Komunikaty PR

WSP „Społem” z kolejną nagrodą za efektywność biznesową

2021-07-13  |  12:00
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” otrzymała kolejne w tym roku wyróżnienie za działania biznesowe – statuetkę w XIII edycji Nagrody Marszałka Województwa Świętokrzyskiego „Świętokrzyska Victoria” w kategorii „Przedsiębiorczość”. Wspomniana nagroda przyznawana jest firmom, samorządom oraz osobom za rozwój i podnoszenie znaczenia województwa świętokrzyskiego. Spółdzielnia została laureatem m.in. za angażowanie w promocję regionu, udoskonalanie procesów produkcyjnych i budowę silnej marki.

Założeniem konkursu jest promocja najbardziej aktywnych i efektywnych świętokrzyskich przedsiębiorstw, samorządów oraz osób. Jury oceniło 28 zgłoszonych kandydatur w trzech kategoriach – „Samorządność”, „Przedsiębiorczość” oraz „Osobowość”. W tym roku, ze względu na pandemię, wprowadzono dodatkowe kryteria oceny w dwóch kategoriach - „Samorządność” oraz „Przedsiębiorczość”. Dotyczyły one działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa i jednostki samorządu terytorialnego w ramach walki z rozprzestrzenianiem się Covid-19. Statuetki „Świętokrzyska Victoria” otrzymały wyłącznie te podmioty, które w znaczący sposób przyczyniają się do rozwoju i podnoszenia znaczenia województwa świętokrzyskiego.

„Niezmiernie się cieszymy, że do naszych nagród dołączyło kolejne wyjątkowe i prestiżowe wyróżnienie – „Świętokrzyska Victoria”. Stanowi ono potwierdzenie, że działania prowadzone przez WSP „Społem” są pozytywnie odbierane zarówno przez konsumentów, jak i samorządowców regionu świętokrzyskiego. Powodem do dumy jest dla nas także fakt, że Majonez Kielecki stał się jednym z symboli naszego regionu” – mówi Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych WSP „Społem”.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.