Poznajcie nowy smak Krynki – malina z melisą!
Pyszna malina, orzeźwiająca melisa i lekko gazowany smak lata – to wszystko znajduje się w nowym produkcie podlaskiej wytwórni wód i napojów Krynka. Napój nie zawiera cukru, przez co jego kaloryczność jest równa zeru! To kolejna fit propozycja, po wprowadzonej w ubiegłym roku wodzie o smaku cytryny z miętą, która ma już grono swoich wiernych fanów.
Dla wszystkich, którzy dbają o dietę, Krynka o smaku maliny z melisą będzie wprost idealna. Prosty skład, który zawiera jedynie wodę źródlaną, dwutlenek węgla i naturalne aromaty maliny i melisy, powinien zachęcić nawet najbardziej wymagających klientów. Oprócz tego w nowej Krynce nie znajdziemy substancji słodzących i konserwantów, przez co jest ona odpowiednia nawet dla najmłodszych miłośników smakowej wody.
Ten naturalny smak jest idealny na letnie dni i pomaga ugasić pragnienie. Krynka malina z melisą dostępna jest w dwóch wariantach pojemnościowych, sprawdzi się więc na różne okazje. Większą butelkę można zabrać ze sobą, chociażby na piknik czy w podróż samochodem, a mniejsza wpasuje się w torebkę lub plecak i będzie uzupełnieniem wycieczki lub wyjścia ze znajomymi.
– Od 1945 roku staramy się zapewnić klientom to, czego najbardziej oczekują. W tym momencie jest to owocowe orzeźwienie, które można wszędzie ze sobą zabrać. 100% natury, 100% smaku – to właśnie znajdziecie w naszej nowej Krynce o smaku maliny z melisą! – mówi Mieczysław Surowiec, prezes Krynki.
Krynka to marka, która ściśle kojarzy się z północno-wschodnim regionem Polski i już od ponad 75 lat dostarcza klientom wodę wydobywaną ze źródła „Krynka” o głębokości 70 m. Dzięki naturalnej czystości i braku szkodliwych składników w składzie, nie podlega procesom uzdatniania, nie jest dezynfekowana i firma nie ingeruje w skład chemiczny wody na żadnym z etapów produkcji.

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.