Sieć Fit Cake dla Dużej Rodziny
Największa polska sieć niecukierni Fit Cake dołącza do rządowego programu Karta Dużej Rodziny. Uczci w ten sposób zbliżający się Dzień Matki i Dzień Dziecka. Ciacha bez cukru, wegańskie lody, keto desery czy bezglutenowe torty, posiadacze karty będą mogli kupić z 10 proc. rabatem. Respektowana jest w ponad 20 punktach marki w całym kraju.
Przed nami Dzień Matki, a zaraz potem Dzień Dziecka. Tradycyjnie świętujemy je lodami albo kawałkiem ulubionego ciasta. Ale zgodnie z najnowszymi trendami powinny to być fit słodycze. Najlepiej bez cukru. Ostatni rok pokazał bowiem, że zdrowie jest najważniejsze. Poza tym podczas długiej kwarantanny troszkę się nam przytyło.
Rabat dla rodziny we wszystkich punktach Fit Cake
Tej wiosny mamy większą ochotę na celebrowanie świąt, ponieważ po miesiącach zamknięcia nareszcie można wyjść do kawiarni, czy usiąść na lody w parku. Pojawiło się też większe zapotrzebowanie na fit desery. Z tego powodu franczyzowa sieć niecukierni Fit Cake w 2020 roku zwiększyła liczbę swoich lokali o 100 proc. Zapowiada się, że w tym roku padnie kolejny rekord i z jego końcem na rynku będzie działać co najmniej 50 punktów franczyzowych należących do marki.
- Mamy teraz dosyć duży zasięg, postaraliśmy się więc o dopisanie naszej firmy do koalicji przedsiębiorstw, które respektują Kartę Dużej Rodziny. Nieprzypadkowo zbiegło się to z Dniem Matki i Dziecka. Chcemy, by te dni były naprawdę wyjątkowe, Wszyscy teraz doceniliśmy jakim wsparciem w trudnych chwilach jest rodzina - mówi Rafał Kościuk, współwłaściciel franczyzowej sieci Fit Cake.
Karta upoważnia do 10-procentowego rabatu na wszystkie fit słodycze w niecukierni. Dzięki temu, jeśli na ciacho bez cukru do Fit Cake przyjdzie pięcioosobowa rodzina, to jeden duży kawałek dostanie gratis.
Szczęśliwe dzieci, wzruszone mamy
Zarządzający marką przyznają, że inspiracją do podjęcia tego kroku była współpraca ze stowarzyszeniami wspierającymi małych cukrzyków i pacjentów z innymi dolegliwościami pokarmowymi. Aktualnie sieć ma pięciu takich partnerów w różnych częściach kraju. Organizuje dla nich warsztaty, bierze udział w konferencjach na temat zdrowego żywienia i szkodliwości cukru, uczestniczy w festynach i wydarzeniach prozdrowotnych. Ostatnio jej przedstawiciele u boku lekarzy dyskutowali o diecie diabetyków podczas spotkania online zorganizowanego przez lubelską Fundację „Miś w fartuchu”.
- Wiemy więc z jakimi trudnościami zmagają się te rodziny. Wiele z nich znaczną swoich dochodów przeznacza na terapie i leki. Czasami jedno z rodziców musi zrezygnować z pracy, bo opiekować się maluchem. Jest to drobny gest z naszej strony, ale wiemy, że w ich budżecie często nawet 10 proc. upustu na tort ma znaczenie - dodaje Rafał Kościuk. - A dzieci są tylko dziećmi. Chcą słodyczy nawet jeśli im nie wolno. Produkując desery bez cukru, glutenu i laktozy dajemy im możliwość, by mogły najeść się bezkarnie łakoci. Mamy zaś czują wzruszeni patrząc na swoje szczęśliwe, umazane czekoladą pociechy. Niech to będą niezapomniane dni.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.