Poznajcie nowy smak Krynki – malina z melisą!
Pyszna malina, orzeźwiająca melisa i lekko gazowany smak lata – to wszystko znajduje się w nowym produkcie podlaskiej wytwórni wód i napojów Krynka. Napój nie zawiera cukru, przez co jego kaloryczność jest równa zeru! To kolejna fit propozycja, po wprowadzonej w ubiegłym roku wodzie o smaku cytryny z miętą, która ma już grono swoich wiernych fanów.
Dla wszystkich, którzy dbają o dietę, Krynka o smaku maliny z melisą będzie wprost idealna. Prosty skład, który zawiera jedynie wodę źródlaną, dwutlenek węgla i naturalne aromaty maliny i melisy, powinien zachęcić nawet najbardziej wymagających klientów. Oprócz tego w nowej Krynce nie znajdziemy substancji słodzących i konserwantów, przez co jest ona odpowiednia nawet dla najmłodszych miłośników smakowej wody.
Ten naturalny smak jest idealny na letnie dni i pomaga ugasić pragnienie. Krynka malina z melisą dostępna jest w dwóch wariantach pojemnościowych, sprawdzi się więc na różne okazje. Większą butelkę można zabrać ze sobą, chociażby na piknik czy w podróż samochodem, a mniejsza wpasuje się w torebkę lub plecak i będzie uzupełnieniem wycieczki lub wyjścia ze znajomymi.
– Od 1945 roku staramy się zapewnić klientom to, czego najbardziej oczekują. W tym momencie jest to owocowe orzeźwienie, które można wszędzie ze sobą zabrać. 100% natury, 100% smaku – to właśnie znajdziecie w naszej nowej Krynce o smaku maliny z melisą! – mówi Mieczysław Surowiec, prezes Krynki.
Krynka to marka, która ściśle kojarzy się z północno-wschodnim regionem Polski i już od ponad 75 lat dostarcza klientom wodę wydobywaną ze źródła „Krynka” o głębokości 70 m. Dzięki naturalnej czystości i braku szkodliwych składników w składzie, nie podlega procesom uzdatniania, nie jest dezynfekowana i firma nie ingeruje w skład chemiczny wody na żadnym z etapów produkcji.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.