Wspólnie zadbamy o Twój biznes. IKEA dla Firm – nowości i inspiracje
Małe firmy i przedsiębiorstwa są motorem gospodarki w Polsce, dlatego wyjście naprzeciw ich potrzebom jest kluczowe dla IKEA. Niezależnie od rodzaju prowadzonego biznesu: profesjonalne oraz domowe biuro, hostele, lokale gastronomiczne i usługowe czy najem mieszkań. IKEA dla Firm przygotowuje coraz bardziej spersonalizowane propozycje, nowe inspiracje w urządzaniu przestrzeni, a także ułatwienia
w finansowaniu. Zapewnia także indywidualną opiekę doradców klienta biznesowego na każdym etapie realizacji zamówienia.
Nowe rozwiązania i inspiracje dla przestrzeni biznesowych
Udział IKEA dla Firm w całej sprzedaży IKEA w zeszłym roku finansowym 2021 to 17%, a składają się na to zakupy 560 tysięcy firm. W asortymencie IKEA znajdziemy sprawdzone produkty, chętnie kupowane przez klientów biznesowych, na przykład ergonomiczne krzesło biurowe JÄRVFJÄLLET czy seria mebli do przechowywania w biurze GALANT. Trzeba też podkreślić, że w IKEA dla Firm wykorzystywane są nie tylko dedykowane biurom produkty, ale do dyspozycji pozostaje cała oferta marki, w każdym sezonie zapełniająca się nowościami.
W październiku 2021 weszła do sprzedaży nowa seria TROTTEN pełna profesjonalnych mebli biurowych w atrakcyjnej cenie. Posiada ona 10-letnią gwarancję. Kolekcja sprawdzi się w większych i mniejszych przestrzeniach oraz w tych domowych wydzielonych do pracy. Można ją łatwo dostosować do zmieniających się potrzeb biura. Dzięki wielofunkcyjnym i praktycznym modułom nowej rodziny mebli oraz akcesoriów można łatwo urządzić przestrzeń do relaksu, cichej pracy czy na zebrania lub burzę mózgów.
Usługi projektowe
Oprócz rozwiązań produktowych firmom dedykowane są również usługi projektowe dla przestrzeni firmowych, które zarezerwować można na stronie Projektowanie wnętrz dla Firm – IKEA. Projektanci specjalizujący się w sektorze B2B zaproponują rozwiązania dla wnętrz każdego typu działalności.
Wraz ze startem nowego sezonu, IKEA udostępniła klientom również planner biurowy. Pozwala on samodzielnie, w prosty sposób zaplanować przestrzeń dla pracowników w biurze lub domowe miejsce do pracy, które w ostatnim czasie stało się niezwykle potrzebne.
Projekty IKEA dla Firm to również niestandardowe działania, takie jak zaprojektowanie
i wyposażenie jednego z krakowskich akademików czy przestrzeni pierwszego sklepu socjalnego w Katowicach. Co więcej, swoją wiedzą ekspercką na temat urządzania wnętrz marka podzieliła się także jako partner strategiczny podczas tworzenia Przewodnika po PRS (Private Rented Sector) przez firmę ThinkCo i Decoroom. Raport stanowi kompendium wiedzy o projektowaniu budynków z mieszkaniami na wynajem.
Rozwój oferty biznesowej w kanałach online
Rynek biznesowy się zmienia. Klienci chcą spotkać się z marką tak jak im wygodniej – zarówno w sklepach jak i online. Dlatego też IKEA dla Firm rozwija się wielokanałowo, tak by Klient mógł wybrać najlepszy sposób na zainspirowanie się, skontaktowanie lub zakup odpowiednich produktów.
Przebudowana strona IKEA dla Firm została podzielona na różne obszary biznesowe w tym: biura, restauracje/kawiarnie, hostele i pensjonaty, lokale usługowe oraz mieszkania na wynajem. Klienci znajdą tam inspiracje, porady oraz funkcjonalne meble i akcesoria.
Obecnie pracujemy nad odświeżeniem strony o usłudze planowania dla firm. Już teraz nasi projektanci zaplanują każdą, nawet najbardziej wymagającą przestrzeń, w której klienci i pracownicy będą czuli się dobrze. Nowe oblicze tej usługi da wybór spośród 3 typów planowania, które będą jeszcze bardziej dopasowane do potrzeb właścicieli przedsiębiorstw, a odświeżona strona pozwoli sprawnie zarezerwować odpowiednią usługę – mówi Damian Łuczkowski, Krajowy Kierownik ds. Klienta Biznesowego w IKEA.
Finansowe ułatwienia dla biznesu
Kolejną nowością jest konto biznesowe IKEA dla Firm, dzięki któremu zakupy są łatwiejsze. W jednym miejscu zebrane są wszystkie informacje o profilu firmy oraz historia dokonywanych w firmie zakupów. Szybki dostęp do historii pozwala sprawnie dobierać kolejne produkty z serii lub dokonywać zwrotów czy reklamacji.
W celu dalszego rozwijania usług dla biznesu marka nawiązała współpracę z firmą Siemens Finance, która zaowocowała nowym produktem finansowym, jakim jest leasing IKEA. Przy jego pomocy można sfinansować zakupy o wartości od 1 000 do 50 000 zł. Aktualnie Klienci mają do wyboru dokonanie płatności: kartą płatniczą, przedpłatą na podstawie dokumentu pro forma, przelewem bankowym, poprzez serwis Przelewy24 lub właśnie leasing.
Więcej informacji
Na stronie internetowej jest także dostępna najnowsza broszura IKEA dla Firm 2022, gdzie można znaleźć przegląd asortymentu, przydatne informacje, jeszcze więcej pomysłów na urządzenie wnętrz biznesowych, porady dotyczące pomocy w planowaniu i finansowaniu.
Aby dowiedzieć się więcej o produktach i usługach dla klientów biznesowych można skorzystać z: formularza na stronie, kontaktu telefonicznego lub mailowego z działem obsługi klientów biznesowych (22 275 01 23), kontaktu bezpośredniego na adres mailowy działu IKEA dla Firm w wybranym sklepie lub wizyty w sklepie w godzinach pracy dedykowanego działu.
Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową
Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej
KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.