Komunikaty PR

Sieć Bobby Burger podsumowuje rok i przedstawia plany na 2023

2023-01-31  |  01:00
Biuro prasowe

Rok 2022 w sieci Bobby Burger upłynęły pod znakiem wege, ekologii i zmian w zakresie funkcjonowania franczyzy. Każdy burger w menu dostępny jest teraz w dwóch wersjach – mięsnej oraz wegańskiej. W Warszawie powstała też pierwsza kuchnia centralna, która zaopatruje w część produktów restauracje w całej Polsce. W drugą dekadę istnienia na rynku Bobby Burger wchodzi z rozbudowaną ofertą dla partnerów biznesowych, którzy są zainteresowani franczyzą lub ajencją.


Hasło “Real food real people” wybrzmiewa w Bobby Burger jak nigdy dotąd. Wprowadzenie menu 50/50 to wyraźny ukłon w stronę zróżnicowanych potrzeb współczesnych konsumentów. Jeśli mięso – to tylko świetnej jakości, z odpowiedzialnych źródeł. Jeśli burgery warzywne – to tylko takie robione od podstaw. Jeśli sosy i dodatki – to wyłącznie autorskie receptury, tworzone w naszej kuchni centralnej. Dzięki temu sieć działa w duchu odpowiedzialności, nie zapominając przy tym o podstawach – czyli świetnym smaku. 


– W ubiegłym roku wypuściliśmy w świat naszą Deklarację Odpowiedzialności, w której opisujemy, jakimi wartościami kierujemy się jako marka. Stąd ekologiczne opakowania do dań na wynos, zmniejszenie śladu węglowego dzięki energooszczędnym urządzeniom, ograniczenie użycia przetworzonych produktów, dążenie do czystej etykiety. W 2022 zainicjowaliśmy też projekt badawczy, którego celem jest ograniczenie zużycia wody i energii oraz emisji metanu przy produkcji wołowiny. Rozpoczęliśmy ponadto własne uprawy hydroponiczne, w których zużywa się o 90% mniej wody – mówi Bogumił Jankiewicz, CEO Bobby Burger i dodaje: – Działania te to rozpoczynają nowy etap w rozwoju sieci. Nieprzypadkowo więc ogłosiliśmy je w roku, w którym świętowaliśmy 10-lecie istnienia na rynku.


W nowym menu, które zadebiutowało w styczniu 2023 r., Bobby Burger konsekwentnie realizuje swoją misję dostarczania gościom przyjemności z jedzenia, ale w zgodzie z ich przekonaniami. 


– Cenimy sobie różnorodność w każdym wydaniu. Jesteśmy marką, która pozwala wyrażać siebie również poprzez jedzenie – bez względu na to czy ktoś je mięso, czy stawia na rośliny. Dajemy gościom wolność wyboru połączoną z dobrą jakością. Jakością, która pozytywnie oddziałuje na ich zdrowie. Nasi klienci to doceniają – przekonuje Bogumił Jankiewicz.


Kuchnia centralna – pomaganie przez gotowanie


Bobby Burger angażuje się nie tylko w tematy ekologiczne, ale także – społeczne. Po wybuchu wojny w Ukrainie centrala sieci współtworzyła projekt Strawa Warszawa. To właśnie w kuchni centralnej wolontariusze gotowali kilkaset (a w szczytowych momentach ponad tysiąc) posiłków dziennie. Dania trafiały później do uchodźców z Ukrainy przebywających na Dworcu Zachodnim, Torwarze czy Dworcu Centralnym. 


– Z inicjatywą karmienia osób uciekających przed wojną zgłosiły się do mnie w marcu 2022 r. Marta Leśniewska i Magda Gapińska. Włączyliśmy się w ten projekt, ponieważ nasza obszerna kuchnia przy ulicy Białostockiej w Warszawie była w stanie sprostać zadaniu gotowania na taką skalę. W pomaganie zaangażowanych było kilkadziesiąt osób, które poświęcały mnóstwo swojego wolnego czasu. Cieszymy się, że mogliśmy być częścią akcji, która przyniosła tak dużo dobra – mówi CEO Bobby Burger.


Obecnie, gdy potrzeby związane z uchodźcami nie są tak duże, kuchnia centralna zajmuje się tym, do czego została stworzona – produkcją sosów, burgerów warzywnych i innych półproduktów na potrzeby sieci. 


– Naszym celem jest objęcie całego cyklu produkcyjnego, od pola do talerza. Dlatego też planujemy otwierać kolejne kuchnie centralne, w innych regionach Polski, które będą zaopatrywać nasze burgerownie. Dzięki temu produkcja stanie się jeszcze bardziej przyjazna dla środowiska – przekonuje Bogumił Jankiewicz.  


Nowe modele współpracy 


Plany na 2023? Szersza promocja franczyzy, obejmująca nowe koncepty współpracy – w formie franczyzy lub ajencji.


– Nasz podstawowy model działania to burgerownia na zasadach franczyzowych, obsługująca zamówienia na miejscu, na wynos i w dostawie. Ale oferujemy także koncept dark kitchen, który zakłada funkcjonowanie w 100% na rynku delivery. W tym modelu franczyzobiorca musi posiadać jedynie kuchnię, więc koszty uruchomienia lokalu są dużo niższe. W najbliższych miesiącach planujemy także powrócić z konceptem Cube stworzonym z myślą o działalności sezonowej – tłumaczy właściciel sieci. 

Co ważne, z Bobby Burger można działać nie tylko na zasadach franczyzy. Sieć posiada kilkanaście lokali własnych, do prowadzenia których poszukuje ajentów. 


– Ajent zarządza gotowym lokalem, nie ponosząc kosztów jego remontu czy adaptacji. Jego wynagrodzeniem jest stała podstawa oraz ustalony procent od obrotów. To więc świetne rozwiązanie dla osób, które dopie    ro zaczynają swoją przygodę z prowadzeniem własnego biznesu. My nazywamy to miękkim wejściem w świat franczyzy. Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych współpracą w Krakowie i Olsztynie – mówi Bogumił Jankiewicz.


***


Bobby Burger to jedna z pierwszych sieci burgerowni w Polsce. Działa na rynku od 11 lat. Obecnie liczy 27 punktów w kraju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.