Komunikaty PR

Szansa na inwestycję w przyszłość biznesu

2021-05-21  |  14:52
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Coraz więcej startupów w Polsce korzysta z crowdfundingu, jako sposobu na pozyskanie środków na rozwój swoich działań, a PlanMyDeal jest jednym z nich. Spółka jest na początku drogi do zbudowania największego w Polsce serwisu, który ma zmienić obraz rynku zleceń. Projekt ma szanse na osiągniecie ponadprzeciętnej rozpoznawalności, firma potrzebuje jednak kapitału, aby rozbudować funkcje serwisu i zwiększyć zasięgi, a w konsekwencji przyspieszyć rozwój.

Nowa, wyjątkowa platforma

Serwis PlanMyDeal.com powstał w 2020 r., na bazie doświadczeń zespołu product managerów i specjalistów, pod kierunkiem założyciela i CEO Tomasza Janasa. Eksperci zdobyli 15 letnią praktykę biznesową i wypracowali unikalną metodykę prowadzenia projektów.  Doświadczony zespół stworzył już biznesy oparte na modelu abonamentowym generujące przychody blisko 10 mln zł przy zysku netto 1.5 mln zł.

PlanMyDeal to platforma przeznaczona dla firm i ich klientów. Umożliwia klientom znalezienie wykonawcy usługi lub produktu, który dysponuje czasem zgodnym z wymaganiami na kontakt, wycenę, przygotowanie oferty i realizację działań. Narzędzie do zarządzania projektem, harmonogram i kalendarz, to zdecydowanie najważniejsza przewaga konkurencyjna. Serwis pozwala również na wystawienie opinii po każdym etapie prac. Korzystając z PlanMyDeal społeczność buduje bazę wykonawców, którzy planowo realizują projekty. Klienci przyczyniają się do rozwoju bazy, poprzez ocenianie, czy wykonawca w terminie określił koszty prac, dostarczył punktualnie ofertę, rozpoczął na czas realizację, i czy na czas ją zakończył. Z kolei, poprzez reklamę na platformie, wykonawca pokazuje, że ma firmę, która punktualnie, terminowo, systematycznie, konsekwentnie oraz zgodnie z planem dostarcza produkty i usługi. Klient znajdzie więc w serwisie tylko te firmy, które mogą pochwalić się najwyższym standardem pracy i jakości obsługi, a usługodawcy będą chcieli korzystać z platformy, mając pewność, że klienci będą na niej poszukiwać najlepszych firm na rynku.

Ułatwiona komunikacja między klientem a firmą

Wartość platformy PlanMyDeal stanowi także lepsza komunikacja i jakość relacji, bo dzięki nowoczesnemu narzędziu planowania projektów, wszystkie informacje przesłane od klienta i wykonawcy, są w jednym miejscu i nie trzeba ich szukać w mailach i smsach rozproszonych po firmowych skrzynkach i komunikatorach. Zwykle liczba takich wiadomości jest ogromna i łatwo się w nich zgubić, a błądzenie to strata cennego czasu. Hasło Czas jest naszym najcenniejszym aktywem przyświeca twórcom od początku prac nad projektem. Warto współpracować z firmami, które szanują nasz czas i wykorzystywać narzędzia, pozwalające go oszczędzać. PlanMyDeal umożliwia także outsourcing działu obsługi klienta przez usługę nazwaną Wirtualna Asystentka. Firma, która reklamuje się na portalu może korzystać z pracowników PlanMyDeal, którzy obsłużą portal w jej imieniu – skontaktują się z Klientem i oznaczą w kalendarzu ustalone terminy.

Szansa zarówno dla platformy, jak i dla inwestora

Tomasz Janas, założyciel i CEO PlanMyDeal, zdecydował się na crowdinvesting, ze względu na możliwość zbudowania społeczności inwestorów, którzy staną się także użytkownikami systemu. Founder PlanMyDeal ma duże doświadczenie w prowadzeniu rentownych biznesów opartych na abonamentach, zarządza grupą firm. Jedną z nich jest IT Omega Sp. z o.o., która od 2011 r. dostarcza usługi informatyczne dla firm w Polsce, w Europie i na świecie. Ich klientami są m.in. klienci biznesowi banku Pekao, JSW, Volkswagen, Tchibo i grupa Omnicom. Przez markę BInCoSt, grupa oferuje wdrożenia systemów Business Intelligence, a przez itruster.pl usługi związane z bezpieczeństwem IT. Platforma PlanMyDeal jest więc kolejnym projektem o dużym potencjale. Inwestorzy w zamian za wpłaty otrzymują akcje PlanMyDeal S.A.

Według najnowszych danych, dostępnych na stronie Beesfund firmom w 97 emisjach udało się zebrać dzięki platformie ponad 60 mln zł, a za jej pośrednictwem w udziały w spółkach zainwestowało prawie 70 tys. osób. Już w czerwcu tego roku każdy będzie mógł dołączyć do grupy inwestorów PlanMyDeal. W ciągu 5 lat firma planuje wejście na NewConnect i wtedy będzie można wyjść z inwestycji.  

PlanMyDeal to serwis dla firm i ich klientów. Umożliwia klientowi znalezienie wykonawcy usługi lub produktu, który dysponuje czasem zgodnym z wymaganiami klienta na kontakt, wycenę, ofertę i realizację projektu. Harmonogram i kalendarz prac to najważniejsza przewaga konkurencyjna. Serwis pozwala na wystawienie opinii po każdym etapie prac. Oceniając czy wykonawca wykonał wycenę w terminie, dostarczył punktualnie ofertę, rozpoczął na czas realizację i czy na czas ją zakończył, wspólnie budujemy bazę wykonawców, którzy planowo realizują projekty. Przez reklamę na platformie, wykonawca pokazuje że ma firmę która punktualnie, terminowo, systematycznie, metodycznie, konsekwentnie i zgodnie z planem dostarcza produkty i usługi. Klient znajdzie w serwisie tylko firmy, które mają najwyższe standardy pracy i jakości obsługi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.