Sieć LodyBonano zamyka sezon na plusie
Ponad dwieście lokali w Polsce, w tym kilkanaście otwartych tylko w tym roku. Nowy model współpracy i kolejne lodowe propozycje. Sieć LodyBonano zamyka sezon na plusie, a franczyzobiorcy są zadowoleni ze swoich wyników.
Białystok, Rzeszów, Barlinek, Gdańsk, Sopot, Pobiedziska, Krzymów, Biskupiec, Gryfino – to między innymi w tych miastach powstały nowe punkty LodyBonano. Zostały one otwarte głównie w ramach nowego konceptu – mobilnej lodziarni z ogródkiem dla klientów.
– Lodziarnie na kołach spotkały się z dużym zainteresowaniem ze strony franczyzobiorców. Tym, co przekonało ich do naszej oferty, były przede wszystkim: jej kompleksowość, szybki czas od podpisania umowy do otwarcia, a także niski wkład własny. Zniesienie większości pandemicznych ograniczeń poprawiło klimat na rynku dla nowych inwestycji i nasi partnerzy chętnie z tego korzystali. Tym bardziej że oferujemy wsparcie w pozyskaniu finansowania, bazę gotowych lokalizacji oraz biznes gotowy do zarabiania w zaledwie dwa tygodnie – mówi Radosław Charubin, współwłaściciel sieci franczyzowej LodyBonano.
Tego lata w wielu lokalach pojawiły się nowości w menu – sporą rewolucją było wprowadzenie lodów włoskich powstających na bazie LodyBonano. Franczyzobiorcy wprowadzili ponadto Ice dog, czyli hot-dog na zimno (słodkie lody w lekko słonej bułeczce), lemoniady, a także mrożone herbaty. W ofercie nie zabrakło również kultowych już świderków, gofrów i kolorowych granit.
– Ciepłe lato pozytywnie wpłynęło na obroty lodziarni. Dodatkowo ominęły nas prawie wszystkie restrykcje związane z koronawirusem, a Polacy chętniej spędzali wakacje w kraju. Ciepły lipiec na tyle rozpędził sprzedaż, że chłodniejsza końcówka wakacji nie odbiła się znacząco na wynikach lokali. My i nasi franczyzobiorcy jesteśmy więc zadowoleni z tego okresu – podsumowuje Radosław Charubin.
Z początkiem jesieni partnerzy sieci decydują, czy będą prowadzić działalność także poza ścisłym sezonem. Zimowe menu, bogate w kawy, ciepłe wypieki i wytrawne kanapki, umożliwiają im bowiem sprzedaż również w zimniejszych miesiącach roku.
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.