Komunikaty PR

SoftServe wprowadza się do Olivia Centre w Gdańsku

2021-10-25  |  13:08
Biuro prasowe

Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84iexkqdhYzM2NQDQx6g?e=OlgKXy autor Dawid Linkowski

 

SoftServe to wiodąca globalnie firma z sektora IT, zatrudniający na całym świecie ponad 10 000 pracowników. Prowadzi działalność operacyjną w 9 krajach, w których posiada łącznie 38 lokalnych biur. Firma istnieje od 1994 roku, a na polskim rynku prowadzi działalność od 2014 roku. Od tego czasu bardzo dynamicznie się rozwija, w samym 2021 roku zatrudniła w Polsce już 481 nowych pracowników. Już wkrótce jej poziom zatrudnienia tylko w naszym kraju osiągnie 1000 osób, stąd decyzja o otwarciu kolejnego biura i rozpoczęciu rekrutacji w Gdańsku.

 

 W Gdańsku, w całym Trójmieście, czy nawet szerzej – na Pomorzu, widzimy ogromny potencjał dla rozwoju naszej firmy – mówi Paweł Łopatka, VP, Poland Country Manager i APAC Client Success Lead w SoftServe. W okresie najbliższych 15 miesięcy chcemy zatrudnić tutaj nawet 100 osób i wierzymy, że właśnie w tym regionie znajdziemy najlepszych ekspertów w branży IT. Ważną motywacją przy wyborze Gdańska była dla nas również dobrze rozwinięta sieć uczelni wyższych, a także doskonałe położenie i połączenie Trójmiasta z największymi polskimi i europejskimi miastami.

  

O wyborze Olivii zadecydowało kilka czynników, przede wszystkim jest to bardzo nowoczesny kompleks biurowy zlokalizowany w idealnym miejscu – w środku Trójmiasta - odkreśla Paweł Łopatka. To daje naszym pracownikom z różnych miejsc na Pomorzu możliwość dogodnego dojazdu, również komunikacją miejską. Za wyborem Olivii przemawiał także dostęp naszych pracowników do atrakcyjnych i wygodnych przestrzeni wspólnych (przede wszystkim strefy chillout), a także możliwość udziału w organizowanych w Olivii eventach. Atmosfera pracy i komfort naszego zespołu to elementy, na których bardzo mocno się skupiamy.

 

W Olivia Centre Softserve wybrał Olivia Star – flagowy budynek kompleksu: Jeżeli chodzi o dostęp i zróżnicowanie przestrzeni wspólnych, to najlepszy taki budynek w Polsce, z dostępem do wielkiego ogrodu zimowego na dole oraz tarasu widokowego i zespołu restauracyjno-konferencyjnego na trzech szczytowych piętrach. W sumie w Olivii Star jest 5 restauracji, w tym kuchnia tajska i pizzeria. Jestem przekonany, że to najlepszy możliwy wybór – mówi Maciej Kotarski, Leasing Director w Olivia Centre.

 

W Polsce SoftServe poszerza swój zespół głównie o specjalistów z zakresu analizy i migracji danych.W związku z tym firma poszukuje przede wszystkim ekspertów z obszaru DevOps & Cloud, programistów Java i Python, a także project managerów.

 

W ciągu ostatnich kilku miesięcy do grona klientów Softserve dołączyło 19 nowych podmiotów, a liczba realizowanych obecnie projektów powiększyła się o kolejne 70. W związku z tak intensywnym wzrostem, SoftServe podjęło decyzję o rozwoju w kolejnych lokalizacjach. Nowe biuro w Gdańsku dołączy do oddziałów we Wrocławiu, Warszawie, Gliwicach, Białymstoku oraz do otwartego w ostatnich dniach biura w Łodzi. 

 

Na co dzień SoftServe wykorzystuje najnowocześniejsze technologie, zmieniając i optymalizując sposób, w jaki przedsiębiorstwa na całym świecie prowadzą swój biznes. Firma specjalizuje się w usługach doradczych w zakresie rozwoju oprogramowania i technologii. Działa głównie w obszarze Big Data, DevOps, Cloud, Business Intelligence, IoT, Machine Learning, e-commerce czy UX. Do grona jej klientów należą firmy z branż FinTech, retail, medycznej, a także wydobywczej. Przygotowywane przez SoftServe rozwiązania wspierają cyfrową transformację biznesu, pozwalają bezpiecznie i efektywnie gromadzić i analizować dane, zarządzać ryzykiem oraz maksymalizować zyski. Na liście najciekawszych projektów firmy znajdują się system do gromadzenia informacji o błędach i zapobiegania awariom w kopalniach odkrywkowych, platforma ułatwiająca właścicielom sklepów online podejmowanie trafnych decyzji biznesowych, rządowy system do rejestracji wniosków obywateli, narzędzie usprawniające komunikację w ramach firmy czy aplikacja do zamawiania podróży helikopterem na żądanie.

 

Wśród klientów SoftServe znajdują się międzynarodowe korporacje i przedsiębiorstwa, głównie z Doliny Krzemowej oraz Europy. W 2019 roku zarząd firmy podjął decyzję o ekspansji na rynki w regionie Azji Południowo-Wschodniej (APAC), otwierając się na klientów z Singapuru, Malezji czy Indonezji. I to właśnie w projektach realizowanych dla firm z tego regionu będą pracować eksperci z Trójmiasta. Projekty dla klientów z regionu APAC opierają się głównie na transformacji wewnętrznej infrastruktury i systemów informatycznych do chmury, przede wszystkim Amazon Web Services i Google Cloud Platform.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.