Komunikaty PR

Vosti rozwija działalność w segmencie B2B

2021-08-17  |  12:10
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Miciuła-Szlachta
VOSTI

Nałęczowska 14
20-701 Lublin
k.miciula-szlachta|vosti.pl| |k.miciula-szlachta|vosti.pl
506 858 403
https://vosti.pl/

Vosti – jedna z najszybciej rozwijających się firm fotowoltaicznych w Polsce, intensyfikuje działania w segmencie B2B. W lipcu br. firma otworzyła oddział w Krakowie, dedykowany temu profilowi klientów. Vosti planuje dalszy rozwój tej gałęzi biznesu i obsługę Klientów B2B na terenie całej Polski.

 

Za rozwój oddziału B2B odpowiada Paweł Bartosik, Członek Zarządu i Dyrektor ds. Operacyjnych w firmie Vosti. Kierownikiem Sprzedaży ds. Klienta Biznesowego jest Magdalena Suska-Pawlik, posiadająca wieloletnie doświadczenie we współpracy z klientami biznesowymi przy projektach fotowoltaicznych. Oddział B2B Vosti będzie się specjalizował w budowaniu farm fotowoltaicznych, instalacjach z projektem budowlanym – powyżej 50 kWp oraz mikroinstalacjach do 50 kWp. Oprócz fotowoltaiki, w ofercie dostępne są również inne rozwiązania z zakresu specjalistycznej energetyki, np. stacje transformatorowe czy kompensacja mocy biernej. Tak szeroki zakres usług jest możliwy dzięki współpracy z biurem projektów i automatyki przemysłowej Salwis.

 

Vosti oferuje także pomoc przy procesie leasingowym. Dzięki współpracy z wieloma bankami, Klienci mają możliwość wyboru najkorzystniejszych opcji finansowania inwestycji.

 

W segmencie B2B wyzwaniem jest brak dofinansowań takich jak „Mój Prąd” czy ulga termomodernizacyjna. Mimo to, fotowoltaika jest dla klienta biznesowego bardzo opłacalnym rozwiązaniem, szczególnie przy wyborze finansowania poprzez leasing. Przy tych cenach energii czy stopach procentowych leasingu, zazwyczaj kalkuluje się to 1:1 – kwotę, którą oszczędzamy na prądzie, wyprodukowanym przez instalację, płacimy na poczet leasingu. Czyli płacimy za coś, co za kilka lat będzie już nasze i będzie przynosiło czysty zysk. W przypadku klientów o dobrej zdolności kredytowej wpłata początkowa wynosi nawet 0% – mówi Magdalena Suska-Pawlik, Kierownik Sprzedaży ds. Klienta Biznesowego w Vosti.

 

Z powodu obowiązującej od stycznia opłaty mocowej w taryfach dystrybucyjnych B i C, przedsiębiorcy ponoszą większe koszty z związku z podwyżkami cen prądu. Ponadto, prognozy ekonomiczne przewidują dalsze wzrosty cen energii.

 

Dla Klienta biznesowego istotne są inne kwestie niż przy instalacjach B2C, pojawia się więcej aspektów technicznych. Nie wystarczy sama prezentacja oferty, trzeba być specjalistą w tematach energetycznych, dobrze zoptymalizować rachunek za energię, znać doskonale taryfy energetyczne, dokładnie zbadać zapotrzebowanie, dobierając odpowiednie rozwiązania w zależności od rodzaju działalności firmy. Sprzedaż jest inna, bardziej wymagająca, trzeba zwracać uwagę na wiele więcej aspektów. Należy także rozpoznać potrzeby energetyczne firmy i skonfrontować z jej sytuacją biznesową. Rynek nie wykrystalizował się jeszcze na tyle, by rozróżnić obsługę klienta indywidualnego i biznesu; wśród firm konkurencyjnych handlowcy działający dla B2C, obsługują również B2B, często nie posiadając kompetencji w tym segmencie. U nas jest inaczej – mówi Paweł Bartosik, Członek Zarządu i Dyrektor ds. Operacyjnych w firmie Vosti.

 

Ekipy instalacyjne to podmioty z doświadczeniem w dużych i skomplikowanych instalacjach. Wyróżnikiem Vosti jest również serwis. Firma zapewnia montaż instalacji, jak również pełną obsługę posprzedażową. Oferuje sprawdzone produkty od największych producentów – jest m.in. oficjalnym autoryzowanym dystrybutorem paneli Jinko. Vosti zwraca uwagę nie tylko na zastosowane panele oraz falowniki, ale również na inne elementy składowe instalacji, np. wysokiej jakości konektory, kable czy zabezpieczenia elektryczne, co znacznie zwiększa jakość i trwałość instalacji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: VOSTI
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.