Komunikaty PR

Wspólnie zadbamy o Twój biznes. IKEA dla Firm – nowości i inspiracje

2021-10-25  |  10:00
Biuro prasowe

Małe firmy i przedsiębiorstwa są motorem gospodarki w Polsce, dlatego wyjście naprzeciw ich potrzebom jest kluczowe dla IKEA. Niezależnie od rodzaju prowadzonego biznesu: profesjonalne oraz domowe biuro, hostele, lokale gastronomiczne i usługowe czy najem mieszkań. IKEA dla Firm przygotowuje coraz bardziej spersonalizowane propozycje, nowe inspiracje w urządzaniu przestrzeni, a także ułatwienia
 w finansowaniu. Zapewnia także indywidualną opiekę doradców klienta biznesowego na każdym etapie realizacji zamówienia.

Nowe rozwiązania i inspiracje dla przestrzeni biznesowych

Udział IKEA dla Firm w całej sprzedaży IKEA w zeszłym roku finansowym 2021 to 17%, a składają się na to zakupy 560 tysięcy firm. W asortymencie IKEA znajdziemy sprawdzone produkty, chętnie kupowane przez klientów biznesowych, na przykład ergonomiczne krzesło biurowe JÄRVFJÄLLET czy seria mebli do przechowywania w biurze GALANT. Trzeba też podkreślić, że w IKEA dla Firm wykorzystywane są nie tylko dedykowane biurom produkty, ale do dyspozycji pozostaje cała oferta marki, w każdym sezonie zapełniająca się nowościami.

W październiku 2021 weszła do sprzedaży nowa seria TROTTEN pełna profesjonalnych mebli biurowych w atrakcyjnej cenie. Posiada ona 10-letnią gwarancję. Kolekcja sprawdzi się w większych i mniejszych przestrzeniach oraz w tych domowych wydzielonych do pracy. Można ją łatwo dostosować do zmieniających się potrzeb biura. Dzięki wielofunkcyjnym i praktycznym modułom nowej rodziny mebli oraz akcesoriów można łatwo urządzić przestrzeń do relaksu, cichej pracy czy na zebrania lub burzę mózgów.

Usługi projektowe

Oprócz rozwiązań produktowych firmom dedykowane są również usługi projektowe dla przestrzeni firmowych, które zarezerwować można na stronie Projektowanie wnętrz dla Firm – IKEA. Projektanci specjalizujący się w sektorze B2B zaproponują rozwiązania dla wnętrz każdego typu działalności.

Wraz ze startem nowego sezonu, IKEA udostępniła klientom również planner biurowy. Pozwala on samodzielnie, w prosty sposób zaplanować przestrzeń dla pracowników w biurze lub domowe miejsce do pracy, które w ostatnim czasie stało się niezwykle potrzebne.

Projekty IKEA dla Firm to również niestandardowe działania, takie jak zaprojektowanie
i wyposażenie jednego z krakowskich akademików czy przestrzeni pierwszego sklepu socjalnego w Katowicach. Co więcej, swoją wiedzą ekspercką na temat urządzania wnętrz marka podzieliła się także jako partner strategiczny podczas tworzenia Przewodnika po PRS (Private Rented Sector) przez firmę ThinkCo i Decoroom. Raport stanowi kompendium wiedzy o projektowaniu budynków z mieszkaniami na wynajem. 

Rozwój oferty biznesowej w kanałach online

Rynek biznesowy się zmienia. Klienci chcą spotkać się z marką tak jak im wygodniej – zarówno w sklepach jak i online. Dlatego też IKEA dla Firm rozwija się wielokanałowo, tak by Klient mógł wybrać najlepszy sposób na zainspirowanie się, skontaktowanie lub zakup odpowiednich produktów.

Przebudowana strona IKEA dla Firm została podzielona na różne obszary biznesowe w tym: biura, restauracje/kawiarnie, hostele i pensjonaty, lokale usługowe oraz mieszkania na wynajem. Klienci znajdą tam inspiracje, porady oraz funkcjonalne meble i akcesoria.

Obecnie pracujemy nad odświeżeniem strony o usłudze planowania dla firm. Już teraz nasi projektanci zaplanują każdą, nawet najbardziej wymagającą przestrzeń, w której klienci i pracownicy będą czuli się dobrze. Nowe oblicze tej usługi da wybór spośród 3 typów planowania, które będą jeszcze bardziej dopasowane do potrzeb właścicieli przedsiębiorstw, a odświeżona strona pozwoli sprawnie zarezerwować odpowiednią usługę – mówi Damian Łuczkowski, Krajowy Kierownik ds. Klienta Biznesowego w IKEA.

Finansowe ułatwienia dla biznesu

Kolejną nowością jest konto biznesowe IKEA dla Firm, dzięki któremu zakupy są łatwiejsze. W jednym miejscu zebrane są wszystkie informacje o profilu firmy oraz historia dokonywanych w firmie zakupów. Szybki dostęp do historii pozwala sprawnie dobierać kolejne produkty z serii lub dokonywać zwrotów czy reklamacji.

W celu dalszego rozwijania usług dla biznesu marka nawiązała współpracę z firmą Siemens Finance, która zaowocowała nowym produktem finansowym, jakim jest leasing IKEA. Przy jego pomocy można sfinansować zakupy o wartości od 1 000 do 50 000 zł. Aktualnie Klienci mają do wyboru dokonanie płatności: kartą płatniczą, przedpłatą na podstawie dokumentu pro forma, przelewem bankowym, poprzez serwis Przelewy24 lub właśnie leasing.

Więcej informacji

Na stronie internetowej jest także dostępna najnowsza broszura IKEA dla Firm 2022, gdzie można znaleźć przegląd asortymentu, przydatne informacje, jeszcze więcej pomysłów na urządzenie wnętrz biznesowych, porady dotyczące pomocy w planowaniu i finansowaniu.

Aby dowiedzieć się więcej o produktach i usługach dla klientów biznesowych można skorzystać z: formularza na stronie, kontaktu telefonicznego lub mailowego z działem obsługi klientów biznesowych (22 275 01 23), kontaktu bezpośredniego na adres mailowy działu IKEA dla Firm w wybranym sklepie lub wizyty w sklepie w godzinach pracy dedykowanego działu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.