Szansa na inwestycję w przyszłość biznesu
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Coraz więcej startupów w Polsce korzysta z crowdfundingu, jako sposobu na pozyskanie środków na rozwój swoich działań, a PlanMyDeal jest jednym z nich. Spółka jest na początku drogi do zbudowania największego w Polsce serwisu, który ma zmienić obraz rynku zleceń. Projekt ma szanse na osiągniecie ponadprzeciętnej rozpoznawalności, firma potrzebuje jednak kapitału, aby rozbudować funkcje serwisu i zwiększyć zasięgi, a w konsekwencji przyspieszyć rozwój.
Nowa, wyjątkowa platforma
Serwis PlanMyDeal.com powstał w 2020 r., na bazie doświadczeń zespołu product managerów i specjalistów, pod kierunkiem założyciela i CEO Tomasza Janasa. Eksperci zdobyli 15 letnią praktykę biznesową i wypracowali unikalną metodykę prowadzenia projektów. Doświadczony zespół stworzył już biznesy oparte na modelu abonamentowym generujące przychody blisko 10 mln zł przy zysku netto 1.5 mln zł.
PlanMyDeal to platforma przeznaczona dla firm i ich klientów. Umożliwia klientom znalezienie wykonawcy usługi lub produktu, który dysponuje czasem zgodnym z wymaganiami na kontakt, wycenę, przygotowanie oferty i realizację działań. Narzędzie do zarządzania projektem, harmonogram i kalendarz, to zdecydowanie najważniejsza przewaga konkurencyjna. Serwis pozwala również na wystawienie opinii po każdym etapie prac. Korzystając z PlanMyDeal społeczność buduje bazę wykonawców, którzy planowo realizują projekty. Klienci przyczyniają się do rozwoju bazy, poprzez ocenianie, czy wykonawca w terminie określił koszty prac, dostarczył punktualnie ofertę, rozpoczął na czas realizację, i czy na czas ją zakończył. Z kolei, poprzez reklamę na platformie, wykonawca pokazuje, że ma firmę, która punktualnie, terminowo, systematycznie, konsekwentnie oraz zgodnie z planem dostarcza produkty i usługi. Klient znajdzie więc w serwisie tylko te firmy, które mogą pochwalić się najwyższym standardem pracy i jakości obsługi, a usługodawcy będą chcieli korzystać z platformy, mając pewność, że klienci będą na niej poszukiwać najlepszych firm na rynku.
Ułatwiona komunikacja między klientem a firmą
Wartość platformy PlanMyDeal stanowi także lepsza komunikacja i jakość relacji, bo dzięki nowoczesnemu narzędziu planowania projektów, wszystkie informacje przesłane od klienta i wykonawcy, są w jednym miejscu i nie trzeba ich szukać w mailach i smsach rozproszonych po firmowych skrzynkach i komunikatorach. Zwykle liczba takich wiadomości jest ogromna i łatwo się w nich zgubić, a błądzenie to strata cennego czasu. Hasło Czas jest naszym najcenniejszym aktywem przyświeca twórcom od początku prac nad projektem. Warto współpracować z firmami, które szanują nasz czas i wykorzystywać narzędzia, pozwalające go oszczędzać. PlanMyDeal umożliwia także outsourcing działu obsługi klienta przez usługę nazwaną Wirtualna Asystentka. Firma, która reklamuje się na portalu może korzystać z pracowników PlanMyDeal, którzy obsłużą portal w jej imieniu – skontaktują się z Klientem i oznaczą w kalendarzu ustalone terminy.
Szansa zarówno dla platformy, jak i dla inwestora
Tomasz Janas, założyciel i CEO PlanMyDeal, zdecydował się na crowdinvesting, ze względu na możliwość zbudowania społeczności inwestorów, którzy staną się także użytkownikami systemu. Founder PlanMyDeal ma duże doświadczenie w prowadzeniu rentownych biznesów opartych na abonamentach, zarządza grupą firm. Jedną z nich jest IT Omega Sp. z o.o., która od 2011 r. dostarcza usługi informatyczne dla firm w Polsce, w Europie i na świecie. Ich klientami są m.in. klienci biznesowi banku Pekao, JSW, Volkswagen, Tchibo i grupa Omnicom. Przez markę BInCoSt, grupa oferuje wdrożenia systemów Business Intelligence, a przez itruster.pl usługi związane z bezpieczeństwem IT. Platforma PlanMyDeal jest więc kolejnym projektem o dużym potencjale. Inwestorzy w zamian za wpłaty otrzymują akcje PlanMyDeal S.A.
Według najnowszych danych, dostępnych na stronie Beesfund firmom w 97 emisjach udało się zebrać dzięki platformie ponad 60 mln zł, a za jej pośrednictwem w udziały w spółkach zainwestowało prawie 70 tys. osób. Już w czerwcu tego roku każdy będzie mógł dołączyć do grupy inwestorów PlanMyDeal. W ciągu 5 lat firma planuje wejście na NewConnect i wtedy będzie można wyjść z inwestycji.
PlanMyDeal to serwis dla firm i ich klientów. Umożliwia klientowi znalezienie wykonawcy usługi lub produktu, który dysponuje czasem zgodnym z wymaganiami klienta na kontakt, wycenę, ofertę i realizację projektu. Harmonogram i kalendarz prac to najważniejsza przewaga konkurencyjna. Serwis pozwala na wystawienie opinii po każdym etapie prac. Oceniając czy wykonawca wykonał wycenę w terminie, dostarczył punktualnie ofertę, rozpoczął na czas realizację i czy na czas ją zakończył, wspólnie budujemy bazę wykonawców, którzy planowo realizują projekty. Przez reklamę na platformie, wykonawca pokazuje że ma firmę która punktualnie, terminowo, systematycznie, metodycznie, konsekwentnie i zgodnie z planem dostarcza produkty i usługi. Klient znajdzie w serwisie tylko firmy, które mają najwyższe standardy pracy i jakości obsługi.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.