Różnorodność płynąca z barw – kolorowa armatura GROHE
Warszawa, luty 2023 – Łazienka już dawno przestała być jedynie funkcjonalną przestrzenią, która kojarzy się ze sterylną bielą i srebrem. Wraz z coraz większą różnorodnością produktów dostępnych na rynku, stonowane, jasne barwy ustępują miejsca bardziej zróżnicowanym aranżacjom. Łazienka, tak jak każde pomieszczenie w domu, powinna być w końcu odzwierciedleniem charakteru właściciela. Z tego powodu coraz więcej osób stawia na indywidualizm podczas projektowania swojej przestrzeni życiowej. Z pomocą mogą przyjść dostępne w ofercie marki GROHE armatura, prysznice, przyciski spłukujące oraz akcesoria – szeroka gama kolorów oraz wybór rodzaju powłoki pozwalają na prawdziwe wyrażenie swojego gustu i połączenie wyjątkowej formy z najwyższą trwałością.
Nowe oblicze łazienki
Kolory grają niezwykle istotną rolę w projektowaniu wnętrz. Nie mają one jedynie funkcji dekoracyjnej, ale wpływają także bezpośrednio na atmosferę pomieszczania i tym samym na nasz nastrój. Dlatego, decyzja o wyborze barw w łazience powinna być odpowiednio przemyślana. W portfolio marki GROHE znajdziemy bogatą ofertę kolorów oraz rodzajów powłok, w których dostępne są zarówno baterie, jak też prysznice, przyciski spłukujące oraz akcesoria. Obok klasycznego chromu czy stali szlachetnej SuperSteel są to: Cool Sunrise, Warm Sunset oraz Hard Graphite – wszystkie w powłokach błyszczącej i matowej do wyboru, a także nowość: matowa czerń. Pierwszy kolor, zgodnie z nazwą, na myśl przywodzi wschód słońca. Elegancki, złoty kolor doda uroku wnętrzu w stylu vintage i świetnie połączy się z chociażby butelkową zielenią, czy granatem. Doskonale będzie wyglądać także w akompaniamencie drewnianych dodatków. Warm Sunset wyróżnia się miedzianym odcieniem, który podkreśli naturalny kamień i doda wnętrzu odpowiedniego dynamizmu w duchu industrialnego stylu. Hard Graphite to z kolei tajemnicza, ciemna szarość. Doskonale współgra z betonem, tworząc spójną, nowoczesną aranżację. Choć każda opcja oferuje coś innego, to łączy je jeden punkt wspólny – najwyższa możliwa jakość.
Trwałość na lata
Marka GROHE ma w swojej ofercie jedynie sprawdzone i niezawodne produkty. Dlatego, obok wyglądu, równie ważną cechą jest jakość wykonania. Wybrano zatem technologię, która gwarantuje nie tylko najlepsze i najbardziej wyraziste kolory, ale także trwałość. Produkty, takie jak armatura, składają się z trzech warstw – mosiądzu, niklu i chromu. Dopiero na wierzchnią część nakładana jest kolorowa powłoka w technologii PVD. Proces polega na osadzaniu jej z fazy gazowej przy wykorzystaniu zjawisk fizycznych, co gwarantuje, że będzie ona trzy razy twardsza i nawet dziesięć razy bardziej odporna na zarysowania. Dzięki temu będziemy mogli cieszyć się idealnym stanem naszej baterii przez długie lata.
Kolekcje dla każdego, z myślą o ekologii i domowych rachunkach
Barwne powłoki znajdziemy w licznych kolekcjach armatury GROHE, m.in.: Allure, Atrio, Lineare czy Essence. Ta ostatnia zapewnia pełną paletę kolorów zamkniętą w minimalistycznych formach inspirowanych naturą. Design oparty na smukłych profilach i prostych liniach umożliwia zaprojektowanie przestrzeni, która nie tylko zachwyci swoją elegancją, ale będzie miała także właściwości kojące. W kolekcji Essence znajdziemy całą gamę rozwiązań – baterie umywalkowe, bidetowe, prysznicowe czy wannowe. W parze z przemyślaną formą idą również liczne innowacyjne technologie. GROHE SilkMove EnergySaving pozwala na zaoszczędzenie na rachunkach. Kiedy dźwignia baterii ustawiona jest w pozycji środkowej, uruchamia się przepływ zimnej wody, a temperaturę możemy zwiększyć przesuwając uchwyt w lewą stronę. W tradycyjnych bateriach pozycja środkowa oznacza wodę zmieszaną, która niepotrzebnie marnuje energię potrzebną na podgrzanie, kiedy chcemy jedynie zmoczyć szczoteczkę czy przepłukać usta. Inną technologią pomagającą ograniczyć wykorzystanie zasobów jest GROHE WaterSaving. Zastosowanie ogranicznika przepływu wody zmniejsza jej zużycie do 50%. Nie wpływa to jednak na komfort użytkownika armatury, ponieważ strumień wody pozostaje pełny i wydajny dzięki perlatorowi. Warto zaznaczyć, że kolekcja GROHE Essence to nie tylko baterie – w ofercie znalazły się chociażby wanny, umywalki oraz bidety. Tym samym istnieje możliwość stworzenia całkowicie spójnej łazienki, która będzie przyciągać wzrok przez długie lata! – bez tego fragmentu o ceramice. Bardziej o tym, że są akcesoria i przyciski w tym samym kolorze, wiec łazienka jest spojna.
Więcej informacji oraz materiałów na temat kolorowych powłok GROHE znajduje się tutaj: LINK.
Dowiedz się więcej na temat kampanii zrównoważonych działań marki GROHE X.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.