Ruszył konkurs dla młodych przedsiębiorców "Herosi na Starcie"!
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_137275501,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.
Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
Młodzi ludzie z własnym pomysłem na biznes mogą się już zgłaszać do kolejnej edycji startupowego konkursu Herosi na Starcie. Do wygrania jest nawet 30 tys. zł na rozwój! Wśród korzyści dla uczestników są także profesjonalne warsztaty, program mentoringowy i szansa na wdrożenie projektu w ramach Grupy Eurocash – organizatora konkursu, który za cel stawia sobie rozwijanie przedsiębiorczości wśród Polaków. Czas na zgłoszenia upływa 11 lipca 2021 r. Zachęcamy do udziału – czekają niepowtarzalne doświadczenia, atrakcyjne nagrody i szansa na błyskawiczny sukces rynkowy!
Herosi na Starcie to konkurs realizowany w dwóch grupach wiekowych: 16-19 i 20-26 lat. Z początkiem czerwca ruszyła jego 2. edycja. Już teraz uczestnicy mogą zgłosić swój pomysł na innowacyjny biznes na stronie: https://herosi.akademiaeurocash.com.pl/ i powalczyć zarówno o nagrody finansowe, jak i pozyskanie od organizatora, Grupy Eurocash, realnego wsparcia we wdrożeniu go w życie.
Rozwijamy Gen Przedsiębiorczości
W tym roku walka o nagrody będzie się toczyć w kategoriach odzwierciedlających 5 cech, które powinien w sobie rozwijać każdy przedsiębiorca. To odwaga biznesowa, motywacja do rozwoju, innowacyjność, wytrwałość w działaniu oraz odpowiedzialność za innych. Uczestnicy będą mogli nad nimi pracować w toku merytorycznych warsztatów i programu mentoringowego. W ten sam sposób będą mogli nabyć także praktyczne kompetencje, które w niedalekiej przyszłości pomogą im znaleźć inwestora i wcielić swój pomysł w życie. Nauczą się m.in. tworzyć biznesplany, przekonująco prezentować swoje pomysły przed potencjalnymi inwestorami oraz planować działania z zakresu marketingu i sprzedaży.
– W Grupie Eurocash za cel stawiamy sobie wspieranie polskiej przedsiębiorczości, także wśród młodych ludzi. Wierzymy, że to właśnie oni są przyszłością biznesu i mają szansę podbić rynek swoimi świeżymi i nowoczesnymi rozwiązaniami. Już od 26 lat współpracujemy z niezależnymi właścicielami firm w całej Polsce, wspierając ich w zakresie najnowszych narzędzi biznesowych i oferując dostęp do aktualnej wiedzy branżowej. Tym samym chcemy podzielić się z młodymi ludźmi, którzy wezmą udział w projekcie – mówi Pedro Martinho, Członek Zarządu Grupy Eurocash.
Nagradzamy przedsiębiorczość. 50 tys. zł do rozdania w kategoriach
Już samo zakwalifikowanie się do konkursu da uczestnikom niepowtarzalną szansę na dopracowanie swojego pomysłu zarówno w ramach warsztatów, jak i konsultacji z praktykami biznesu. To jednak dopiero początek wrażeń. 15 zespołów, które pomyślnie przejdzie przez etap szkoleniowy, zaprezentuje swoje pomysły przed jury na Demo Day. To właśnie wśród finalistów zostanie rozdane 10 nagród głównych – po jednej w każdej z pięciu kategorii, osobno w obu grupach wiekowych. Każda nagroda, przyznawana w oparciu o ocenę jury i mentora, to aż 5 000 zł!
Dodatkowo uczestnik, którego pomysł zbierze najwięcej reakcji w mediach społecznościowych, wygra nagrodę publiczności o tej samej wartości.
Niezależnie: 20 tys. zł i możliwość wdrożenia dla najlepszego pomysłu
To jednak wciąż nie wszystko. W tym roku wszyscy uczestnicy mają szansę na zdobycie wyjątkowej nagrody specjalnej, w wysokości aż 20 000 zł, przyznawanej przez samego Prezesa Grupy Eurocash – Luisa Amarala! Wyróżnienie to może trafić do najciekawszego pomysłu biznesowego, który wyraźnie odznaczy się na tle innych. Dodatkowo, handel detaliczny to branża, w której świeże pomysły i nowoczesne rozwiązania są zawsze w cenie – to pole do rozwoju i śmiałych eksperymentów. Dlatego, jeżeli koncept będzie wpisywał się w obszary działalności Grupy, ma szansę na wdrożenie w ramach firmy i dodatkowe dofinansowanie.
Nagroda specjalna Prezesa Grupy Eurocash oraz nagroda publiczności są przyznawane niezależnie od nagród w kategoriach. Podsumowując, pojedynczy pomysł zgłoszony do konkursu ma szansę na wygranie nawet 30 000 zł i implementację w ramach Grupy Eurocash. Tegoroczna pula nagród to w sumie 75 000 zł.
Szczegółowy przebieg zgłoszeń, opis kolejnych etapów konkursowych oraz regulamin znajduje się na stronie herosi.akademiaeurocash.com.pl.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają około 16 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben oraz Kontigo. W celu osiągnięcia skali odpowiedniej dla zapewnienia konkurencyjności swoich klientów, Grupa Eurocash rozwija również sieć własnych sklepów detalicznych.
![Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_657317725,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
![Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1095848486,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
![Nowa era w branży imprez firmowych](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_32581699,w_211,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowa era w branży imprez firmowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Finanse
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pracownicy-1,w_274,_small.jpg)
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wrembel-esg-foto,w_133,_small.jpg)
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdm-oswietlenie-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.