Komunikaty PR

Print&Apply, czyli połączenie druku i aplikacji etykiet w jednym systemie

2021-11-22  |  01:00
Biuro prasowe

Print&Apply, czyli połączenie druku i aplikacji etykiet w jednym systemie

Około 80% liderów uważa, że automatyzacja to jeden z najistotniejszych punktów strategii przedsiębiorstwa. Powinna dotyczyć ona wszystkich obszarów, również obsługi biznesowej, jednak w przemyśle przede wszystkim odnosi się do procesów przemysłowych. Automatyzacja przyczynia się optymalizacji, zwiększając wydajność produkcyjną, redukując błędy oraz zwiększając bezpieczeństwo pracowników. Kolejną zaletą jest obniżenie kosztów produkcji.

 

Warunkom udanej automatyzacji odpowiada z pewnością system Print&Apply. Skuteczna automatyzacja aplikacji etykiet to rozwiązanie stosowane w ponad 90% przypadków znakowania gotowych wyrobów i ponad 60% opakowań zbiorczych. Jednak Print&Apply to coś więcej, niż tylko automatyczne znakowanie. System nie tylko aplikuje etykiety, ale również samodzielnie je wcześniej drukuje.

 

Druk i aplikacja poprzez system Print&Apply

Łączenie w jednym urządzeniu lub systemie funkcjonalności 2 lub większej liczby sprzętów to trend, który w ostatnim czasie przybiera na sile. Naprzeciw oczekiwaniom rynku wychodzą producenci aplikatorów i systemów etykiet, tacy jak polska firma Etisoft. Oferuje ona systemy Print&Apply, odpowiedzialne za druk i natychmiastową aplikację etykiety.

 

System Print&Apply powstał z myślą o potrzebach nowoczesnego przemysłu. Dawno w zapomnienie odeszła już idea wspólnego standardu projektowego. Procedury są różnorodne tak samo jak potrzeby klientów, dlatego innowacyjne urządzenia umożliwiają dostosowanie trybu pracy do licznych środowisk. Jednocześnie procesy muszą zachodzić bezbłędnie. W przypadku linii produkcyjnych to niezbędne, gdyż każdy błąd oznacza jakąś stratę. Jeśli nie zostanie wykryty, źle oznakowany produkt trafi do dystrybucji, a to często kończy się utratą klienta. Natomiast identyfikacja błędu wymaga eliminacji danego produktu z linii i naprawy błędu, a jeśli nie ma takiej możliwości - usunięcia produktu. Za sprawą P&A udaje się unikać takich niekorzystnych sytuacji.

 

Najważniejsze cechy systemu Print&Apply

Przed zakupem urządzenia należy określić jakie będą maksymalne rozmiary aplikowanych etykiet oraz z jaką precyzją etykieta ma zostać naklejona na produkt. Zmiany nastaw aplikatora dla różnych rozmiarów etykiet wykonywane są częściowo automatycznie co przyspiesza proces przezbrojenia - informuje nas Michał Wąs, pełniący funkcję Product Managera w firmie Etisoft. - Niewątpliwie sama idea połączenia w jednym urządzeniu drukarki i aplikatora również zasługuje na dostrzeżenie. Rozwiązanie to zapewnia oszczędność czasu i przestrzeni - dodaje ekspert.

 

Choć uniwersalność i dwufunkcyjność to najważniejsze cechy wyróżniające urządzenie, nie tylko one zasługują na wymienienie. Wśród kluczowych cech systemu znajduje się szybkość działania przy jednoczesnym zachowaniu dużej szybkości pracy. Etykiety mogą być podawane z precyzją do 0,8 mm, mimo wysokich prędkości poruszających się produktów do aplikacji. Precyzja i prędkość są nieporównywalnie wyższe od tych, które osiągają pracownicy ręcznie naklejający etykiety. Co więcej, system jest przystosowany do pracy ciągłej.

System Print&Apply dla oszczędności czasu i pieniędzy

Głównym powodem wdrożenia systemu P&A jest poszukiwanie oszczędności czasu i pieniędzy. Takie jest zadanie optymalizacji procesów, której bez wątpienia służy omawiany system. Wielokrotnie szybsza aplikacja etykiet niż naklejanie ich ręcznie gwarantuje zysk czasu, który można przeznaczyć na działania operacyjne. Już sama ta wydajność pośrednio wpływa też na zyski finansowe.

 

 

 

Źródła danych procentowych:

https://www.ey.com/pl_pl/business-5-0/automatyzacja-w-polsce

https://www.utrzymanieruchu.pl/printapply-czyli-jak-znakowac-szybciej-dokladniej-i-wydajniej/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE Biuro prasowe
2025-01-13 | 11:00

Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE

Magic Tape pozwala w krótkim czasie osiągnąć efekt długiej i gęstej fryzury nawet w przypadku rzadkich włosów. Specjalistką od tej metody jest Agnieszka
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.