WSP „Społem” z kolejną nagrodą za efektywność biznesową
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” otrzymała kolejne w tym roku wyróżnienie za działania biznesowe – statuetkę w XIII edycji Nagrody Marszałka Województwa Świętokrzyskiego „Świętokrzyska Victoria” w kategorii „Przedsiębiorczość”. Wspomniana nagroda przyznawana jest firmom, samorządom oraz osobom za rozwój i podnoszenie znaczenia województwa świętokrzyskiego. Spółdzielnia została laureatem m.in. za angażowanie w promocję regionu, udoskonalanie procesów produkcyjnych i budowę silnej marki.
Założeniem konkursu jest promocja najbardziej aktywnych i efektywnych świętokrzyskich przedsiębiorstw, samorządów oraz osób. Jury oceniło 28 zgłoszonych kandydatur w trzech kategoriach – „Samorządność”, „Przedsiębiorczość” oraz „Osobowość”. W tym roku, ze względu na pandemię, wprowadzono dodatkowe kryteria oceny w dwóch kategoriach - „Samorządność” oraz „Przedsiębiorczość”. Dotyczyły one działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa i jednostki samorządu terytorialnego w ramach walki z rozprzestrzenianiem się Covid-19. Statuetki „Świętokrzyska Victoria” otrzymały wyłącznie te podmioty, które w znaczący sposób przyczyniają się do rozwoju i podnoszenia znaczenia województwa świętokrzyskiego.
„Niezmiernie się cieszymy, że do naszych nagród dołączyło kolejne wyjątkowe i prestiżowe wyróżnienie – „Świętokrzyska Victoria”. Stanowi ono potwierdzenie, że działania prowadzone przez WSP „Społem” są pozytywnie odbierane zarówno przez konsumentów, jak i samorządowców regionu świętokrzyskiego. Powodem do dumy jest dla nas także fakt, że Majonez Kielecki stał się jednym z symboli naszego regionu” – mówi Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych WSP „Społem”.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.