WSP „Społem” z kolejną nagrodą za efektywność biznesową
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” otrzymała kolejne w tym roku wyróżnienie za działania biznesowe – statuetkę w XIII edycji Nagrody Marszałka Województwa Świętokrzyskiego „Świętokrzyska Victoria” w kategorii „Przedsiębiorczość”. Wspomniana nagroda przyznawana jest firmom, samorządom oraz osobom za rozwój i podnoszenie znaczenia województwa świętokrzyskiego. Spółdzielnia została laureatem m.in. za angażowanie w promocję regionu, udoskonalanie procesów produkcyjnych i budowę silnej marki.
Założeniem konkursu jest promocja najbardziej aktywnych i efektywnych świętokrzyskich przedsiębiorstw, samorządów oraz osób. Jury oceniło 28 zgłoszonych kandydatur w trzech kategoriach – „Samorządność”, „Przedsiębiorczość” oraz „Osobowość”. W tym roku, ze względu na pandemię, wprowadzono dodatkowe kryteria oceny w dwóch kategoriach - „Samorządność” oraz „Przedsiębiorczość”. Dotyczyły one działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa i jednostki samorządu terytorialnego w ramach walki z rozprzestrzenianiem się Covid-19. Statuetki „Świętokrzyska Victoria” otrzymały wyłącznie te podmioty, które w znaczący sposób przyczyniają się do rozwoju i podnoszenia znaczenia województwa świętokrzyskiego.
„Niezmiernie się cieszymy, że do naszych nagród dołączyło kolejne wyjątkowe i prestiżowe wyróżnienie – „Świętokrzyska Victoria”. Stanowi ono potwierdzenie, że działania prowadzone przez WSP „Społem” są pozytywnie odbierane zarówno przez konsumentów, jak i samorządowców regionu świętokrzyskiego. Powodem do dumy jest dla nas także fakt, że Majonez Kielecki stał się jednym z symboli naszego regionu” – mówi Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych WSP „Społem”.

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.