SM Mlekpol laureatem „Nagrody Gospodarczej Żagle Warmii i Mazur”
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
7 października w Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii in. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie odbyła się uroczysta Gala rozdania „Nagród Gospodarczych Żagle Warmii i Mazur”. Laureatem tegorocznej edycji została SM Mlekpol – jeden z liderów branży mleczarskiej
w Polsce. Nagrodę w imieniu Spółdzielni odebrał Marcin Piwowarczyk, Dyrektor Zakładu w Mrągowie.
Celem przyznawania Nagród Gospodarczych Żagle Warmii i Mazur jest uhonorowanie firm z ugruntowaną pozycją na rynku, które znacząco przyczyniają się do rozwoju gospodarczego regionu i pozytywnie wpływają na funkcjonowanie lokalnej społeczności. Przy wyborze laureatów Organizatorzy zwracają szczególną uwagę na cztery istotne cechy funkcjonowania przedsiębiorstwa:
- przestrzeganie zasad zrównoważonego rozwoju oraz odpowiedzialności ekonomicznej i społecznej;
- otwartość na wdrażanie innowacyjnych technologii;
- stosowanie kluczowych założeń odpowiedzialnego biznesu;
- rozwój innowacyjnych produktów i usług.
Wszystkie te elementy sprawiły, że laureatem tegorocznej edycji została Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, która od 40 lat funkcjonuje na polskim rynku.
Jestem niezwykle dumny, że mogę odebrać tę nagrodę w imieniu całej SM Mlekpol. Wyróżnienie to pokazuje, że nasza Spółdzielnia na stałe wpisała się w życie Warmii i Mazur oraz nieustannie przyczynia się do rozwoju regionu. Nie byłoby to możliwe bez producentów mleka i naszych pracowników, którzy dzięki swojemu zaangażowaniu umacniają pozycję SM Mlekpol na polskim i zagranicznym rynku. Z tego miejsca bardzo serdecznie im dziękuję. Ta nagroda jest dla nas dużym wyróżnieniem, ale także zobowiązaniem, zachętą i motywacją do dalszej wytężonej pracy – komentuje Marcin Piwowarczyk, Dyrektor Zakładu SM Mlekpol w Mrągowie.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie to jeden z największych producentów mleka
i wyrobów mleczarskich w Polsce. W ubiegłym roku Spółdzielnia skupiła od hodowców rekordową ilość surowca – do zakładów przetwórczych SM Mlekpol trafiły blisko 2 miliardy litrów mleka. Tym samym, dzienny skup wyniósł ok. 5,5 miliona litrów, a w okresie letnim blisko 6 milionów litrów. Stanowi to aż 16,4% krajowego skupu, przy dynamice wynoszącej 2,6%.
Produkty Mlekpolu powstają w 13 nowoczesnych i wysoko wyspecjalizowanych zakładach produkcyjnych w: Grajewie, Zambrowie, Mrągowie, Kolnie, Sejnach, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu, Gorzowie Wielkopolskim i Suwałkach. SM Mlekpol oferuje konsumentom szeroki asortyment produktów mleczarskich, do których m.in. należą marki: Łaciate, Milko, Maślanka Mrągowska, Rolmlecz i Mazurski Smak.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.