Komunikaty PR

Sroga potyczka – Mentos szturmem wkracza na Twitcha

2021-04-29  |  10:05
Biuro prasowe

Fascynujące rozgrywki, najlepsi gracze i wspólne poszukiwanie tajemniczego impostora. 10 topowych streamerów wzięło udział w wyzwaniu w grze Among Us na platformie streamingowej Twitch w ramach Mentos Sour Challenge – najnowszej akcji promocyjnej Perfetti Van Melle. Wydarzenie okazało się wielkim sukcesem, docierając do prawie 200 tysięcy unikalnych użytkowników serwisu.

Mentos Sour Gum to pierwsza kwaśna guma od Mentos. Dostępna w dwóch ulubionych smakach młodzieży - truskawki oraz zielonego jabłka. Wyróżnia się już na półce - dzięki oryginalnej szacie graficznej opakowania przykuwa uwagę zwłaszcza młodszych konsumentów. Chcąc jeszcze aktywniej promować ją wśród nastolatków, w ramach najnowszej akcji, firma Perfetti Van Melle postanowiła nawiązać współpracę z najpopularniejszymi wśród młodych ludzi streamerami – gwiazdami platformy gamingowej Twitch. – Nastoletni odbiorca stale poszukuje i wybiera produkty, którego go zaskoczą, a tym samym zapewnią mu intensywne i ciekawe doznania – nie tylko te smakowe. Sięgnęliśmy po niecodzienny sposób promocji zapraszając do współpracy idoli młodzieży, a ich obserwatorom serwując zaskakującą, niespodziewaną rozrywkę w postaci turnieju w grze Among Us – komentuje Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska.

Mistrzowski pojedynek

Among Us stanowi prawdziwy fenomen na rynku gier wideo. Chociaż tytuł powstał już w 2018 roku, rzeszę fanów zyskał dopiero po dwóch latach od premiery, szturmem zdobywając szczyty list popularności. Tylko na urządzeniach mobilnych gra została pobrana ponad 250 milionów razy, stając się jedną z najczęściej ściąganych przez użytkowników aplikacji.

Do Mentos Sour Challenge zaproszonych zostało dziesięciu idoli młodzieży: Diabeuu6, ZahaCzai, Diables, xth0rek, Ewroon, Skkf, Kuboxtoja, Nayax, MrBlaszka oraz Navcia. Uczestnicy turnieju rozegrali kilkanaście rund podczas dwóch kwietniowych transmisji live. Potyczka miała miejsce na nowej mapie – The Airship, która zadebiutowała 31 marca. Całe wydarzenie było transmitowane na kanałach influencerów na platformie Twitch, ciesząc się przy tym niezwykłą popularnością. W kulminacyjnym momencie rozgrywkę oglądało ponad 24 tysiące osób, a łącznie wydarzenie dotarło do prawie 200 tysięcy unikalnych użytkowników Twitcha. Zwycięzcą pojedynku okazała się Navcia, która nieznacznie wyprzedziła Zahaczai oraz xthorek. – Fani Among Us mieli okazję nie tylko obserwować mistrzowską potyczkę, na miłośników gry czekało także wiele niespodzianek od Mentos Sour Gum. Kolorytu rywalizacji dodały dedykowane materiały promocyjne pierwszej kwaśnej gumy do żucia od Mentos, które na bieżąco nawiązywały do sytuacji, w jakiej znalazła się załoga. Na potrzeby Mentos Sour Challenge została przygotowana także specjalna punktacja, dzięki której rywalizacja stała się wyjątkowo sroga – mówi Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska. Za koncepcję i realizację akcji odpowiadała agencja Fantasyexpo.

Mentos Sour Challenge to kolejna niestandardowa kampania promocyjna zrealizowana przez Perfetti Van Melle i skierowana do młodych konsumentów. Dotychczas firma podejmowała już współpracę z topowymi influencerami, prowadząc działania m.in. na platformach YouTube, Instagram czy Tik Tok.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.