Sroga potyczka – Mentos szturmem wkracza na Twitcha
Fascynujące rozgrywki, najlepsi gracze i wspólne poszukiwanie tajemniczego impostora. 10 topowych streamerów wzięło udział w wyzwaniu w grze Among Us na platformie streamingowej Twitch w ramach Mentos Sour Challenge – najnowszej akcji promocyjnej Perfetti Van Melle. Wydarzenie okazało się wielkim sukcesem, docierając do prawie 200 tysięcy unikalnych użytkowników serwisu.
Mentos Sour Gum to pierwsza kwaśna guma od Mentos. Dostępna w dwóch ulubionych smakach młodzieży - truskawki oraz zielonego jabłka. Wyróżnia się już na półce - dzięki oryginalnej szacie graficznej opakowania przykuwa uwagę zwłaszcza młodszych konsumentów. Chcąc jeszcze aktywniej promować ją wśród nastolatków, w ramach najnowszej akcji, firma Perfetti Van Melle postanowiła nawiązać współpracę z najpopularniejszymi wśród młodych ludzi streamerami – gwiazdami platformy gamingowej Twitch. – Nastoletni odbiorca stale poszukuje i wybiera produkty, którego go zaskoczą, a tym samym zapewnią mu intensywne i ciekawe doznania – nie tylko te smakowe. Sięgnęliśmy po niecodzienny sposób promocji zapraszając do współpracy idoli młodzieży, a ich obserwatorom serwując zaskakującą, niespodziewaną rozrywkę w postaci turnieju w grze Among Us – komentuje Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska.
Mistrzowski pojedynek
Among Us stanowi prawdziwy fenomen na rynku gier wideo. Chociaż tytuł powstał już w 2018 roku, rzeszę fanów zyskał dopiero po dwóch latach od premiery, szturmem zdobywając szczyty list popularności. Tylko na urządzeniach mobilnych gra została pobrana ponad 250 milionów razy, stając się jedną z najczęściej ściąganych przez użytkowników aplikacji.
Do Mentos Sour Challenge zaproszonych zostało dziesięciu idoli młodzieży: Diabeuu6, ZahaCzai, Diables, xth0rek, Ewroon, Skkf, Kuboxtoja, Nayax, MrBlaszka oraz Navcia. Uczestnicy turnieju rozegrali kilkanaście rund podczas dwóch kwietniowych transmisji live. Potyczka miała miejsce na nowej mapie – The Airship, która zadebiutowała 31 marca. Całe wydarzenie było transmitowane na kanałach influencerów na platformie Twitch, ciesząc się przy tym niezwykłą popularnością. W kulminacyjnym momencie rozgrywkę oglądało ponad 24 tysiące osób, a łącznie wydarzenie dotarło do prawie 200 tysięcy unikalnych użytkowników Twitcha. Zwycięzcą pojedynku okazała się Navcia, która nieznacznie wyprzedziła Zahaczai oraz xthorek. – Fani Among Us mieli okazję nie tylko obserwować mistrzowską potyczkę, na miłośników gry czekało także wiele niespodzianek od Mentos Sour Gum. Kolorytu rywalizacji dodały dedykowane materiały promocyjne pierwszej kwaśnej gumy do żucia od Mentos, które na bieżąco nawiązywały do sytuacji, w jakiej znalazła się załoga. Na potrzeby Mentos Sour Challenge została przygotowana także specjalna punktacja, dzięki której rywalizacja stała się wyjątkowo sroga – mówi Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska. Za koncepcję i realizację akcji odpowiadała agencja Fantasyexpo.
Mentos Sour Challenge to kolejna niestandardowa kampania promocyjna zrealizowana przez Perfetti Van Melle i skierowana do młodych konsumentów. Dotychczas firma podejmowała już współpracę z topowymi influencerami, prowadząc działania m.in. na platformach YouTube, Instagram czy Tik Tok.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.