Komunikaty PR

Szansa na inwestycję w przyszłość biznesu

2021-05-21  |  14:52
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Coraz więcej startupów w Polsce korzysta z crowdfundingu, jako sposobu na pozyskanie środków na rozwój swoich działań, a PlanMyDeal jest jednym z nich. Spółka jest na początku drogi do zbudowania największego w Polsce serwisu, który ma zmienić obraz rynku zleceń. Projekt ma szanse na osiągniecie ponadprzeciętnej rozpoznawalności, firma potrzebuje jednak kapitału, aby rozbudować funkcje serwisu i zwiększyć zasięgi, a w konsekwencji przyspieszyć rozwój.

Nowa, wyjątkowa platforma

Serwis PlanMyDeal.com powstał w 2020 r., na bazie doświadczeń zespołu product managerów i specjalistów, pod kierunkiem założyciela i CEO Tomasza Janasa. Eksperci zdobyli 15 letnią praktykę biznesową i wypracowali unikalną metodykę prowadzenia projektów.  Doświadczony zespół stworzył już biznesy oparte na modelu abonamentowym generujące przychody blisko 10 mln zł przy zysku netto 1.5 mln zł.

PlanMyDeal to platforma przeznaczona dla firm i ich klientów. Umożliwia klientom znalezienie wykonawcy usługi lub produktu, który dysponuje czasem zgodnym z wymaganiami na kontakt, wycenę, przygotowanie oferty i realizację działań. Narzędzie do zarządzania projektem, harmonogram i kalendarz, to zdecydowanie najważniejsza przewaga konkurencyjna. Serwis pozwala również na wystawienie opinii po każdym etapie prac. Korzystając z PlanMyDeal społeczność buduje bazę wykonawców, którzy planowo realizują projekty. Klienci przyczyniają się do rozwoju bazy, poprzez ocenianie, czy wykonawca w terminie określił koszty prac, dostarczył punktualnie ofertę, rozpoczął na czas realizację, i czy na czas ją zakończył. Z kolei, poprzez reklamę na platformie, wykonawca pokazuje, że ma firmę, która punktualnie, terminowo, systematycznie, konsekwentnie oraz zgodnie z planem dostarcza produkty i usługi. Klient znajdzie więc w serwisie tylko te firmy, które mogą pochwalić się najwyższym standardem pracy i jakości obsługi, a usługodawcy będą chcieli korzystać z platformy, mając pewność, że klienci będą na niej poszukiwać najlepszych firm na rynku.

Ułatwiona komunikacja między klientem a firmą

Wartość platformy PlanMyDeal stanowi także lepsza komunikacja i jakość relacji, bo dzięki nowoczesnemu narzędziu planowania projektów, wszystkie informacje przesłane od klienta i wykonawcy, są w jednym miejscu i nie trzeba ich szukać w mailach i smsach rozproszonych po firmowych skrzynkach i komunikatorach. Zwykle liczba takich wiadomości jest ogromna i łatwo się w nich zgubić, a błądzenie to strata cennego czasu. Hasło Czas jest naszym najcenniejszym aktywem przyświeca twórcom od początku prac nad projektem. Warto współpracować z firmami, które szanują nasz czas i wykorzystywać narzędzia, pozwalające go oszczędzać. PlanMyDeal umożliwia także outsourcing działu obsługi klienta przez usługę nazwaną Wirtualna Asystentka. Firma, która reklamuje się na portalu może korzystać z pracowników PlanMyDeal, którzy obsłużą portal w jej imieniu – skontaktują się z Klientem i oznaczą w kalendarzu ustalone terminy.

Szansa zarówno dla platformy, jak i dla inwestora

Tomasz Janas, założyciel i CEO PlanMyDeal, zdecydował się na crowdinvesting, ze względu na możliwość zbudowania społeczności inwestorów, którzy staną się także użytkownikami systemu. Founder PlanMyDeal ma duże doświadczenie w prowadzeniu rentownych biznesów opartych na abonamentach, zarządza grupą firm. Jedną z nich jest IT Omega Sp. z o.o., która od 2011 r. dostarcza usługi informatyczne dla firm w Polsce, w Europie i na świecie. Ich klientami są m.in. klienci biznesowi banku Pekao, JSW, Volkswagen, Tchibo i grupa Omnicom. Przez markę BInCoSt, grupa oferuje wdrożenia systemów Business Intelligence, a przez itruster.pl usługi związane z bezpieczeństwem IT. Platforma PlanMyDeal jest więc kolejnym projektem o dużym potencjale. Inwestorzy w zamian za wpłaty otrzymują akcje PlanMyDeal S.A.

Według najnowszych danych, dostępnych na stronie Beesfund firmom w 97 emisjach udało się zebrać dzięki platformie ponad 60 mln zł, a za jej pośrednictwem w udziały w spółkach zainwestowało prawie 70 tys. osób. Już w czerwcu tego roku każdy będzie mógł dołączyć do grupy inwestorów PlanMyDeal. W ciągu 5 lat firma planuje wejście na NewConnect i wtedy będzie można wyjść z inwestycji.  

PlanMyDeal to serwis dla firm i ich klientów. Umożliwia klientowi znalezienie wykonawcy usługi lub produktu, który dysponuje czasem zgodnym z wymaganiami klienta na kontakt, wycenę, ofertę i realizację projektu. Harmonogram i kalendarz prac to najważniejsza przewaga konkurencyjna. Serwis pozwala na wystawienie opinii po każdym etapie prac. Oceniając czy wykonawca wykonał wycenę w terminie, dostarczył punktualnie ofertę, rozpoczął na czas realizację i czy na czas ją zakończył, wspólnie budujemy bazę wykonawców, którzy planowo realizują projekty. Przez reklamę na platformie, wykonawca pokazuje że ma firmę która punktualnie, terminowo, systematycznie, metodycznie, konsekwentnie i zgodnie z planem dostarcza produkty i usługi. Klient znajdzie w serwisie tylko firmy, które mają najwyższe standardy pracy i jakości obsługi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.