The White Bear Coffee z nową kawiarnią franczyzową
Piąta kawiarnia franczyzowa pod szyldem the White Bear Coffee otworzyła się w sobotę, 11 lutego. Mieści się ona w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 34. W sumie na mapie Polski działa już 10 punktów sieci.
The White Bear Coffee to sieć kawiarni serwująca kawę z segmentu specialty, wypalanej w białostockiej, rzemieślniczej palarni. Ale oferta lokali jest dużo bogatsza – znajdziemy w niej kawy klasyczne, mleczne, herbaty, sezonowe napoje oraz ciasta, kanapki, desery śniadaniowe i naturalne lody. Charakterystyczną cechą miśkowych kawiarni jest połączenie wysokiej jakości produktów ze świetną obsługą i klimatycznym wnętrzem.
– The White Bear Coffee zostało bardzo ciepło przyjęte przez mieszkańców Lublina. Nasza kawiarnia z pewnością wzbogaci gastronomiczną mapę miasta. Świetna lokalizacja, ciekawy wystrój lokalu oraz sezonowa oferta i aplikacja mobilna wyróżniają nas na lokalnym rynku – mówi Monika Zacharewicz, właścicielka.
Sieć the White Bear Coffee powstała w Białymstoku w 2019 r. Obecnie kawy od Miśka napijemy się nie tylko w stolicy Podlasia i Lublinie, ale także w Warszawie, Suwałkach, Giżycku i Ostrowie Wielkopolskim. Na tym jednak nie koniec.
– Najbliższe otwarcie planowane jest w Krakowie przy ulicy Szujskiego 11. Nastąpi ono najprawdopodobniej w marcu. Obecnie prowadzimy też kilka zaawansowanych rozmów z kolejnymi przedsiębiorcami zainteresowanymi naszą franczyzą. Jako sieć rośniemy w zrównoważony sposób, dzięki czemu możemy dopracowywać koncepty i wprowadzać kolejne innowacje – mówi Łukasz Kaliciński, współwłaściciel sieci.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.