Komunikaty PR

SoftServe wprowadza się do Olivia Centre w Gdańsku

2021-10-25  |  13:08
Biuro prasowe

Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84iexkqdhYzM2NQDQx6g?e=OlgKXy autor Dawid Linkowski

 

SoftServe to wiodąca globalnie firma z sektora IT, zatrudniający na całym świecie ponad 10 000 pracowników. Prowadzi działalność operacyjną w 9 krajach, w których posiada łącznie 38 lokalnych biur. Firma istnieje od 1994 roku, a na polskim rynku prowadzi działalność od 2014 roku. Od tego czasu bardzo dynamicznie się rozwija, w samym 2021 roku zatrudniła w Polsce już 481 nowych pracowników. Już wkrótce jej poziom zatrudnienia tylko w naszym kraju osiągnie 1000 osób, stąd decyzja o otwarciu kolejnego biura i rozpoczęciu rekrutacji w Gdańsku.

 

 W Gdańsku, w całym Trójmieście, czy nawet szerzej – na Pomorzu, widzimy ogromny potencjał dla rozwoju naszej firmy – mówi Paweł Łopatka, VP, Poland Country Manager i APAC Client Success Lead w SoftServe. W okresie najbliższych 15 miesięcy chcemy zatrudnić tutaj nawet 100 osób i wierzymy, że właśnie w tym regionie znajdziemy najlepszych ekspertów w branży IT. Ważną motywacją przy wyborze Gdańska była dla nas również dobrze rozwinięta sieć uczelni wyższych, a także doskonałe położenie i połączenie Trójmiasta z największymi polskimi i europejskimi miastami.

  

O wyborze Olivii zadecydowało kilka czynników, przede wszystkim jest to bardzo nowoczesny kompleks biurowy zlokalizowany w idealnym miejscu – w środku Trójmiasta - odkreśla Paweł Łopatka. To daje naszym pracownikom z różnych miejsc na Pomorzu możliwość dogodnego dojazdu, również komunikacją miejską. Za wyborem Olivii przemawiał także dostęp naszych pracowników do atrakcyjnych i wygodnych przestrzeni wspólnych (przede wszystkim strefy chillout), a także możliwość udziału w organizowanych w Olivii eventach. Atmosfera pracy i komfort naszego zespołu to elementy, na których bardzo mocno się skupiamy.

 

W Olivia Centre Softserve wybrał Olivia Star – flagowy budynek kompleksu: Jeżeli chodzi o dostęp i zróżnicowanie przestrzeni wspólnych, to najlepszy taki budynek w Polsce, z dostępem do wielkiego ogrodu zimowego na dole oraz tarasu widokowego i zespołu restauracyjno-konferencyjnego na trzech szczytowych piętrach. W sumie w Olivii Star jest 5 restauracji, w tym kuchnia tajska i pizzeria. Jestem przekonany, że to najlepszy możliwy wybór – mówi Maciej Kotarski, Leasing Director w Olivia Centre.

 

W Polsce SoftServe poszerza swój zespół głównie o specjalistów z zakresu analizy i migracji danych.W związku z tym firma poszukuje przede wszystkim ekspertów z obszaru DevOps & Cloud, programistów Java i Python, a także project managerów.

 

W ciągu ostatnich kilku miesięcy do grona klientów Softserve dołączyło 19 nowych podmiotów, a liczba realizowanych obecnie projektów powiększyła się o kolejne 70. W związku z tak intensywnym wzrostem, SoftServe podjęło decyzję o rozwoju w kolejnych lokalizacjach. Nowe biuro w Gdańsku dołączy do oddziałów we Wrocławiu, Warszawie, Gliwicach, Białymstoku oraz do otwartego w ostatnich dniach biura w Łodzi. 

 

Na co dzień SoftServe wykorzystuje najnowocześniejsze technologie, zmieniając i optymalizując sposób, w jaki przedsiębiorstwa na całym świecie prowadzą swój biznes. Firma specjalizuje się w usługach doradczych w zakresie rozwoju oprogramowania i technologii. Działa głównie w obszarze Big Data, DevOps, Cloud, Business Intelligence, IoT, Machine Learning, e-commerce czy UX. Do grona jej klientów należą firmy z branż FinTech, retail, medycznej, a także wydobywczej. Przygotowywane przez SoftServe rozwiązania wspierają cyfrową transformację biznesu, pozwalają bezpiecznie i efektywnie gromadzić i analizować dane, zarządzać ryzykiem oraz maksymalizować zyski. Na liście najciekawszych projektów firmy znajdują się system do gromadzenia informacji o błędach i zapobiegania awariom w kopalniach odkrywkowych, platforma ułatwiająca właścicielom sklepów online podejmowanie trafnych decyzji biznesowych, rządowy system do rejestracji wniosków obywateli, narzędzie usprawniające komunikację w ramach firmy czy aplikacja do zamawiania podróży helikopterem na żądanie.

 

Wśród klientów SoftServe znajdują się międzynarodowe korporacje i przedsiębiorstwa, głównie z Doliny Krzemowej oraz Europy. W 2019 roku zarząd firmy podjął decyzję o ekspansji na rynki w regionie Azji Południowo-Wschodniej (APAC), otwierając się na klientów z Singapuru, Malezji czy Indonezji. I to właśnie w projektach realizowanych dla firm z tego regionu będą pracować eksperci z Trójmiasta. Projekty dla klientów z regionu APAC opierają się głównie na transformacji wewnętrznej infrastruktury i systemów informatycznych do chmury, przede wszystkim Amazon Web Services i Google Cloud Platform.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.