Komunikaty PR

Wakacje 2021 z assistance

2021-09-09  |  13:40
Kontakt
Justyna Niebutkowska-Jończyk
Europ Assistance Polska

Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/

Sezon wakacyjny to bardzo pracowity czas w branży assistance. Mimo ciągle trwającego zagrożenia pandemicznego Polacy podróżowali równie chętnie, jak w latach poprzednich Podobnie jak w ubiegłych sezonach letnich, najczęściej pomagaliśmy klientom na drodze, w sytuacji awarii pojazdu lub wypadku komunikacyjnego. Najwięcej tego typu zdarzeń miało miejsce w kraju, gdzie duża część rodaków spędzała tegoroczny urlop, ale pomagaliśmy także tym, którzy postanowili wybrać się na wakacje samochodem nieco dalej – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.

57% wszystkich spraw dotyczyło organizacji pomocy związanej z sytuacjami na drodze.
W przypadku awarii lub kolizji Europ Assistance najczęściej organizowała holowanie pojazdu, usprawnienie na miejscu zdarzenia i organizację pojazdu zastępczego. 93% wszystkich interwencji miała miejsce w Polsce najczęściej w województwie mazowieckim, śląskim, dolnośląskim, pomorskim i małopolskim. Kierowcom podróżującym za granicę assistance samochodowy najbardziej przydał się w Niemczech, Chorwacji i we Włoszech.

W okresie wakacyjnym również specjaliści od spraw assistance domowego mieli ręce pełne pracy. Interwencje home assistance stanowiły 16% wszystkich realizowanych spraw. 40% zgłoszeń dotyczyła pomocy hydraulika, 14% elektryka, a 13% osób potrzebowała pomocy serwisu RTV/AGD/PC.

Z kolei sprawy związane z pomocą medyczną za granicą stanowiły 17% wszystkich interwencji assistance. Najczęściej firma organizowała usługi medyczne i zwracała koszty leczenia. Najwięcej zgłoszeń dotyczyło nagłych zachorowań, złamań, czy urazów. Do Centrum Alarmowego najczęściej dzwonili turyści przebywający na wypoczynku  w Chorwacji (26%), Niemczech (12%), w Grecji (8%), we Włoszech (7%), a także w Turcji (6%) i Hiszpanii (6%).

Z tegorocznego badania Holiday Barometer zrealizowanego przez IPSOS na zlecenie Europ Assistance, wynika, że co trzeci Polak w poszukiwaniu relaksu i słońca, wybiera urlop za granicą. Najpopularniejsze kierunki wakacyjnych wyjazdów to, Hiszpania, Włochy, Grecja i Chorwacja. Dane te mają również odzwierciedlenie w naszych statykach sezonowych  – dodaje Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Europ Assistance Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.