„Puls Biznesu” rusza z porannym podcastem PB BRIEF
„Puls Biznesu” rusza z porannym podcastem PB BRIEF
W czwartek, 17 października, zostanie wyemitowany premierowy odcinek podcastu PB BRIEF, przygotowany przez zespół „Pulsu Biznesu”. Audycję poprowadzi Marcin Dobrowolski, gospodarz programu. Podcast będzie dostępny dla słuchaczy od poniedziałku do piątku od godz. 7 rano.
PB BRIEF w skrócie
PB BRIEF to poranny program gospodarczy z syntetyczną dawką najważniejszych wydarzeń dnia i eksperckimi rozmowami na tematy, którymi żyje rynek.
— Formuła PB BRIEF jest unikatowa, ponieważ łączy w sobie walory szybkiego serwisu informacyjnego, od którego warto zacząć dzień, oraz audycji, w której jest miejsce na pogłębioną analizę bieżących i interesujących zagadnień — mówi Marcin Dobrowolski, prowadzący poranny program i redaktor odpowiedzialny za podcasty „Pulsu Biznesu”.
Goście PB BRIEF
Gośćmi podcastu będą dziennikarze grupy Bonnier Business Polska: „Pulsu Biznesu”, Bankier.pl, SpotData i PRNews.pl, którzy będą dzielić się ze słuchaczami ekspercką wiedzą oraz insiderskimi informacjami zdobytymi podczas pracy.
— W PB BRIEF będziemy omawiać najważniejsze tematy, o których piszemy w „Pulsie Biznesu”, przedstawiając ich szerszy kontekst. Dostęp do tekstów będących podstawą rozmów będzie otwarty w ramach naszej oferty freemium — mówi Eugeniusz Twaróg, zastępca redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu” i członek zespołu podcastowego.
W premierowym odcinku PB BRIEF będzie można wysłuchać rozmowy z gościem specjalnym, Michaiłem Chodorkowskim, niegdyś najbogatszym Rosjaninem, a obecnie — po dziesięcioletnim pobycie w łagrze — emigracyjnym przywódcą rosyjskiej opozycji. Rozmowa została nagrana podczas Warsaw Security Forum, którego medialnym partnerem był „Puls Biznesu”.
Gdzie słuchać PB BRIEF?
Najnowsze wydania podcastu będą do odsłuchania na stronie głównej pb.pl. Wszystkie będą dostępne również w zakładce Podcasty oraz na platformach takich jak Spotify.
Nowa odsłona podcastów
PB BRIEF jest częścią nowej strategii podcastowej „Pulsu Biznesu”, która zakłada uruchomienie jeszcze kilku tematycznych audycji.
— W październiku będzie jedna podcastowa premiera, następna w listopadzie. Chcemy, żeby w naszej ramówce był codzienny podcast informacyjny i kilka podcastów tematycznych emitowanych co tydzień. Pracujemy nad tym, żeby w weekendy udostępniać słuchaczom podcasty long read, zawierające nagrania naszych magazynowych reportaży przygotowywanych w ramach w sekcji PB Po godzinach. Mamy unikatowe na rynku zasoby, jeśli chodzi o treści, oraz zespół wysokiej klasy dziennikarzy, którzy chętnie podzielą się ze słuchaczami swoją wiedzą — mówi Eugeniusz Twaróg.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.