Ruszyła rejestracja na VII Kongres Różnorodności!
Henkel Polska oraz firma BETTER zapraszają na VII Kongres Różnorodności. „Tak silni, jak najsłabszy z nas – czyli jak wzmacniać ludzi i organizacje w kryzysie (i nie tylko)” – na to pytanie będą starali się odpowiedzieć prelegenci i uczestnicy tego wydarzenia już 18 i 19 maja 2021 r. W tym roku Kongres odbędzie się w formule online na platformie Hopin, udział w nim jest bezpłatny, rejestracja odbywa się przez stronę www.kongresroznorodnosci.pl
Motywem przewodnim siódmej edycji Kongresu Różnorodności jest szerokie rozumienie różnorodności i inkluzji, które w roku pandemii okazują się podstawowymi wartościami pomagającymi składać rozbite tym kryzysem społeczeństwo, organizacje i ludzi. Covid unaocznił, że jesteśmy sobie nawzajem bardzo potrzebni i że tak naprawdę jesteśmy tylko tak silni, jak silny jest najsłabszy z grupy. Dlatego kluczowe stają się uważność, dostrzeganie i wsparcie drugiego człowieka – tak w rodzinie, jak i w miejscu pracy.
Uczestnicy Kongresu będą dyskutować m.in. na temat tego, jak budować odporność
w czasach zmiany i niepewności, jak zadbać o zdrowie psychiczne własne i swoich współpracowników, jak będzie wyglądać przyszłość rynku pracy, jakich liderek i liderów potrzebujemy i czego od nich oczekujemy.
Osobiście bardzo się cieszę na kolejny Kongres Różnorodności! Będzie to już siódma edycja wydarzenia, które wspólnie organizują firmy Henkel i Better. Pokazuje to, jak strategicznie ważny dla obu firm jest temat różnorodności i inkluzji. I choć tym razem wszystko jest inaczej, bo spotkamy się wirtualnie, to sytuacja taka ma także dobre strony. Dzięki formule streamingu on-line mamy bowiem szansę dotrzeć do szerszej publiczności. To siódmy Kongres, niech więc ta siódemka będzie dla nas szczęśliwa – powiedziała Dorota Strosznajder, pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska, inicjatorka i współtwórczyni Kongresu Różnorodności oraz cyklu spotkań Praktycy Różnorodności w Lepszym Świecie.
Wśród występujących na tegorocznym Kongresie Różnorodności znajdą się między innymi, wymienieni w kolejności alfabetycznej:
- Dawn D. Bennett-Alexander, konsultantka i działaczka na rzecz D&I, autorka “Practical Diversity”, laureatka 60 nagród dla wybitnych profesorów
- Amy Morin, psychoterapeutka, wykładowczyni na Uniwersytecie Northeastern, speakerka TEDx
- Prof. Bogdan de Barbaro, lekarz psychiatra i terapeuta, emerytowany profesor zwyczajny Uniwersytetu Jagiellońskiego (kierownik Zakładu Terapii Rodzin Katedry Psychiatrii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego)
- Piotr Ciborowski, dyrektor zarządzający Adhesive Technologies, Henkel Polska
- Maciej Herman, dyrektor zarządzający, LOTTE Wedel
- Kamila Kaliszyk, dyrektor ds. rozwoju biznesu w polskim oddziale Mastercard Europe
- Birgit Rechberger-Krammer, Corporate Senior VP Laundry and Home Care Europe, President Henkel Austria bei Henkel
- Susanna Romantsova, liderka ds. Różnorodności, Równego Traktowania i Kultury Przynależności w IKEA
- Dominika Sadowska, ekspertka z obszaru zarządzania różnorodnością i kultury włączania (D&I), inicjatorka i założycielka Diversity Plus
- Zuzanna Skalska, analityk trendów ds. designu, innowacji i biznesu, wykładowczyni w School of Form Uniwersytetu SWPS
- Piotr Voelkel, założyciel SWPS oraz właściciel marki VOX, polski przedsiębiorca, mecenas projektów kulturalnych i edukacyjnych
- Zuzanna Ziomecka, redaktorka, dziennikarka, wiceprezeska Fundacji Polski
Instytut Mindfulness
Corocznie Kongres jest dla nas okazją do spojrzenia na otaczającą nas rzeczywistość przez soczewkę różnorodności i włączania grup marginalizowanych. Pandemia straumatyzowała nas zbiorowo. Zarówno osobiście jak i w przestrzeni życia zawodowego. Empatia, otwarcie na różne potrzeby i zaopiekowanie się sobą wzajemnie mogą stać się kluczowym sposobem na radzenie sobie w trakcie wychodzenia z tego kryzysu. Podczas dwóch dni kongresowych spotkań usłyszymy wybitne ekspertki i ekspertów. Niech wynikiem uczestnictwa każdego z nas będzie indywidualny plan odbudowy naszej odporności i tych, w których otoczeniu pracujemy – powiedział Paweł Niziński, założyciel Goodbrand/BETTER., wydawca projektów CR Navigator i BE Navigator, promujących idee zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu.
Organizatorzy VII Kongresu, planując jego dwudniowy program, starali się, by treści i tematy poruszane pierwszego dnia miały charakter uniwersalny, interesujący dla szeroko zdefiniowanego odbiorcy Kongresu. Tego dnia będzie więc o wyzwaniach czasów pandemii i nowej post-pandemicznej normalności. Drugi dzień zdominują treści związane z wyzwaniami przywództwa i zarządzania. Zaproszeni eksperci wspólnie przyjrzą się kongresowej tezie o idei różnorodności i inkluzji jako spoiwie, które pozwoli nam posklejać i wzmocnić nasze społeczności i organizacje.
Wydarzenie odbywa się pod patronatem merytorycznym Strefy Zarządzania SWPS.
VII Kongres Różnorodności
„Tak silni, jak najsłabszy z nas – czyli jak wzmacniać ludzi i organizacje
w kryzysie (i nie tylko)”
18 – 19 maja 2021 r. (wtorek – środa)
Rejestracja uczestników pod linkiem:
Kongres Różnorodności 2021
https://hopin.com/events/copy-of-kongres-roznorodnosci-2021?ref=652617c128b7
Uczestnictwo w wydarzeniu w formie online poprzez platformę Hopin.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Program wydarzenia w załączeniu.
Serdecznie zapraszamy!
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.