Komunikaty PR

Whirlpool i Fundacja Habitat For Humanity po raz kolejny działają razem

2021-11-18  |  12:10
Biuro prasowe

 Działania we Wrocławiu są częścią globalnej akcji wolontariackiej Whirlpool Corporation, obejmującej wszystkie regiony świata. W ramach trasy House + Home World Tour, Whirlpool, przekaże również nowoczesny sprzęt gospodarstwa domowego o łącznej wartości ponad 6 milionów dolarów dla oddziałów Habitat w Polsce, USA, Kanadzie, Meksyku, Hongkongu, Wielkiej Brytanii i regionie Ameryki Łacińskiej.
Whirlpool Corporation i fundacja Habitat for Humanity współpracują ze sobą od 1999 co roku organizując wolontariat na rzecz potrzebujących. W Europie partnerstwo Whirlpool i Habitat for Humanity rozpoczęło się w 2004 r. Dzięki współpracy dotychczas udało się pomóc 76 000 rodzinom, a wsparcie finansowe wyniosło 2,3 mln EUR. Na przestrzeni lat firma Whirlpool przekazała w regionie EMEA ponad 1153 urządzeń (o łącznej wartości 218,851 euro), m.in. dla osób wychodzących z pieczy zastępczej.

W tym roku pomoc trafi do dwóch domów prowadzonych przez Fundację L’ARCHE, która jako Wspólnota we Wrocławiu, prowadzi dwa domy opieki i Zespół Mieszkań Chronionych, w których pracownicy fundacji starają się usamodzielniać podopiecznych, świadcząc profesjonalne usługi opiekuńcze. Na terenie Fundacji funkcjonuje także warsztat terapii zajęciowej, do którego uczęszcza część mieszkańców.

Jak podkreślają przedstawiciele firmy, zaangażowanie w tego typu akcje nie jest przypadkowe.
 

- W Whirlpool nasza wizja jest bardzo prosta – nieustannie dążymy do poprawy życia w domu, dlatego też przez ponad 22 lata uczyniliśmy naszą relację z Habitat for Humanity International priorytetem, zaczynając od Stanów Zjednoczonych, a następnie rozwijając współpracę. Poziom EMEA, dał nam możliwość pomocy rodzinom w RPA, na Węgrzech, w Rumunii, Polsce i na Słowacji i jestem pewien, że nadal pozwoli nam wspierać społeczności, w których pracujemy i mieszkamy – mówi Gilles Morel, prezes Whirlpool na obszar EMEA.

- Jesteśmy bardzo dumni z tego, że po raz kolejny możemy potwierdzić nasze wsparcie dla Habitat For Humanity Polska. Branie udziału w tak wartościowych projektach potwierdza nasze zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju, odpowiedzialności firmy i utrzymania silnych kontaktów ze społecznościami, w których działamy – mówi Zygmunt Łopalewski, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej Whirlpool.

- Wolontariat z biznesem to jeden z filarów naszej działalności. Dzięki zaangażowaniu pracowników firm nie musimy zlecać drobnych, a kosztownych usług. Wolontariat pracowniczy z jednej strony uwrażliwia na trudności, a jednocześnie pokazuje siłę wspólnoty i wspólnego działania – podkreśla
Katarzyna Cebulska-Bajera, Dyrektor Operacyjny Fundacji Habitat for Humanity Poland.

Wolontariusze wymienią podłogi, położą nowe panele i listwy przypodłogowe. Ze względu na trudną sytuację pandemiczną, oczywiście nie zapomniano o reżimie sanitarnym – wolontariusze przed przystąpieniem do prac poproszeni zostaną o wypełnienie ankiety, a także okazanie certyfikatu covidowego lub negatywnego testu.

O WHIRLPOOL CORPORATION

Whirlpool Corporation (NYSE: WHR) dąży do bycia najlepszą firmą działającą w branży kuchennej i pralniczej, o zasięgu globalnym, oraz do poprawy życia w domu. W coraz bardziej cyfrowym świecie firma wprowadza celowe innowacje, aby sprostać zmieniającym się potrzebom konsumentów poprzez swoje kultowe portfolio marek, w tym Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, JennAir, Indesit i Yummly. W 2020 roku firma odnotowała około 19 miliardów dolarów rocznej sprzedaży, posiada 78 000 pracowników i 57 centrów badań produkcyjnych i technologicznych. Dodatkowe informacje o firmie można znaleźć na WhirlpoolCorp.com

O Habitat for Humanity

Habitat for Humanity to chrześcijańska fundacja dobroczynna istniejąca w Polsce od 1992 roku. W swoich działach wspiera niezamożne osoby, które nie mają gdzie mieszkać lub mieszkają w nieodpowiednich warunkach. Często są to: uchodźcy, samotne matki, dzieci opuszczające domy dziecka lub osoby starsze, które z powodu różnych przeciwności losu znalazły się na życiowym zakręcie.

Dzięki wsparciu wolontariuszy, darczyńców, partnerów biznesowych fundacja realizuje wizję świata, w którym każdy człowiek ma godne miejsce do życia.

Do tej pory podczas swojej działalności fundacja wybudowała lub wyremontowała 120 lokali mieszkaniowych oraz pomogła 4 500 osobom w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE Biuro prasowe
2025-01-13 | 11:00

Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE

Magic Tape pozwala w krótkim czasie osiągnąć efekt długiej i gęstej fryzury nawet w przypadku rzadkich włosów. Specjalistką od tej metody jest Agnieszka
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.