Umywalki Cersanit w finale konkursu „Dobry Wzór 2021”
Nieregularne umywalki MODUO w wersji 45 oraz 55 cm od Cersanit zakwalifikowały się do finału najstarszego w Polsce konkursu wzorniczego „Dobry Wzór 2021”. Swoje nominacje produkty otrzymały w kategorii „Dom”. To już kolejny rok z rzędu, kiedy marka wyróżniona zostaje w tym prestiżowym plebiscycie.
„Dobry Wzór” to najstarszy, organizowany w Polsce konkurs o tematyce wzorniczej. Już od 28 lat jury składające się z Ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego oraz niezależnych specjalistów nagradza najlepszy design w ponad dwudziestu kategoriach. Wśród docenionych w tegorocznej edycji produktów znajdziemy nablatowe umywalki MODUO marki Cersanit o organicznych kształtach w rozmiarze 45 i 55 cm.
Połączenie nowatorskiego designu z niezwykłą funkcjonalnością
Podczas obrad Ekspertów konkursu „Dobry Wzór 2021” w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego pozytywnie ocenione zostało zgłoszenie marki Cersanit, tym samym kwalifikując umywalki nieregularne MODUO do finału prestiżowego konkursu w kategorii „Dom”. Za design tych produktów odpowiada Agnieszka Pikus, designerka i pracownik w firmie Cersanit. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii oraz odwołując się do przodujących na ryku trendów, udało się uzyskać umywalki zachwycające swoją minimalistyczną elegancją, ale jednocześnie intrygujące nietuzinkową formą. Dodatkowymi zaletami produktu są możliwość dowolnego obrotu na blacie w zakresie 360 stopni, a także opcja konfigurowania zarówno z baterią nablatową, jak i podtynkową. Te dwa aspekty znacząco poszerzają możliwości aranżacyjne i pozwalają wpisać umywalki w szereg różnych stylów i preferencji. Produkt inspiruje do tworzenia niepowtarzalnej stylistyki oraz rozbudza wyobraźnię, gwarantując wprowadzenie do przestrzeni łazienkowej zupełnie nową energię.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.