Vosti rozwija działalność w segmencie B2B
VOSTI
Nałęczowska 14
20-701 Lublin
k.miciula-szlachta|vosti.pl| |k.miciula-szlachta|vosti.pl
506 858 403
https://vosti.pl/
Vosti – jedna z najszybciej rozwijających się firm fotowoltaicznych w Polsce, intensyfikuje działania w segmencie B2B. W lipcu br. firma otworzyła oddział w Krakowie, dedykowany temu profilowi klientów. Vosti planuje dalszy rozwój tej gałęzi biznesu i obsługę Klientów B2B na terenie całej Polski.
Za rozwój oddziału B2B odpowiada Paweł Bartosik, Członek Zarządu i Dyrektor ds. Operacyjnych w firmie Vosti. Kierownikiem Sprzedaży ds. Klienta Biznesowego jest Magdalena Suska-Pawlik, posiadająca wieloletnie doświadczenie we współpracy z klientami biznesowymi przy projektach fotowoltaicznych. Oddział B2B Vosti będzie się specjalizował w budowaniu farm fotowoltaicznych, instalacjach z projektem budowlanym – powyżej 50 kWp oraz mikroinstalacjach do 50 kWp. Oprócz fotowoltaiki, w ofercie dostępne są również inne rozwiązania z zakresu specjalistycznej energetyki, np. stacje transformatorowe czy kompensacja mocy biernej. Tak szeroki zakres usług jest możliwy dzięki współpracy z biurem projektów i automatyki przemysłowej Salwis.
Vosti oferuje także pomoc przy procesie leasingowym. Dzięki współpracy z wieloma bankami, Klienci mają możliwość wyboru najkorzystniejszych opcji finansowania inwestycji.
– W segmencie B2B wyzwaniem jest brak dofinansowań takich jak „Mój Prąd” czy ulga termomodernizacyjna. Mimo to, fotowoltaika jest dla klienta biznesowego bardzo opłacalnym rozwiązaniem, szczególnie przy wyborze finansowania poprzez leasing. Przy tych cenach energii czy stopach procentowych leasingu, zazwyczaj kalkuluje się to 1:1 – kwotę, którą oszczędzamy na prądzie, wyprodukowanym przez instalację, płacimy na poczet leasingu. Czyli płacimy za coś, co za kilka lat będzie już nasze i będzie przynosiło czysty zysk. W przypadku klientów o dobrej zdolności kredytowej wpłata początkowa wynosi nawet 0% – mówi Magdalena Suska-Pawlik, Kierownik Sprzedaży ds. Klienta Biznesowego w Vosti.
Z powodu obowiązującej od stycznia opłaty mocowej w taryfach dystrybucyjnych B i C, przedsiębiorcy ponoszą większe koszty z związku z podwyżkami cen prądu. Ponadto, prognozy ekonomiczne przewidują dalsze wzrosty cen energii.
– Dla Klienta biznesowego istotne są inne kwestie niż przy instalacjach B2C, pojawia się więcej aspektów technicznych. Nie wystarczy sama prezentacja oferty, trzeba być specjalistą w tematach energetycznych, dobrze zoptymalizować rachunek za energię, znać doskonale taryfy energetyczne, dokładnie zbadać zapotrzebowanie, dobierając odpowiednie rozwiązania w zależności od rodzaju działalności firmy. Sprzedaż jest inna, bardziej wymagająca, trzeba zwracać uwagę na wiele więcej aspektów. Należy także rozpoznać potrzeby energetyczne firmy i skonfrontować z jej sytuacją biznesową. Rynek nie wykrystalizował się jeszcze na tyle, by rozróżnić obsługę klienta indywidualnego i biznesu; wśród firm konkurencyjnych handlowcy działający dla B2C, obsługują również B2B, często nie posiadając kompetencji w tym segmencie. U nas jest inaczej – mówi Paweł Bartosik, Członek Zarządu i Dyrektor ds. Operacyjnych w firmie Vosti.
Ekipy instalacyjne to podmioty z doświadczeniem w dużych i skomplikowanych instalacjach. Wyróżnikiem Vosti jest również serwis. Firma zapewnia montaż instalacji, jak również pełną obsługę posprzedażową. Oferuje sprawdzone produkty od największych producentów – jest m.in. oficjalnym autoryzowanym dystrybutorem paneli Jinko. Vosti zwraca uwagę nie tylko na zastosowane panele oraz falowniki, ale również na inne elementy składowe instalacji, np. wysokiej jakości konektory, kable czy zabezpieczenia elektryczne, co znacznie zwiększa jakość i trwałość instalacji.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.