Komunikaty PR

Sroga potyczka – Mentos szturmem wkracza na Twitcha

2021-04-29  |  10:05
Biuro prasowe

Fascynujące rozgrywki, najlepsi gracze i wspólne poszukiwanie tajemniczego impostora. 10 topowych streamerów wzięło udział w wyzwaniu w grze Among Us na platformie streamingowej Twitch w ramach Mentos Sour Challenge – najnowszej akcji promocyjnej Perfetti Van Melle. Wydarzenie okazało się wielkim sukcesem, docierając do prawie 200 tysięcy unikalnych użytkowników serwisu.

Mentos Sour Gum to pierwsza kwaśna guma od Mentos. Dostępna w dwóch ulubionych smakach młodzieży - truskawki oraz zielonego jabłka. Wyróżnia się już na półce - dzięki oryginalnej szacie graficznej opakowania przykuwa uwagę zwłaszcza młodszych konsumentów. Chcąc jeszcze aktywniej promować ją wśród nastolatków, w ramach najnowszej akcji, firma Perfetti Van Melle postanowiła nawiązać współpracę z najpopularniejszymi wśród młodych ludzi streamerami – gwiazdami platformy gamingowej Twitch. – Nastoletni odbiorca stale poszukuje i wybiera produkty, którego go zaskoczą, a tym samym zapewnią mu intensywne i ciekawe doznania – nie tylko te smakowe. Sięgnęliśmy po niecodzienny sposób promocji zapraszając do współpracy idoli młodzieży, a ich obserwatorom serwując zaskakującą, niespodziewaną rozrywkę w postaci turnieju w grze Among Us – komentuje Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska.

Mistrzowski pojedynek

Among Us stanowi prawdziwy fenomen na rynku gier wideo. Chociaż tytuł powstał już w 2018 roku, rzeszę fanów zyskał dopiero po dwóch latach od premiery, szturmem zdobywając szczyty list popularności. Tylko na urządzeniach mobilnych gra została pobrana ponad 250 milionów razy, stając się jedną z najczęściej ściąganych przez użytkowników aplikacji.

Do Mentos Sour Challenge zaproszonych zostało dziesięciu idoli młodzieży: Diabeuu6, ZahaCzai, Diables, xth0rek, Ewroon, Skkf, Kuboxtoja, Nayax, MrBlaszka oraz Navcia. Uczestnicy turnieju rozegrali kilkanaście rund podczas dwóch kwietniowych transmisji live. Potyczka miała miejsce na nowej mapie – The Airship, która zadebiutowała 31 marca. Całe wydarzenie było transmitowane na kanałach influencerów na platformie Twitch, ciesząc się przy tym niezwykłą popularnością. W kulminacyjnym momencie rozgrywkę oglądało ponad 24 tysiące osób, a łącznie wydarzenie dotarło do prawie 200 tysięcy unikalnych użytkowników Twitcha. Zwycięzcą pojedynku okazała się Navcia, która nieznacznie wyprzedziła Zahaczai oraz xthorek. – Fani Among Us mieli okazję nie tylko obserwować mistrzowską potyczkę, na miłośników gry czekało także wiele niespodzianek od Mentos Sour Gum. Kolorytu rywalizacji dodały dedykowane materiały promocyjne pierwszej kwaśnej gumy do żucia od Mentos, które na bieżąco nawiązywały do sytuacji, w jakiej znalazła się załoga. Na potrzeby Mentos Sour Challenge została przygotowana także specjalna punktacja, dzięki której rywalizacja stała się wyjątkowo sroga – mówi Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska. Za koncepcję i realizację akcji odpowiadała agencja Fantasyexpo.

Mentos Sour Challenge to kolejna niestandardowa kampania promocyjna zrealizowana przez Perfetti Van Melle i skierowana do młodych konsumentów. Dotychczas firma podejmowała już współpracę z topowymi influencerami, prowadząc działania m.in. na platformach YouTube, Instagram czy Tik Tok.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.