Komunikaty PR

Sieć Bobby Burger podsumowuje rok i przedstawia plany na 2023

2023-01-31  |  01:00
Biuro prasowe

Rok 2022 w sieci Bobby Burger upłynęły pod znakiem wege, ekologii i zmian w zakresie funkcjonowania franczyzy. Każdy burger w menu dostępny jest teraz w dwóch wersjach – mięsnej oraz wegańskiej. W Warszawie powstała też pierwsza kuchnia centralna, która zaopatruje w część produktów restauracje w całej Polsce. W drugą dekadę istnienia na rynku Bobby Burger wchodzi z rozbudowaną ofertą dla partnerów biznesowych, którzy są zainteresowani franczyzą lub ajencją.


Hasło “Real food real people” wybrzmiewa w Bobby Burger jak nigdy dotąd. Wprowadzenie menu 50/50 to wyraźny ukłon w stronę zróżnicowanych potrzeb współczesnych konsumentów. Jeśli mięso – to tylko świetnej jakości, z odpowiedzialnych źródeł. Jeśli burgery warzywne – to tylko takie robione od podstaw. Jeśli sosy i dodatki – to wyłącznie autorskie receptury, tworzone w naszej kuchni centralnej. Dzięki temu sieć działa w duchu odpowiedzialności, nie zapominając przy tym o podstawach – czyli świetnym smaku. 


– W ubiegłym roku wypuściliśmy w świat naszą Deklarację Odpowiedzialności, w której opisujemy, jakimi wartościami kierujemy się jako marka. Stąd ekologiczne opakowania do dań na wynos, zmniejszenie śladu węglowego dzięki energooszczędnym urządzeniom, ograniczenie użycia przetworzonych produktów, dążenie do czystej etykiety. W 2022 zainicjowaliśmy też projekt badawczy, którego celem jest ograniczenie zużycia wody i energii oraz emisji metanu przy produkcji wołowiny. Rozpoczęliśmy ponadto własne uprawy hydroponiczne, w których zużywa się o 90% mniej wody – mówi Bogumił Jankiewicz, CEO Bobby Burger i dodaje: – Działania te to rozpoczynają nowy etap w rozwoju sieci. Nieprzypadkowo więc ogłosiliśmy je w roku, w którym świętowaliśmy 10-lecie istnienia na rynku.


W nowym menu, które zadebiutowało w styczniu 2023 r., Bobby Burger konsekwentnie realizuje swoją misję dostarczania gościom przyjemności z jedzenia, ale w zgodzie z ich przekonaniami. 


– Cenimy sobie różnorodność w każdym wydaniu. Jesteśmy marką, która pozwala wyrażać siebie również poprzez jedzenie – bez względu na to czy ktoś je mięso, czy stawia na rośliny. Dajemy gościom wolność wyboru połączoną z dobrą jakością. Jakością, która pozytywnie oddziałuje na ich zdrowie. Nasi klienci to doceniają – przekonuje Bogumił Jankiewicz.


Kuchnia centralna – pomaganie przez gotowanie


Bobby Burger angażuje się nie tylko w tematy ekologiczne, ale także – społeczne. Po wybuchu wojny w Ukrainie centrala sieci współtworzyła projekt Strawa Warszawa. To właśnie w kuchni centralnej wolontariusze gotowali kilkaset (a w szczytowych momentach ponad tysiąc) posiłków dziennie. Dania trafiały później do uchodźców z Ukrainy przebywających na Dworcu Zachodnim, Torwarze czy Dworcu Centralnym. 


– Z inicjatywą karmienia osób uciekających przed wojną zgłosiły się do mnie w marcu 2022 r. Marta Leśniewska i Magda Gapińska. Włączyliśmy się w ten projekt, ponieważ nasza obszerna kuchnia przy ulicy Białostockiej w Warszawie była w stanie sprostać zadaniu gotowania na taką skalę. W pomaganie zaangażowanych było kilkadziesiąt osób, które poświęcały mnóstwo swojego wolnego czasu. Cieszymy się, że mogliśmy być częścią akcji, która przyniosła tak dużo dobra – mówi CEO Bobby Burger.


Obecnie, gdy potrzeby związane z uchodźcami nie są tak duże, kuchnia centralna zajmuje się tym, do czego została stworzona – produkcją sosów, burgerów warzywnych i innych półproduktów na potrzeby sieci. 


– Naszym celem jest objęcie całego cyklu produkcyjnego, od pola do talerza. Dlatego też planujemy otwierać kolejne kuchnie centralne, w innych regionach Polski, które będą zaopatrywać nasze burgerownie. Dzięki temu produkcja stanie się jeszcze bardziej przyjazna dla środowiska – przekonuje Bogumił Jankiewicz.  


Nowe modele współpracy 


Plany na 2023? Szersza promocja franczyzy, obejmująca nowe koncepty współpracy – w formie franczyzy lub ajencji.


– Nasz podstawowy model działania to burgerownia na zasadach franczyzowych, obsługująca zamówienia na miejscu, na wynos i w dostawie. Ale oferujemy także koncept dark kitchen, który zakłada funkcjonowanie w 100% na rynku delivery. W tym modelu franczyzobiorca musi posiadać jedynie kuchnię, więc koszty uruchomienia lokalu są dużo niższe. W najbliższych miesiącach planujemy także powrócić z konceptem Cube stworzonym z myślą o działalności sezonowej – tłumaczy właściciel sieci. 

Co ważne, z Bobby Burger można działać nie tylko na zasadach franczyzy. Sieć posiada kilkanaście lokali własnych, do prowadzenia których poszukuje ajentów. 


– Ajent zarządza gotowym lokalem, nie ponosząc kosztów jego remontu czy adaptacji. Jego wynagrodzeniem jest stała podstawa oraz ustalony procent od obrotów. To więc świetne rozwiązanie dla osób, które dopie    ro zaczynają swoją przygodę z prowadzeniem własnego biznesu. My nazywamy to miękkim wejściem w świat franczyzy. Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych współpracą w Krakowie i Olsztynie – mówi Bogumił Jankiewicz.


***


Bobby Burger to jedna z pierwszych sieci burgerowni w Polsce. Działa na rynku od 11 lat. Obecnie liczy 27 punktów w kraju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.