Komunikaty PR

VTS Group, p-beep oraz EPAM Systems z nagrodami Olivia Prize 2020

2021-04-13  |  11:00
Biuro prasowe

Zdjecia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84icRoXIr7mLcOO6g22A?e=8fMkdx

Olivia Business Centre, jako największe centrum biznesowe w Polsce, nagrodziła swoich Rezydentów za największe i najważniejsze osiągnięcia 2020 roku. Zwycięzców wyłoniono spośród 46 zgłoszonych projektów, konkurujących ze sobą w trzech kategoriach: Olivia Pro Bono, Olivia Business oraz Olivia Global. Nagrodę Grand Prix zdobyła polska firma VTS Group.

VTS Group zostało wyróżnione także w kategorii Olivia Global za popularność, jaką cieszą się produkty Grupy na całym świecie, a także dostarczenie najnowocześniejszych central wentylacyjno-klimatyzacyjnych Ventus VVS, klimakonwektorów i kurtyn powietrznych na EXPO 2020 w Dubaju. W pawilonach wystawienniczych 17 państw zainstalowanych zostało 414 central produkcji VTS. Także w pawilonie polskim.

Wystawa EXPO to najważniejsze globalne wydarzenie gospodarcze, które przyczynia się do międzynarodowej promocji państw pod względem osiągnięć technologicznych, innowacji i ekologii, a także potencjału turystycznego i społecznego. Możliwość instalacji polskich rozwiązań w pawilonach tak wielu państw pozwala uznać ten projekt z wyróżniający się w skali globalnej, co dostrzegło jury, przyznając VTS Group nagrodę w kategorii Global.

 

O dodatkowym wyróżnieniu nagrodą Grand Prix przesądziło zaangażowanie światowych zasobów logistycznych firmy w import 150 tysięcy maseczek dla województwa pomorskiego w pierwszych tygodniach pandemii w partnerstwie z Business Center Club i Marszałkiem Województwa Pomorskiego. 

- Jest nam niezmiernie miło, że kapituła konkursu Olivia Prize doceniła projekty zrealizowane przez VTS Group w ubiegłym roku. – mówi Hanna Siek, VTS Group President. W związku z panującą pandemią był to rok szczególnie trudny dla nas wszystkich – globalnie. Jestem szczególnie dumna, ponieważ pomimo różnorodnych wyzwań i niezależnych od nas utrudnień VTS doskonale odnalazł się w nowej rzeczywistości i wykorzystał ten trudny czas jako okazję do jeszcze bardziej dynamicznego rozwoju. Pozwala nam to z optymizmem spoglądać w przyszłość. Ta nagroda to świetna okazja, aby podziękować wszystkim pracownikom i współpracownikom VTS Group na całym świecie, którzy mimo ograniczeń związanych z pandemią nigdy, ani na moment, nie przestali wyznaczać tempa, któremu inni starają się dorównać. To, co osiągnęliśmy i wciąż osiągamy w ramach VTS Group jest dla nas wszystkich powodem do wielkiej radości, dumy i satysfakcji.

Zwycięzcą w kategorii Olivia Business jest firma p-beep za system przywoławczy p-beep. Głównym zadaniem systemu p-beep jest pomoc w utrzymaniu sprawnej komunikacji pomiędzy osobami w miejscach, w których klasyczna komunikacja jest utrudniona poprzez czynniki zewnętrzne tj. hałas, duże odległości czy potrzebę dyskrecji. System służy m.in. służbom medycznym w szpitalach tymczasowych w całej Polsce, także w Szpitalu tymczasowym, zorganizowanym na Stadionie Narodowym w Warszawie. Dzięki rozwiązaniu składającemu się z przycisków dotykowych umieszczonych przy łóżkach pacjenci w szybki i sprawny sposób mogą powiadomić pielęgniarkę o potrzebie pomocy. Pielęgniarki otrzymują sygnał na zegarku smartwatch w postaci wibracji, a także z komunikatem wskazującym konkretne łóżko. Systemy sprawdzają się również w dużych zakładach przemysłowych, w tym w polskich fabrykach globalnych potentatów, wśród których są Samsung, Bosch/Siemens.

- Nagroda Olivia Prize Business jest dla nas wielkim zaszczytem, a także ogromną radością - mówi Grzegorz Poźniak, prezes zarządu p-beep. W codziennej pracy najbardziej cieszą nas pozytywne komentarze od naszych klientów, którzy potwierdzają to, w co wierzymy. A wierzymy, że technologia, a dokładniej systemy przywoławcze p-beep pomagają, usprawniają i ułatwiają pracę a także, to co w obecnych czasach jest najcenniejsze, zapewniają bezpieczeństwo. Gdy zostaliśmy docenieni i wyróżnieni tak cenną nagrodą, jaką jest Olivia Prize w kategorii Business, jesteśmy przekonani, że obraliśmy dobry kierunek, a nasza praca ma sens. Jest wiele czynników, które nas ukształtowały. Jednym z nich jest otoczenie, w którym na co dzień przebywamy. Na przestrzeni kilku ostatnich lat wzięliśmy udział w wielu inicjatywach organizowanych przez Olivia Business Center i O4 Coworking, mających widoczny wpływ na rozwój naszej firmy. Jest to wyjątkowe miejsce, które zapewnia warunki do rozwoju, jak również sprawia, że codzienna praca jest po prostu przyjemna. – dodaje Grzegorz Poźniak.

Olivia Prize w kategorii Pro Bono trafiła w ręce firmy i pracowników firmy EPAM Systems (Poland), którzy tuż po wybuchu pandemii COVID-19, gdy służby medyczne borykały się z brakiem środków i sprzętu ochrony osobistej, zdecydowali się wesprzeć lokalne szpitale, produkując osłony twarzy drukowane w technologii 3D w oparciu o projekt open source Prusa Research. Łącznie w projekcie wzięło udział ponad 150 osób, które w swoich domach osiągnęły poziom produkcji aż 200 przyłbic i adapterów do filtrów dziennie. EPAM Polska wspierało wolontariuszy, pokrywając koszty filamentu do druku 3D używanego w procesie produkcyjnym oraz zapewniając wsparcie logistyczne. Dzięki wspólnym wysiłkom wolontariuszy i firmy EPAM pracownicy służb medycznych mogli w bezpiecznych warunkach wykonywać swoją pracę.

Cieszymy się, że działania podjęte przez naszych pracowników były wsparciem dla pracowników ochrony zdrowia z naszego regionu. Jesteśmy dumni ze społeczności ponad 150 wolontariuszy, którzy połączyli siły i poświęcili swój wolny czas by wyprodukować tak potrzebny na początku pandemii sprzęt ochronny dla medyków - mówi Ievgen Berezenko, Head of Northern Poland Delivery, EPAM Polska

Nagrody są ukoronowaniem pracy nad najważniejszymi projektami Rezydentów w 2020 roku. – mówi Bogusław Wieczorek z Olivia Business Centre. Ogłaszając je pragnęliśmy uhonorować inicjatywy i przedsięwzięcia realizowane przez firmy prowadzące działalność w Olivii, a także dodatkowo promować je w trudnym okresie pandemii. To bardzo budujące jak wiele ważnych i pożytecznych projektów zostało zrealizowanych przez naszych Rezydentów w 2020 roku. Szczególnie godne uznania są projekty zgłoszone do kategorii Olivia Pro Bono, wśród których były działania z zakresu ekologii, ochrony zwierząt czy wsparcia organizacji charytatywnych, a które zdecydowanie dominowały ilościowo w tegorocznej edycji Olivia Prize. – dodaje Bogusław Wieczorek. Zakres tematyczny i skala przedsięwzięć zgłoszonych w tak trudnym roku, jak 2020, sprawiają, że z optymizmem, a wręcz niecierpliwością, czekamy na ogłoszenie konkursu za rok 2021.

____________________

Olivia Business Centre w Gdańsku to największe i najnowocześniejsze centrum biurowo-biznesowe w aglomeracji trójmiejskiej. Jego docelowa wielkość znacznie przekroczy 200 000 mkw., a już obecnie wynosi 175 000 m kw., co uczyniło Olivię Business Centre największym projektem biurowym w Polsce. Projekt architektoniczny zespołu budynków oraz Olivia Gate powstał w pracowni Konior&Partners. Projektantem wszystkich budynków jest pracownia BJK Architekci. Najwięksi rezydenci Olivii to Amazon, Arrow, Bayer, Deloitte, Energa, EPAM, Fujifilm, Nordea, PwC, Ricoh, Sii, Staples, ThyssenKrupp.

Wiosną 2021 r. Olivia Business Centre poddana została najbardziej restrykcyjnej analizie prowadzonej przez ekspertów z International Well Building Institute (IWBI) z Nowego Yorku. Sprawdzane było bezpieczeństwo użytkowników budynków, a także rozwiązania podnoszące jakość życia na terenie centrum biznesowego, również w kontekście trwającej pandemii.  Olivia otrzymała maksymalną ocenę 25 na 25 punktów. Wynik ten zdobyła w 22 podstawowych kategoriach oraz w 3 nowych, związanych z wdrożonymi na jej terenie innowacjami. Jest to pierwszy taki wynik na świecie, co potwierdza, że gdańskie budynki należą do ścisłej światowej czołówki biznesowej.

Olivia Business Centre to równocześnie znacznie więcej niż budynki. W ciągu roku odbywa się tutaj kilkaset wydarzeń biznesowych, edukacyjnych, kulturalnych i sportowych. Na terenie centrum biurowego wykreowane zostało unikalne połączenie usług i udogodnień dla najemców i gości, które tworzy osiem restauracji, 4 kawiarnie, profesjonalne dwupiętrowe centrum fitness, żłobek i przedszkole dla 100 dzieci, szkołę podstawową, liceum, akademię IT, centrum medyczne, gabinet dentystyczny, aptekę, 5 punktów obsługi klienta banków i 5 centrów konferencyjnych, O4 – jeden z największych coworkingów w Polsce, ale równocześnie rozległe patio wypełnione roślinnością, fontannami i miejscami wypoczynku.

W lipcu 2019 roku na 32, 33 i 34 piętrze Olivii Star, najwyższego budynku Polski północnej uruchomiony został projekt, stanowiący unikalną, dodatkową ofertę przyciągającą do Olivii Business Centre gości z całego świata. Na 32 piętrze otwarta została ogólnodostępna kondygnacja widokowa, umożliwiająca widok 360 st. na całe Trójmiasto. Oferuje nie tylko zachwycającą panoramę na Zatokę Gdańską, Trójmiejski Park Krajobrazowy i gdyńskie wybrzeże klifowe, ale także oryginalnie zaprojektowane wnętrza, punkty gastronomiczne i rekreacyjne. Na 33 piętrze budynku znajdują się dwie prestiżowe restauracje: Arco i Treinta y Tres, prowadzone przez Paco Péreza, jednego z najbardziej utytułowanych szefów kuchni na świecie. Natomiast na 34 kondygnacji, na wysokości blisko 160 metrów nad ziemią, utworzono położone najwyżej w Polsce multifunkcjonalne centrum konferencyjne. Olivia oferuje ponad 1600 miejsc parkingowych, szereg punktów do ładowania samochodów elektrycznych, punkty do przechowywania i ładowania hulajnóg elektrycznych, kilkaset stojaków rowerowych oraz duże szatnie z prysznicami dla rowerzystów w każdym z 8 budynków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:50

Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Firma RUSZA BCC STARTUPS
2024-04-25 | 11:15

RUSZA BCC STARTUPS

Rusza BCC STARTUPS - nowa linia biznesowa Business Centre Club. Najstarsza i największa organizacja pracodawców otwiera się na młodych przedsiębiorców i wychodzi naprzeciw
Firma Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
2024-04-25 | 11:05

Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw

Business Centre Club wraz z partnerami: firmą doradczą Crido oraz startupem Innciate zaprasza do udziału w Badaniu Innowacyjności Przedsiębiorstw, którego celem jest ocena poziomu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.