Komunikaty PR

Primavera Parfum poszerza swoje kompetencje w e-commerce

2021-11-19  |  10:22
Biuro prasowe

Primavera Parfum, jeden z wiodących w kraju dystrybutorów e-commerce w branży beauty, nabył 51% udziałów w spółce Go2Ecommerce, specjalizującej się w budowaniu sklepów internetowych oraz skalowaniu sprzedaży. Dzięki zrealizowanej transakcji Grupa Kapitałowa zyska nowe kompetencje w zakresie handlu internetowego oraz otworzy się na inne segmenty rynku.

Z początkiem tego roku Primavera Parfum, działająca głównie w branży beauty, wdrożyła nową strategię rozwoju opartą na dwóch filarach: ekspansji na azjatyckie rynki online oraz usłudze wielokanałowości w dystrybucji internetowej. Spółka oferuje swoim klientom szerokie spektrum sprzedaży kosmetyków i perfum, m.in. poprzez dropshipping, czyli model logistyczny przez Internet, polegający na przeniesieniu całego procesu wysyłki towaru na dostawcę. Portfolio jej usług obejmuje  również: stworzenie i obsługę dedykowanych sklepów oraz stref marek na portalu Allegro.pl, czy wykorzystanie własnych kanałów sprzedaży internetowej (m.in. Perfumeria.pl, Tagomago.pl).

Kolejnym krokiem na drodze do umocnienia swoich kompetencji w segmencie e-handlu oraz zapewnienia klientom pełnego pokrycia na rynku e-commerce było przejęcie pakietu większościowego (tj. 51% udziałów) w spółce Go2Ecommerce.

Od dawna monitorujemy rynek w poszukiwaniu podmiotów, który uzupełniłby portfolio naszych usług. Go2Ecommerce doskonale wpisuje się w model biznesowy Primavera Parfum. Firma zajmuje się tworzeniem profesjonalnych sklepów internetowych oraz szeroko pojętym konsultingiem w ich prowadzeniu, co pozwoli nam zwiększyć efektywność sprzedaży w sklepach własnych oraz dedykowanych – przekonuje Jędrzej Karasek, dyrektor ds. e-commerce w Primavera Parfum. – Z kolei klienci Go2Ecommerce zyskają możliwość skorzystania z modelu dropshippingu, zdejmującego z nich konieczność ponoszenia kosztów związanych z logistyką, co stanowi dla nas szansę wyjścia z usługą poza obszar beauty – dodaje Karasek.

Przejęta spółka specjalizuje się również w obsłudze profesjonalnych kampanii reklamowych dla e-commerce, m.in. z wykorzystaniem takich narzędzi jak: Google, Facebook, Instagram czy Tik-Tok, co w ocenie zarządu Primavera Parfum będzie skutecznym wsparciem dla obsługiwanych przez nią e-sklepów, gwarantując optymalizację sprzedaży przy pełnej kontroli poziomu cen.

Go2Ecommerce to jeden z certyfikowanych partnerów Orange Polska w zakresie tworzenia i kompleksowej obsługi sklepów internetowych. Agencja obsługuje klientów z siedemnastu krajów, a dzięki obecności w Grupie Kapitałowej Primavera Parfum zyska możliwość zaistnienia na dynamicznie rozwijających się, azjatyckich rynkach online.

 – Nasz większościowy udziałowiec przebojem wdarł się na rynki wschodnie w modelu cross-border, oferując polskim markom obecność na największych tamtejszych market place’ach, tj. platformach zakupowych. Liczymy, że potencjał tego rynku, mierzony w miliardach dolarów, poskutkuje nowymi klientami i zleceniami również dla naszej spółki  – twierdzi Maciej Stodolny, prezes zarządu Go2Ecommerce.

Wartość umowy nie została ujawniona.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową Biuro prasowe
2024-05-07 | 15:25

Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową

Martin Kaczmarski wprowadza nową usługę dla przedsiębiorstw     Blisko 9 na 10 firm z sektora MŚP wystawia faktury z odroczonym terminem płatności. W razie
Firma Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej
2024-05-07 | 13:00

Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej

- Mamy nadzieję, że już wkrótce skończy się tzw. Wolna Amerykanka w sektorze funeralnym. Chodzi przede wszystkim o patologie związane z faktycznym brakiem zatrudnienia w sporej
Firma KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
2024-05-07 | 10:30

KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu

Po wielu latach funkcjonowania na rynku stolarki otworowej pod marką KRISPOL, nadeszła pora na zwieńczenie procesu rozpoczętego w 2018 roku i stworzenie nowej marki KRISHOME, która

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.