Komunikaty PR

Vosti rozwija działalność w segmencie B2B

2021-08-17  |  12:10
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Miciuła-Szlachta
VOSTI

Nałęczowska 14
20-701 Lublin
k.miciula-szlachta|vosti.pl| |k.miciula-szlachta|vosti.pl
506 858 403
https://vosti.pl/

Vosti – jedna z najszybciej rozwijających się firm fotowoltaicznych w Polsce, intensyfikuje działania w segmencie B2B. W lipcu br. firma otworzyła oddział w Krakowie, dedykowany temu profilowi klientów. Vosti planuje dalszy rozwój tej gałęzi biznesu i obsługę Klientów B2B na terenie całej Polski.

 

Za rozwój oddziału B2B odpowiada Paweł Bartosik, Członek Zarządu i Dyrektor ds. Operacyjnych w firmie Vosti. Kierownikiem Sprzedaży ds. Klienta Biznesowego jest Magdalena Suska-Pawlik, posiadająca wieloletnie doświadczenie we współpracy z klientami biznesowymi przy projektach fotowoltaicznych. Oddział B2B Vosti będzie się specjalizował w budowaniu farm fotowoltaicznych, instalacjach z projektem budowlanym – powyżej 50 kWp oraz mikroinstalacjach do 50 kWp. Oprócz fotowoltaiki, w ofercie dostępne są również inne rozwiązania z zakresu specjalistycznej energetyki, np. stacje transformatorowe czy kompensacja mocy biernej. Tak szeroki zakres usług jest możliwy dzięki współpracy z biurem projektów i automatyki przemysłowej Salwis.

 

Vosti oferuje także pomoc przy procesie leasingowym. Dzięki współpracy z wieloma bankami, Klienci mają możliwość wyboru najkorzystniejszych opcji finansowania inwestycji.

 

W segmencie B2B wyzwaniem jest brak dofinansowań takich jak „Mój Prąd” czy ulga termomodernizacyjna. Mimo to, fotowoltaika jest dla klienta biznesowego bardzo opłacalnym rozwiązaniem, szczególnie przy wyborze finansowania poprzez leasing. Przy tych cenach energii czy stopach procentowych leasingu, zazwyczaj kalkuluje się to 1:1 – kwotę, którą oszczędzamy na prądzie, wyprodukowanym przez instalację, płacimy na poczet leasingu. Czyli płacimy za coś, co za kilka lat będzie już nasze i będzie przynosiło czysty zysk. W przypadku klientów o dobrej zdolności kredytowej wpłata początkowa wynosi nawet 0% – mówi Magdalena Suska-Pawlik, Kierownik Sprzedaży ds. Klienta Biznesowego w Vosti.

 

Z powodu obowiązującej od stycznia opłaty mocowej w taryfach dystrybucyjnych B i C, przedsiębiorcy ponoszą większe koszty z związku z podwyżkami cen prądu. Ponadto, prognozy ekonomiczne przewidują dalsze wzrosty cen energii.

 

Dla Klienta biznesowego istotne są inne kwestie niż przy instalacjach B2C, pojawia się więcej aspektów technicznych. Nie wystarczy sama prezentacja oferty, trzeba być specjalistą w tematach energetycznych, dobrze zoptymalizować rachunek za energię, znać doskonale taryfy energetyczne, dokładnie zbadać zapotrzebowanie, dobierając odpowiednie rozwiązania w zależności od rodzaju działalności firmy. Sprzedaż jest inna, bardziej wymagająca, trzeba zwracać uwagę na wiele więcej aspektów. Należy także rozpoznać potrzeby energetyczne firmy i skonfrontować z jej sytuacją biznesową. Rynek nie wykrystalizował się jeszcze na tyle, by rozróżnić obsługę klienta indywidualnego i biznesu; wśród firm konkurencyjnych handlowcy działający dla B2C, obsługują również B2B, często nie posiadając kompetencji w tym segmencie. U nas jest inaczej – mówi Paweł Bartosik, Członek Zarządu i Dyrektor ds. Operacyjnych w firmie Vosti.

 

Ekipy instalacyjne to podmioty z doświadczeniem w dużych i skomplikowanych instalacjach. Wyróżnikiem Vosti jest również serwis. Firma zapewnia montaż instalacji, jak również pełną obsługę posprzedażową. Oferuje sprawdzone produkty od największych producentów – jest m.in. oficjalnym autoryzowanym dystrybutorem paneli Jinko. Vosti zwraca uwagę nie tylko na zastosowane panele oraz falowniki, ale również na inne elementy składowe instalacji, np. wysokiej jakości konektory, kable czy zabezpieczenia elektryczne, co znacznie zwiększa jakość i trwałość instalacji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: VOSTI
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.