The White Bear Coffee z nową kawiarnią franczyzową
Piąta kawiarnia franczyzowa pod szyldem the White Bear Coffee otworzyła się w sobotę, 11 lutego. Mieści się ona w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 34. W sumie na mapie Polski działa już 10 punktów sieci.
The White Bear Coffee to sieć kawiarni serwująca kawę z segmentu specialty, wypalanej w białostockiej, rzemieślniczej palarni. Ale oferta lokali jest dużo bogatsza – znajdziemy w niej kawy klasyczne, mleczne, herbaty, sezonowe napoje oraz ciasta, kanapki, desery śniadaniowe i naturalne lody. Charakterystyczną cechą miśkowych kawiarni jest połączenie wysokiej jakości produktów ze świetną obsługą i klimatycznym wnętrzem.
– The White Bear Coffee zostało bardzo ciepło przyjęte przez mieszkańców Lublina. Nasza kawiarnia z pewnością wzbogaci gastronomiczną mapę miasta. Świetna lokalizacja, ciekawy wystrój lokalu oraz sezonowa oferta i aplikacja mobilna wyróżniają nas na lokalnym rynku – mówi Monika Zacharewicz, właścicielka.
Sieć the White Bear Coffee powstała w Białymstoku w 2019 r. Obecnie kawy od Miśka napijemy się nie tylko w stolicy Podlasia i Lublinie, ale także w Warszawie, Suwałkach, Giżycku i Ostrowie Wielkopolskim. Na tym jednak nie koniec.
– Najbliższe otwarcie planowane jest w Krakowie przy ulicy Szujskiego 11. Nastąpi ono najprawdopodobniej w marcu. Obecnie prowadzimy też kilka zaawansowanych rozmów z kolejnymi przedsiębiorcami zainteresowanymi naszą franczyzą. Jako sieć rośniemy w zrównoważony sposób, dzięki czemu możemy dopracowywać koncepty i wprowadzać kolejne innowacje – mówi Łukasz Kaliciński, współwłaściciel sieci.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.