Wspólnie zadbamy o Twój biznes. IKEA dla Firm – nowości i inspiracje
Małe firmy i przedsiębiorstwa są motorem gospodarki w Polsce, dlatego wyjście naprzeciw ich potrzebom jest kluczowe dla IKEA. Niezależnie od rodzaju prowadzonego biznesu: profesjonalne oraz domowe biuro, hostele, lokale gastronomiczne i usługowe czy najem mieszkań. IKEA dla Firm przygotowuje coraz bardziej spersonalizowane propozycje, nowe inspiracje w urządzaniu przestrzeni, a także ułatwienia
w finansowaniu. Zapewnia także indywidualną opiekę doradców klienta biznesowego na każdym etapie realizacji zamówienia.
Nowe rozwiązania i inspiracje dla przestrzeni biznesowych
Udział IKEA dla Firm w całej sprzedaży IKEA w zeszłym roku finansowym 2021 to 17%, a składają się na to zakupy 560 tysięcy firm. W asortymencie IKEA znajdziemy sprawdzone produkty, chętnie kupowane przez klientów biznesowych, na przykład ergonomiczne krzesło biurowe JÄRVFJÄLLET czy seria mebli do przechowywania w biurze GALANT. Trzeba też podkreślić, że w IKEA dla Firm wykorzystywane są nie tylko dedykowane biurom produkty, ale do dyspozycji pozostaje cała oferta marki, w każdym sezonie zapełniająca się nowościami.
W październiku 2021 weszła do sprzedaży nowa seria TROTTEN pełna profesjonalnych mebli biurowych w atrakcyjnej cenie. Posiada ona 10-letnią gwarancję. Kolekcja sprawdzi się w większych i mniejszych przestrzeniach oraz w tych domowych wydzielonych do pracy. Można ją łatwo dostosować do zmieniających się potrzeb biura. Dzięki wielofunkcyjnym i praktycznym modułom nowej rodziny mebli oraz akcesoriów można łatwo urządzić przestrzeń do relaksu, cichej pracy czy na zebrania lub burzę mózgów.
Usługi projektowe
Oprócz rozwiązań produktowych firmom dedykowane są również usługi projektowe dla przestrzeni firmowych, które zarezerwować można na stronie Projektowanie wnętrz dla Firm – IKEA. Projektanci specjalizujący się w sektorze B2B zaproponują rozwiązania dla wnętrz każdego typu działalności.
Wraz ze startem nowego sezonu, IKEA udostępniła klientom również planner biurowy. Pozwala on samodzielnie, w prosty sposób zaplanować przestrzeń dla pracowników w biurze lub domowe miejsce do pracy, które w ostatnim czasie stało się niezwykle potrzebne.
Projekty IKEA dla Firm to również niestandardowe działania, takie jak zaprojektowanie
i wyposażenie jednego z krakowskich akademików czy przestrzeni pierwszego sklepu socjalnego w Katowicach. Co więcej, swoją wiedzą ekspercką na temat urządzania wnętrz marka podzieliła się także jako partner strategiczny podczas tworzenia Przewodnika po PRS (Private Rented Sector) przez firmę ThinkCo i Decoroom. Raport stanowi kompendium wiedzy o projektowaniu budynków z mieszkaniami na wynajem.
Rozwój oferty biznesowej w kanałach online
Rynek biznesowy się zmienia. Klienci chcą spotkać się z marką tak jak im wygodniej – zarówno w sklepach jak i online. Dlatego też IKEA dla Firm rozwija się wielokanałowo, tak by Klient mógł wybrać najlepszy sposób na zainspirowanie się, skontaktowanie lub zakup odpowiednich produktów.
Przebudowana strona IKEA dla Firm została podzielona na różne obszary biznesowe w tym: biura, restauracje/kawiarnie, hostele i pensjonaty, lokale usługowe oraz mieszkania na wynajem. Klienci znajdą tam inspiracje, porady oraz funkcjonalne meble i akcesoria.
Obecnie pracujemy nad odświeżeniem strony o usłudze planowania dla firm. Już teraz nasi projektanci zaplanują każdą, nawet najbardziej wymagającą przestrzeń, w której klienci i pracownicy będą czuli się dobrze. Nowe oblicze tej usługi da wybór spośród 3 typów planowania, które będą jeszcze bardziej dopasowane do potrzeb właścicieli przedsiębiorstw, a odświeżona strona pozwoli sprawnie zarezerwować odpowiednią usługę – mówi Damian Łuczkowski, Krajowy Kierownik ds. Klienta Biznesowego w IKEA.
Finansowe ułatwienia dla biznesu
Kolejną nowością jest konto biznesowe IKEA dla Firm, dzięki któremu zakupy są łatwiejsze. W jednym miejscu zebrane są wszystkie informacje o profilu firmy oraz historia dokonywanych w firmie zakupów. Szybki dostęp do historii pozwala sprawnie dobierać kolejne produkty z serii lub dokonywać zwrotów czy reklamacji.
W celu dalszego rozwijania usług dla biznesu marka nawiązała współpracę z firmą Siemens Finance, która zaowocowała nowym produktem finansowym, jakim jest leasing IKEA. Przy jego pomocy można sfinansować zakupy o wartości od 1 000 do 50 000 zł. Aktualnie Klienci mają do wyboru dokonanie płatności: kartą płatniczą, przedpłatą na podstawie dokumentu pro forma, przelewem bankowym, poprzez serwis Przelewy24 lub właśnie leasing.
Więcej informacji
Na stronie internetowej jest także dostępna najnowsza broszura IKEA dla Firm 2022, gdzie można znaleźć przegląd asortymentu, przydatne informacje, jeszcze więcej pomysłów na urządzenie wnętrz biznesowych, porady dotyczące pomocy w planowaniu i finansowaniu.
Aby dowiedzieć się więcej o produktach i usługach dla klientów biznesowych można skorzystać z: formularza na stronie, kontaktu telefonicznego lub mailowego z działem obsługi klientów biznesowych (22 275 01 23), kontaktu bezpośredniego na adres mailowy działu IKEA dla Firm w wybranym sklepie lub wizyty w sklepie w godzinach pracy dedykowanego działu.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.