“u Lodziarzy” w nowej odsłonie. Lodziarnio-kawiarnia premium
Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” jest jedną z prężniej rozwijających się rodzimych franczyz lodowych. Obecnie na mapie naszego kraju znajdziemy ponad sto punktów – lokali stacjonarnych, ice-trucków, wysp lodowych, riksz czy wózków sprzedażowych. Właściciele marki idą krok dalej i otwierają lodziarnię w nowej, unikalnej odsłonie. Będzie to lodziarnio-kawiarnia z prawdziwego zdarzenia.
Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” działa na rynku od 2015 roku. W Polsce była jednym z twórców trendu na lody rzemieślnicze, które są wytwarzane z naturalnych składników, podawanych w formie pacek.
- Od lat zyskujemy zaufanie nie tylko klientów, ale także naszych partnerów, którzy coraz chętniej chcą rozwijać z nami swój biznes. Nasz sprawdzony przepis na sukces to trzy składniki: tradycyjne receptury, wyjątkowe smaki oraz przejrzysty biznes – mówi Radosław Charubin, właściciel firmy. - Wychodzimy z założenia, że sukces każdej pojedynczej lodziarni to sukces całej sieci. Wierzymy też, że to właśnie pracownicy mają na to ogromny wpływ. Posiadają bowiem bezpośredni kontakt z klientem, poznają jego potrzeby, oczekiwania, nastroje.
Obecnie marka specjalizuje się w serwowaniu nietypowych połączeń smakowych, które nawiązują do regionalnych tradycji, np. kuchni podlaskiej. W ofercie WLP, obok klasycznej śmietanki czy truskawki, znajdziemy lody o smaku żubrówki, sękacza, a nawet sera korycińskiego. Masterzy “u Lodziarzy” co roku przygotowują nowe kombinacje, które każdy franczyzobiorca może wprowadzić do swojego lokalu. Teraz dodatkowo w ofercie lodziarnio – kawiarni poza lodami i dotychczas dostępnymi goframi znajdą się również desery lodowe, ciastka, ciasta, granola, smoothie i inne smakołyki.
- Wierzymy w naszych franczyzobiorców, dlatego zdecydowaliśmy się na poszerzenie naszej oferty. Proponujemy tym razem koncept premium, czyli lodziarnio-kawiarnię. Nie zmieniamy całego brandu, jednak wystrój przeszedł totalną metamorfozę –mówi Radosław Charubin.
Warto podkreślić, że nowe wnętrze lokalu zostało zaprojektowane tak, aby zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów. Wprowadzenie roślinnych akcentów nadaje niepowtarzalny klimat, w sam raz na zatopienie się w smakach proponowanych przez Wytwórnię Lodów Polskich. Pierwszy lokal w nowej odsłonie powstał na początku grudnia 2022 roku w Białymstoku w Galerii Jurowieckiej i to on jest inspiracją do otwierania kolejnych punktów, a także odświeżania wizerunku istniejących już lodziarni.
- Nowy wystrój lokalu już na tyle spodobał się naszym franczyzobiorcom, że bez wahania postanowili wprowadzać zmiany w swoich pomieszczeniach. Taki lokal zostanie niebawem otwarty w Ciechanowie – dodaje Radosław Charubin.
Już wkrótce swoje podwoje otworzy również lodziarnio-kawiarnia w nowej odsłonie przy Rynku Kościuszki w Białymstoku.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.