Komunikaty PR

Trzy oblicza natury – kolekcje Cersanit oddające piękno otaczającego nas świata

2021-10-22  |  13:14
Biuro prasowe

Piasek delikatnie ogrzewający nasze stopy na plaży, rodzinny wypad w góry, cichy szum wiatru w lesie – to właśnie obcowanie z naturą potrafi dostarczyć prawdziwego ukojenia i relaksu. Wybierając inspirowane życiem kolekcje COLOSAL, BOLT oraz MARENGO z najnowszego konceptu płytek ceramicznych LIFE DESIGNED od marki Cersanit, możemy z każdym powrotem do domu wracać myślami do momentów, w których czuliśmy prawdziwą harmonię z otaczającym nas światem.

Wnętrzarskie inspiracje mogą pochodzić z wielu źródeł, ale żadne nie są tak uniwersalne i różnorodne jak natura, a w szczególności kamień. Barwy ziemi, struktury oraz organiczny charakter sprawiają, że może się on wpisać w każdą aranżację – od nowoczesnych monochromatycznych wnętrz, po otulające beżami rustykalne domy. Wśród różnorodnych kolekcji z najnowszego katalogu gresowego LIFE DESIGNED od marki Cersanit, znajdziemy trzy kolekcje, które pomimo tej samej inspiracji potęgą surowego kamienia, potrafią dostarczyć zupełnie innych odczuć i ukazać trzy odrębne oblicza natury.

Naturalnie piękne

Grey, light grey oraz graphite – te trzy odcienie wystarczą, aby wypełnić wnętrze nowoczesną elegancją wpisującą się w obraz domu z klasą, który nie traci przy tym swojego indywidualnego charakteru. W kolekcji COLOSAL surowość naturalnego kamienia potęgowana jest przez delikatną, dodającą wnętrzu autentyczności strukturę i matową powierzchnię. Całą aranżację pobudzą z kolei lekkie przebarwienia mieniące się szarościami i bielą – przełamują one monochromatyczność gresu, oferując tym samym drugie, delikatniejsze oblicze kolekcji. Klasa antypoślizgowości R10C i trzy dostępne formaty 60×120, 60×60 oraz 30×60 cm pozwalają na wykorzystanie płytek zarówno w przytulnej, małej łazience jak i otwartym i przestronnym salonie, a to jak wpiszemy je w wizję wymarzonego wnętrza zależy jedynie od nas.

Otulające ciepło barw  

Tworząc kolekcję BOLT, marka Cersanit chciała, aby oddawała ona cieplejszą stronę kamienia, o której często zapominamy myśląc o tym materiale. Kojące odcienie beżu, brązów oraz szarości na myśl przywodzą skąpane w słońcu śródziemnomorskie domy, tak zachęcające swoją wyciszającą atmosferą i niepowtarzalnym pięknem. Miłośnicy klasyki na pewno zachwycą się lekkością i organiczną strukturą podstawowych płytek, kiedy poszukujący niestandardowych rozwiązań mogą postawić na bardziej dynamiczne mozaiki. Uniwersalność płynąca z tej niepowtarzalnej kolekcji sprawia, że będzie ona idealną bazą do wykazania się swoją kreatywnością, a wysokie parametry antypoślizgowości sprawiają, że nie musimy obawiać się o bezpieczeństwo naszych najbliższych.

Minimalizm dla każdego

W kolekcji MARENGO to właśnie minimalizm gra pierwsze skrzypce. Oryginalny wzór nawiązujący do struktury kamienia łupkowego połączony z matową powierzchnią daje efekt, który odznaczy każdą aranżację czymś prawdziwie wyjątkowym – szlachetnością płynącą prosto od Matki Natury. Wzbogacone błyszczącym tuszem użyłowanie, organiczne odcienie płytek, oraz opcje z dekoracyjnymi elementami – to najmniejsze, dobrane do perfekcji szczegóły sprawiają, że ta kolekcja stanie się ulubieńcem każdego, kto z każdym dniem chce rozkochiwać się w swoim wnętrzu jeszcze bardziej. Ponadto dodatkową swobodę użytkowania i komfort oferują wysokie parametry antypoślizgowości oraz matowa powierzchnia – perfekcyjne połączenie formy z funkcjonalnością.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.