Komunikaty PR

Różnorodność płynąca z barw – kolorowa armatura GROHE

2023-02-07  |  13:00
Biuro prasowe

Warszawa, luty 2023 – Łazienka już dawno przestała być jedynie funkcjonalną przestrzenią, która kojarzy się ze sterylną bielą i srebrem. Wraz z coraz większą różnorodnością produktów dostępnych na rynku, stonowane, jasne barwy ustępują miejsca bardziej zróżnicowanym aranżacjom. Łazienka, tak jak każde pomieszczenie w domu, powinna być w końcu odzwierciedleniem charakteru właściciela. Z tego powodu coraz więcej osób stawia na indywidualizm podczas projektowania swojej przestrzeni życiowej. Z pomocą mogą przyjść dostępne w ofercie marki GROHE armatura, prysznice, przyciski spłukujące oraz akcesoria – szeroka gama kolorów oraz wybór rodzaju powłoki pozwalają na prawdziwe wyrażenie swojego gustu i połączenie wyjątkowej formy z najwyższą trwałością.  

 

Nowe oblicze łazienki

Kolory grają niezwykle istotną rolę w projektowaniu wnętrz. Nie mają one jedynie funkcji dekoracyjnej, ale wpływają także bezpośrednio na atmosferę pomieszczania i tym samym na nasz nastrój. Dlatego, decyzja o wyborze barw w łazience powinna być odpowiednio przemyślana. W portfolio marki GROHE znajdziemy bogatą ofertę kolorów oraz rodzajów powłok, w których dostępne są zarówno baterie, jak też prysznice, przyciski spłukujące oraz akcesoria. Obok klasycznego chromu czy stali szlachetnej SuperSteel są to: Cool Sunrise, Warm Sunset oraz Hard Graphite – wszystkie w powłokach błyszczącej i matowej do wyboru, a także nowość: matowa czerń. Pierwszy kolor, zgodnie z nazwą, na myśl przywodzi wschód słońca. Elegancki, złoty kolor doda uroku wnętrzu w stylu vintage i świetnie połączy się z chociażby butelkową zielenią, czy granatem. Doskonale będzie wyglądać także w akompaniamencie drewnianych dodatków. Warm Sunset wyróżnia się miedzianym odcieniem, który podkreśli naturalny kamień i doda wnętrzu odpowiedniego dynamizmu w duchu industrialnego stylu. Hard Graphite to z kolei tajemnicza, ciemna szarość. Doskonale współgra z betonem, tworząc spójną, nowoczesną aranżację. Choć każda opcja oferuje coś innego, to łączy je jeden punkt wspólny – najwyższa możliwa jakość.

 

Trwałość na lata

Marka GROHE ma w swojej ofercie jedynie sprawdzone i niezawodne produkty. Dlatego, obok wyglądu, równie ważną cechą jest jakość wykonania. Wybrano zatem technologię, która gwarantuje nie tylko najlepsze i najbardziej wyraziste kolory, ale także trwałość. Produkty, takie jak armatura, składają się z trzech warstw – mosiądzu, niklu i chromu. Dopiero na wierzchnią część nakładana jest kolorowa powłoka w technologii PVD. Proces polega na osadzaniu jej z fazy gazowej przy wykorzystaniu zjawisk fizycznych, co gwarantuje, że będzie ona trzy razy twardsza i nawet dziesięć razy bardziej odporna na zarysowania. Dzięki temu będziemy mogli cieszyć się idealnym stanem naszej baterii przez długie lata.

 

Kolekcje dla każdego, z myślą o ekologii i domowych rachunkach

Barwne powłoki znajdziemy w licznych kolekcjach armatury GROHE, m.in.: Allure, Atrio, Lineare czy Essence. Ta ostatnia zapewnia pełną paletę kolorów zamkniętą w minimalistycznych formach inspirowanych naturą. Design oparty na smukłych profilach i prostych liniach umożliwia zaprojektowanie przestrzeni, która nie tylko zachwyci swoją elegancją, ale będzie miała także właściwości kojące. W kolekcji Essence znajdziemy całą gamę rozwiązań – baterie umywalkowe, bidetowe, prysznicowe czy wannowe. W parze z przemyślaną formą idą również liczne innowacyjne technologie. GROHE SilkMove EnergySaving pozwala na zaoszczędzenie na rachunkach. Kiedy dźwignia baterii ustawiona jest w pozycji środkowej, uruchamia się przepływ zimnej wody, a temperaturę możemy zwiększyć przesuwając uchwyt w lewą stronę. W tradycyjnych bateriach pozycja środkowa oznacza wodę zmieszaną, która niepotrzebnie marnuje energię potrzebną na podgrzanie, kiedy chcemy jedynie zmoczyć szczoteczkę czy przepłukać usta. Inną technologią pomagającą ograniczyć wykorzystanie zasobów jest GROHE WaterSaving. Zastosowanie ogranicznika przepływu wody zmniejsza jej zużycie do 50%. Nie wpływa to jednak na komfort użytkownika armatury, ponieważ strumień wody pozostaje pełny i wydajny dzięki perlatorowi. Warto zaznaczyć, że kolekcja GROHE Essence to nie tylko baterie – w ofercie znalazły się chociażby wanny, umywalki oraz bidety. Tym samym istnieje możliwość stworzenia całkowicie spójnej łazienki, która będzie przyciągać wzrok przez długie lata! – bez tego fragmentu o ceramice. Bardziej o tym, że są akcesoria i przyciski w tym samym kolorze, wiec łazienka jest spojna.

 

Więcej informacji oraz materiałów na temat kolorowych powłok GROHE znajduje się tutaj: LINK.

 

Dowiedz się więcej na temat kampanii zrównoważonych działań marki GROHE X. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.