Komunikaty PR

Sroga potyczka – Mentos szturmem wkracza na Twitcha

2021-04-29  |  10:05
Biuro prasowe

Fascynujące rozgrywki, najlepsi gracze i wspólne poszukiwanie tajemniczego impostora. 10 topowych streamerów wzięło udział w wyzwaniu w grze Among Us na platformie streamingowej Twitch w ramach Mentos Sour Challenge – najnowszej akcji promocyjnej Perfetti Van Melle. Wydarzenie okazało się wielkim sukcesem, docierając do prawie 200 tysięcy unikalnych użytkowników serwisu.

Mentos Sour Gum to pierwsza kwaśna guma od Mentos. Dostępna w dwóch ulubionych smakach młodzieży - truskawki oraz zielonego jabłka. Wyróżnia się już na półce - dzięki oryginalnej szacie graficznej opakowania przykuwa uwagę zwłaszcza młodszych konsumentów. Chcąc jeszcze aktywniej promować ją wśród nastolatków, w ramach najnowszej akcji, firma Perfetti Van Melle postanowiła nawiązać współpracę z najpopularniejszymi wśród młodych ludzi streamerami – gwiazdami platformy gamingowej Twitch. – Nastoletni odbiorca stale poszukuje i wybiera produkty, którego go zaskoczą, a tym samym zapewnią mu intensywne i ciekawe doznania – nie tylko te smakowe. Sięgnęliśmy po niecodzienny sposób promocji zapraszając do współpracy idoli młodzieży, a ich obserwatorom serwując zaskakującą, niespodziewaną rozrywkę w postaci turnieju w grze Among Us – komentuje Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska.

Mistrzowski pojedynek

Among Us stanowi prawdziwy fenomen na rynku gier wideo. Chociaż tytuł powstał już w 2018 roku, rzeszę fanów zyskał dopiero po dwóch latach od premiery, szturmem zdobywając szczyty list popularności. Tylko na urządzeniach mobilnych gra została pobrana ponad 250 milionów razy, stając się jedną z najczęściej ściąganych przez użytkowników aplikacji.

Do Mentos Sour Challenge zaproszonych zostało dziesięciu idoli młodzieży: Diabeuu6, ZahaCzai, Diables, xth0rek, Ewroon, Skkf, Kuboxtoja, Nayax, MrBlaszka oraz Navcia. Uczestnicy turnieju rozegrali kilkanaście rund podczas dwóch kwietniowych transmisji live. Potyczka miała miejsce na nowej mapie – The Airship, która zadebiutowała 31 marca. Całe wydarzenie było transmitowane na kanałach influencerów na platformie Twitch, ciesząc się przy tym niezwykłą popularnością. W kulminacyjnym momencie rozgrywkę oglądało ponad 24 tysiące osób, a łącznie wydarzenie dotarło do prawie 200 tysięcy unikalnych użytkowników Twitcha. Zwycięzcą pojedynku okazała się Navcia, która nieznacznie wyprzedziła Zahaczai oraz xthorek. – Fani Among Us mieli okazję nie tylko obserwować mistrzowską potyczkę, na miłośników gry czekało także wiele niespodzianek od Mentos Sour Gum. Kolorytu rywalizacji dodały dedykowane materiały promocyjne pierwszej kwaśnej gumy do żucia od Mentos, które na bieżąco nawiązywały do sytuacji, w jakiej znalazła się załoga. Na potrzeby Mentos Sour Challenge została przygotowana także specjalna punktacja, dzięki której rywalizacja stała się wyjątkowo sroga – mówi Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska. Za koncepcję i realizację akcji odpowiadała agencja Fantasyexpo.

Mentos Sour Challenge to kolejna niestandardowa kampania promocyjna zrealizowana przez Perfetti Van Melle i skierowana do młodych konsumentów. Dotychczas firma podejmowała już współpracę z topowymi influencerami, prowadząc działania m.in. na platformach YouTube, Instagram czy Tik Tok.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.