Komunikaty PR

SoftServe wprowadza się do Olivia Centre w Gdańsku

2021-10-25  |  13:08
Biuro prasowe

Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84iexkqdhYzM2NQDQx6g?e=OlgKXy autor Dawid Linkowski

 

SoftServe to wiodąca globalnie firma z sektora IT, zatrudniający na całym świecie ponad 10 000 pracowników. Prowadzi działalność operacyjną w 9 krajach, w których posiada łącznie 38 lokalnych biur. Firma istnieje od 1994 roku, a na polskim rynku prowadzi działalność od 2014 roku. Od tego czasu bardzo dynamicznie się rozwija, w samym 2021 roku zatrudniła w Polsce już 481 nowych pracowników. Już wkrótce jej poziom zatrudnienia tylko w naszym kraju osiągnie 1000 osób, stąd decyzja o otwarciu kolejnego biura i rozpoczęciu rekrutacji w Gdańsku.

 

 W Gdańsku, w całym Trójmieście, czy nawet szerzej – na Pomorzu, widzimy ogromny potencjał dla rozwoju naszej firmy – mówi Paweł Łopatka, VP, Poland Country Manager i APAC Client Success Lead w SoftServe. W okresie najbliższych 15 miesięcy chcemy zatrudnić tutaj nawet 100 osób i wierzymy, że właśnie w tym regionie znajdziemy najlepszych ekspertów w branży IT. Ważną motywacją przy wyborze Gdańska była dla nas również dobrze rozwinięta sieć uczelni wyższych, a także doskonałe położenie i połączenie Trójmiasta z największymi polskimi i europejskimi miastami.

  

O wyborze Olivii zadecydowało kilka czynników, przede wszystkim jest to bardzo nowoczesny kompleks biurowy zlokalizowany w idealnym miejscu – w środku Trójmiasta - odkreśla Paweł Łopatka. To daje naszym pracownikom z różnych miejsc na Pomorzu możliwość dogodnego dojazdu, również komunikacją miejską. Za wyborem Olivii przemawiał także dostęp naszych pracowników do atrakcyjnych i wygodnych przestrzeni wspólnych (przede wszystkim strefy chillout), a także możliwość udziału w organizowanych w Olivii eventach. Atmosfera pracy i komfort naszego zespołu to elementy, na których bardzo mocno się skupiamy.

 

W Olivia Centre Softserve wybrał Olivia Star – flagowy budynek kompleksu: Jeżeli chodzi o dostęp i zróżnicowanie przestrzeni wspólnych, to najlepszy taki budynek w Polsce, z dostępem do wielkiego ogrodu zimowego na dole oraz tarasu widokowego i zespołu restauracyjno-konferencyjnego na trzech szczytowych piętrach. W sumie w Olivii Star jest 5 restauracji, w tym kuchnia tajska i pizzeria. Jestem przekonany, że to najlepszy możliwy wybór – mówi Maciej Kotarski, Leasing Director w Olivia Centre.

 

W Polsce SoftServe poszerza swój zespół głównie o specjalistów z zakresu analizy i migracji danych.W związku z tym firma poszukuje przede wszystkim ekspertów z obszaru DevOps & Cloud, programistów Java i Python, a także project managerów.

 

W ciągu ostatnich kilku miesięcy do grona klientów Softserve dołączyło 19 nowych podmiotów, a liczba realizowanych obecnie projektów powiększyła się o kolejne 70. W związku z tak intensywnym wzrostem, SoftServe podjęło decyzję o rozwoju w kolejnych lokalizacjach. Nowe biuro w Gdańsku dołączy do oddziałów we Wrocławiu, Warszawie, Gliwicach, Białymstoku oraz do otwartego w ostatnich dniach biura w Łodzi. 

 

Na co dzień SoftServe wykorzystuje najnowocześniejsze technologie, zmieniając i optymalizując sposób, w jaki przedsiębiorstwa na całym świecie prowadzą swój biznes. Firma specjalizuje się w usługach doradczych w zakresie rozwoju oprogramowania i technologii. Działa głównie w obszarze Big Data, DevOps, Cloud, Business Intelligence, IoT, Machine Learning, e-commerce czy UX. Do grona jej klientów należą firmy z branż FinTech, retail, medycznej, a także wydobywczej. Przygotowywane przez SoftServe rozwiązania wspierają cyfrową transformację biznesu, pozwalają bezpiecznie i efektywnie gromadzić i analizować dane, zarządzać ryzykiem oraz maksymalizować zyski. Na liście najciekawszych projektów firmy znajdują się system do gromadzenia informacji o błędach i zapobiegania awariom w kopalniach odkrywkowych, platforma ułatwiająca właścicielom sklepów online podejmowanie trafnych decyzji biznesowych, rządowy system do rejestracji wniosków obywateli, narzędzie usprawniające komunikację w ramach firmy czy aplikacja do zamawiania podróży helikopterem na żądanie.

 

Wśród klientów SoftServe znajdują się międzynarodowe korporacje i przedsiębiorstwa, głównie z Doliny Krzemowej oraz Europy. W 2019 roku zarząd firmy podjął decyzję o ekspansji na rynki w regionie Azji Południowo-Wschodniej (APAC), otwierając się na klientów z Singapuru, Malezji czy Indonezji. I to właśnie w projektach realizowanych dla firm z tego regionu będą pracować eksperci z Trójmiasta. Projekty dla klientów z regionu APAC opierają się głównie na transformacji wewnętrznej infrastruktury i systemów informatycznych do chmury, przede wszystkim Amazon Web Services i Google Cloud Platform.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową Biuro prasowe
2024-05-07 | 15:25

Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową

Martin Kaczmarski wprowadza nową usługę dla przedsiębiorstw     Blisko 9 na 10 firm z sektora MŚP wystawia faktury z odroczonym terminem płatności. W razie
Firma Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej
2024-05-07 | 13:00

Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej

- Mamy nadzieję, że już wkrótce skończy się tzw. Wolna Amerykanka w sektorze funeralnym. Chodzi przede wszystkim o patologie związane z faktycznym brakiem zatrudnienia w sporej
Firma KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
2024-05-07 | 10:30

KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu

Po wielu latach funkcjonowania na rynku stolarki otworowej pod marką KRISPOL, nadeszła pora na zwieńczenie procesu rozpoczętego w 2018 roku i stworzenie nowej marki KRISHOME, która

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.