Tetra Pak powołuje Lyndsey Loyden-Edwards na stanowisko Dyrektora Zarządzającego
Firma Tetra Pak, światowy lider w zakresie przetwarzania i pakowania żywności, powołała Lyndsey Loyden-Edwards na stanowisko Dyrektora Zarządzającego na Europę Wschodnią, zastępując Guillaume’a Latourrette’a, który odszedł z firmy pod koniec marca.
Lyndsey Loyden-Edwards posiada ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem w sektorze opakowań i handlu detalicznego. Do firmy Tetra Pak dołączyła w 2018 roku w roli Dyrektora ds. Kluczowych Klientów na Wielką Brytanię i Irlandię. W tym czasie pełniła również funkcję członka zarządu ReCarton UK i Stowarzyszenia na Rzecz Kartonów do Płynnej Żywności i Środowiska (ACE, The Alliance of Beverage Cartons and the Environment), kierując programem zrównoważonego rozwoju branży opakowaniowej w Wielkiej Brytanii.
„Objęcie nowego stanowiska w celu przewodzenia działaniom firmy Tetra Pak na rozwijającym się i dynamicznym rynku Europy Wschodniej, jest dla mnie ogromnym zaszczytem. Jestem podekscytowana możliwością dalszego budowania naszej silnej pozycji w regionie i umacniania współpracy z naszymi klientami w celu wykorzystania nowych możliwości rozwoju, z wyraźnym naciskiem na bezpieczeństwo żywności i zrównoważony rozwój”. - powiedziała Loyden-Edwards.
Przed dołączeniem do firmy Tetra Pak Loyden-Edwards pełniła funkcję Dyrektora ds. Sprzedaży w DS Smith Plastics, firmie zajmującej się rozwiązaniami w zakresie opakowań. Uzyskała tytuł licencjata z Marketingu, Projektowania Produktów i Statystyki na University of Derby w Wielkiej Brytanii. Nowa Dyrektor Zarządzająca będzie sprawowała swoją funkcję w Warszawie.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.