśmy to wydarzenie po raz pierwszy, determinacja, zaangażowanie i pasja sportowców z niepełnosprawnościami skradły nasze serca. Dlatego zaraz po zakończeniu pierwszej edycji podjęliśmy decyzję, że Rajd Gorących Serc musi być kontynuowany. Inspiruje nas postawa tych niezwykłych sportowców, jakich mamy okazje gościć, którzy mimo wielu trudności stają do aktywności i osiągają niesamowite wyniki” – powiedział Andrzej Kaczor, dyrektor zarządzający Soudal.

W tegorocznej edycji Rajd Gorących Serc uczestniczyło aż 26 drużyn firmowych, które wsparły beneficjentów wydarzenia. „W firmie CFE Polska jedną z najważniejszych wartości jest współpraca i partnerstwo. W tym duchu zaangażowaliśmy się z firmami Soudal, Majaland, CRIDO i Momentum we współorganizację wydarzenia Rajd Gorących Serc. Z każdą z tych firm pracujemy, z każdą w inny sposób, ale wspólnie zrobiliśmy fantastyczne wydarzenie. Zapraszamy i zachęcamy do udziału kolejne firmy, aby zaangażować jak najwięcej ludzi, którzy wierzą w te same wartości. Rajd Gorących Serc robimy wspólnie z naszymi beneficjentami, do których trafiają później owoce naszych starań. Dzięki temu uzyskujemy efekt integracji oraz widzimy jak mając różne doświadczenia, jedni bardziej biznesowe, inni bardziej społeczne, inspirujemy i „nakręcamy” się wzajemnie. Dzięki temu, że wszystko jest oparte na idei wolontariatu, wszyscy którzy się angażują robią to z serca i z sercem, wiarą i dobrą energią. I ta dobra energia rozlewa się na kolejnych uczestników, wolontariuszy i wraca do nas z dodatkową siłą” – podsumował  Bruno Lambrecht, dyrektor generalny CFE Polska, firmy współorganizującej tegoroczne wydarzenie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.