Komunikaty PR

Sieć LodyBonano rozpoczęła sezon nowymi otwarciami

2021-05-21  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.09 MB )

Pierwsze cieplejsze dni tej wiosny oznaczają start lodowego sezonu. W tym roku, pomimo pandemii, sprzedaż ruszyła bez opóźnień. Właściciele otwierają swoje lodziarnie w reżimie sanitarnym, oferując zimne desery na wynos. W sumie na mapie kraju pojawiło się kilkanaście kolejnych lokali LodyBonano, w tym mobilne lodziarnie z ogródkami dla klientów.

Nowe punkty LodyBonano otworzą się m.in. w Trójmieście, Krzymowie, Pobiedziskach, Gryfinie, Rzeszowie oraz Buku. Są to zarówno lokale stacjonarne, jak i lodziarnie na kołach, które zadebiutowały niedawno w ofercie franczyzowej sieci.

– Mobilne punkty ze strefą relaksu spotykają się z dużym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców szukających sprawdzonych modeli biznesowych z szybkim czasem zwrotu z inwestycji. Niski wkład własny, atrakcyjne formy finansowania i gotowe lokalizacje przyciągnęły wielu franczyzobiorców, którzy postanowili działać pod szyldem LodyBonano – mówi Sylwia Ramotowska, manager rozwoju sieci i dodaje, że ogromnym atutem jest fakt, że, jak pokazał ubiegłoroczny sezon, branża lodowa okazuje się być wyjątkowo “odporna na covid”: – Rok 2020 był rekordowy pod względem sprzedaży. Zdecydowana większość właścicieli utrzymała lub zwiększyła swoje obroty – niektórzy nawet o 50%. To dowód na to, że pomimo niepewnych czasów, są sektory w gastronomii, które przynoszą realne zyski.

Ice Dog – japońska nowość na polskim rynku

Co natomiast w tym sezonie czeka na klientów LodyBonano? Oprócz stref relaksu w formie wygodnych ogródków – odświeżone menu! Obok uwielbianych świderków i innych dobrze znanych deserów, znalazły się tam również dwie nowe propozycje – Ice Dog oraz lody włoskie.

– Ice Dog to inaczej hot-dog na zimno – deser i przekąska w jednym. To oryginalne połączenie smaku delikatnie słonej bułeczki ze słodkimi lodami zrobiło furorę na rynku azjatyckim. Jesteśmy pewni, że Polacy także go pokochają – tłumaczy przedstawicielka LodyBonano. – Drugą naszą nowością są lody włoskie, oparte na autorskiej recepturze stworzonej specjalnie na potrzeby marki. W wielu lokalach klienci będą mogli więc wybrać dowolną pozycję z menu i zdecydować, na jakiej bazie ma zostać przygotowana – na kultowym świderku czy lodzie włoskim. Warto sprawdzić, czy Wasza ulubiona lodziarnia w okolicy wprowadziła tę opcję do swojej oferty.

Obecnie pod szyldem LodyBonano działa ponad 200 lokali w całej Polsce. To czyni sieć liderem franczyzy lodowej w naszym kraju. W tym roku LodyBonano będą świętować 18-lecie istnienia na rynku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych Biuro prasowe
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.