Komunikaty PR

“u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich podsumowuje sezon

2021-09-10  |  01:00
Biuro prasowe

Tegoroczny sezon w Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” z pewnością można zaliczyć do udanych. Gorący lipiec wynagrodził stosunkowo chłodną wiosnę, a gorsza pogoda w sierpniu nie zatrzymała turystów w domach. Pandemia także nie wywarła negatywnego wpływu na działalność lodziarni oraz rozwój sieci. Wręcz przeciwnie – zainteresowanie franczyzą wzrosło.

W tym sezonie sieć “u Lodziarzy” powiększyła się o kilkanaście kolejnych lokali. Były to zarówno lodziarnie stacjonarne, jak i punkty mobilne – otwarte w ramach nowego konceptu współpracy. Powstały one m.in. w Krakowie, Mielnie, Białymstoku, Łodzi, Pile, Piszu, Przeworsku, Sandomierzu, Szczecinie, Giżycku, Koszycach Wielkich, Piekoszowie, Ciechanowcu, Horodnianach, Zambrowie, Tychach czy Sarbinowie.

– Złagodzenie epidemicznych obostrzeń zachęciło przedsiębiorców do wchodzenia w nowe inwestycje. Zbiegło się to w czasie z debiutem naszego świeżego modelu franczyzowego – mobilnej lodziarni z ogródkiem. Jeszcze wiosną zaoferowaliśmy start sprzedaży w dwa tygodnie. Latem natomiast w pełni wyposażone lodziarnie dostarczaliśmy naszym partnerom w zaledwie dwa dni. Ta szybka i kompleksowa propozycja spotkała się z dużym odzewem ze strony osób, które poszukiwały pomysłu na sprawdzony, sezonowy biznes – mówi Radosław Charubin, współwłaściciel sieci.

 

Ze względu na ograniczenia związane z wycieczkami międzynarodowymi, wielu Polaków podobnie jak w zeszłym roku, także i w tym wybrało wakacje w kraju. Do tego piękna lipcowa pogoda sprawiła, że chętnych do jedzenia lodów nie brakowało – zarówno w miejscowościach turystycznych, jak i zwykłych miastach czy na osiedlach.

– Co prawda druga połowa wakacji nikogo nie rozpieszczała, ale menu naszych lodziarni sprawdza się także, gdy temperatura spada. Oferujemy bowiem gofry i inne słodkie wypieki, kawy czy wytrawne kanapki. Dzięki temu lokale “u Lodziarzy” cieszą się powodzeniem przy słabszej pogodzie, a nawet – mogą działać przez cały rok. 12 sierpnia odbyła się też nasza cykliczna impreza – Noc lodożerców. W ramach wydarzenia lodziarnie w całej Polsce przedłużały czas swojej pracy “do ostatniego gościa”. Klienci dzięki aplikacji mobilnej mogli tego wieczoru liczyć na wiele atrakcyjnych promocji – tłumaczy Radosław Charubin.

Jeśli chodzi o nowe desery w menu, to tegoroczne lato upłynęło pod znakiem powrotu do smaków dzieciństwa. Stąd w ofercie połączenia w stylu: ryż na mleku z pistacją i malinami, starkowana marchewka z jabłkiem czy kefir z czerwoną porzeczką. Nie zabrakło też lodów nawiązujących do popularnych słodyczy i ciast oraz sorbetów produkowanych z soczystych owoców.

Obecnie sieć “u Lodziarzy” można spotkać w ponad stu lokalizacjach w całym kraju.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.