The White Bear Coffee z nową kawiarnią franczyzową
Piąta kawiarnia franczyzowa pod szyldem the White Bear Coffee otworzyła się w sobotę, 11 lutego. Mieści się ona w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 34. W sumie na mapie Polski działa już 10 punktów sieci.
The White Bear Coffee to sieć kawiarni serwująca kawę z segmentu specialty, wypalanej w białostockiej, rzemieślniczej palarni. Ale oferta lokali jest dużo bogatsza – znajdziemy w niej kawy klasyczne, mleczne, herbaty, sezonowe napoje oraz ciasta, kanapki, desery śniadaniowe i naturalne lody. Charakterystyczną cechą miśkowych kawiarni jest połączenie wysokiej jakości produktów ze świetną obsługą i klimatycznym wnętrzem.
– The White Bear Coffee zostało bardzo ciepło przyjęte przez mieszkańców Lublina. Nasza kawiarnia z pewnością wzbogaci gastronomiczną mapę miasta. Świetna lokalizacja, ciekawy wystrój lokalu oraz sezonowa oferta i aplikacja mobilna wyróżniają nas na lokalnym rynku – mówi Monika Zacharewicz, właścicielka.
Sieć the White Bear Coffee powstała w Białymstoku w 2019 r. Obecnie kawy od Miśka napijemy się nie tylko w stolicy Podlasia i Lublinie, ale także w Warszawie, Suwałkach, Giżycku i Ostrowie Wielkopolskim. Na tym jednak nie koniec.
– Najbliższe otwarcie planowane jest w Krakowie przy ulicy Szujskiego 11. Nastąpi ono najprawdopodobniej w marcu. Obecnie prowadzimy też kilka zaawansowanych rozmów z kolejnymi przedsiębiorcami zainteresowanymi naszą franczyzą. Jako sieć rośniemy w zrównoważony sposób, dzięki czemu możemy dopracowywać koncepty i wprowadzać kolejne innowacje – mówi Łukasz Kaliciński, współwłaściciel sieci.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.