Komunikaty PR

the White Bear Coffee – dobra kawa w małym i średnim mieście

2021-09-20  |  01:00
Biuro prasowe

Takiego konceptu na polskim rynku jeszcze nie było. Małe i średnie miasta nareszcie zyskały pomysł na nowoczesną kawiarnię, w której designerskie wnętrze idzie w parze z dobrym menu. Do lokali the White Bear Coffee chce się wpadać, zapraszać do nich znajomych, odbywać spotkania biznesowe. Franczyzobiorcy, którzy zdecydowali się na współpracę mówią, że stworzyli najmodniejsze miejsce w okolicy, a mieszkańcy twierdzą – w końcu dzieje się u nas coś ciekawego!    

Pierwsze, co rzuca się w oczy po wejściu do kawiarni the White Bear Coffee, to radosna feeria barw. Utrzymane w pastelowych kolorach wnętrza zdobią liczne oryginalne dodatki. Do tego miękkie fotele, nastrojowe lampy, żywe kwiaty, naturalne tkaniny i postacie polarnego miśka – głównego bohatera kawiarni, żartobliwie nawiązujące do Białegostoku – miasta, z którego wywodzi się sieć.

Na tym jednak nie koniec. Bo sercem lokalu jest przecież kawa – w the White Bear Coffee pochodzi ona z własnej, rzemieślniczej palarni. Ziarna sprowadzane są z czterech kontynentów i wypalane na miejscu, co pozwala na przygotowywanie doskonałych naparów – zarówno włoskiego espresso oraz kaw mlecznych, jak i jednorodnych kaw przelewowych.

Menu na miarę czasów

To przywiązanie do najwyższej jakości czuć w każdej filiżance, ale co ważne – cena produktu nie odbiega od cen z popularnych sieciówek. Dzięki temu na chwilę przyjemności z kawą może sobie pozwolić niemal każdy. W ofercie znajdziemy ponadto herbaty, świeżo wyciskane soki, smoothies, słodkie wypieki, wytrawne kanapki oraz lody marki the White Bear Ice Cream – zimne desery wytwarzane na bazie naturalnych składników.

W każdej kawiarni goście mogą kupić również kawę ziarnistą, mieloną oraz herbaty do domu, różnej maści akcesoria do parzenia kawy, ekspresy i porcelanę. Są nawet kawowe peelingi, musy do ciała czy sojowe świeczki stworzone specjalnie na potrzeby sieci. The White Bear Coffee to więc miejsce, gdzie nie tylko pije się kawę i miło spędza czas, ale też wybiera prezenty – dla siebie i bliskich.

Inwestycja w Miśkową kawiarnię

Franczyza the White Bear Coffee została stworzona z myślą o małych i średnich miastach – już od 30 tys. mieszkańców. Miejsce do prowadzenia kawiarni powinno znajdować się w centrum lub okolicy, w której toczy się życie lokalnej społeczności. Do jej założenia wystarczy lokal o powierzchni od 80 m kw. Opłata franczyzowa to 1500 zł netto miesięcznie. Koszt inwestycji oscyluje w granicach 240 tys. zł.

– Stworzyliśmy koncept, który jest przemyślany w każdym, nawet najmniejszym detalu. Od elementów wystroju wnętrza, przez autorskie, zmieniające się wraz z porami roku menu, aż po kolorowe kubeczki z postacią miśka, w których serwujemy kawę na wynos. Do tego dochodzi profesjonalna obsługa, którą samodzielnie szkolimy przez 3 tygodnie oraz pełne wsparcie marketingowe, pozwalające na efektywną reklamę nowego miejsca. Mamy sprawdzone rozwiązania i gotowe scenariusze promocyjne, dysponujemy wiedzą oraz doświadczeniem. Jeśli po drugiej stronie stoi zaangażowany, proaktywny przedsiębiorca, ten biznes może tylko rosnąć  – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel sieci.

Obecnie w 300 tys. Białymstoku funkcjonują 4 punkty własne the White Bear Coffee. Pierwszy lokal franczyzowy powstał w lipcu tego roku w Giżycku. Przygotowania do otwarcia trwają natomiast w dwóch kolejnych miastach – Suwałkach oraz Ostrowie Wielkopolskim.

– Nasza marka jest stosunkowo młoda, jednak oparta na modelu biznesowym największej sieci sushi barów w Polsce – KOKU Sushi. Pod jej szyldem działa już 40 restauracji w całym kraju. Łączymy więc to mocne doświadczenie franczyzowe z naszą szeroką wiedzą o kawie. Dzięki temu oferujemy partnerom wyłącznie sprawdzone, efektywne rozwiązania, a to znacząco zwiększa szanse powodzenia całej inwestycji – przekonuje Marcin Zalewski.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja Biuro prasowe
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.