Wspólnie zadbamy o Twój biznes. IKEA dla Firm – nowości i inspiracje
Małe firmy i przedsiębiorstwa są motorem gospodarki w Polsce, dlatego wyjście naprzeciw ich potrzebom jest kluczowe dla IKEA. Niezależnie od rodzaju prowadzonego biznesu: profesjonalne oraz domowe biuro, hostele, lokale gastronomiczne i usługowe czy najem mieszkań. IKEA dla Firm przygotowuje coraz bardziej spersonalizowane propozycje, nowe inspiracje w urządzaniu przestrzeni, a także ułatwienia
w finansowaniu. Zapewnia także indywidualną opiekę doradców klienta biznesowego na każdym etapie realizacji zamówienia.
Nowe rozwiązania i inspiracje dla przestrzeni biznesowych
Udział IKEA dla Firm w całej sprzedaży IKEA w zeszłym roku finansowym 2021 to 17%, a składają się na to zakupy 560 tysięcy firm. W asortymencie IKEA znajdziemy sprawdzone produkty, chętnie kupowane przez klientów biznesowych, na przykład ergonomiczne krzesło biurowe JÄRVFJÄLLET czy seria mebli do przechowywania w biurze GALANT. Trzeba też podkreślić, że w IKEA dla Firm wykorzystywane są nie tylko dedykowane biurom produkty, ale do dyspozycji pozostaje cała oferta marki, w każdym sezonie zapełniająca się nowościami.
W październiku 2021 weszła do sprzedaży nowa seria TROTTEN pełna profesjonalnych mebli biurowych w atrakcyjnej cenie. Posiada ona 10-letnią gwarancję. Kolekcja sprawdzi się w większych i mniejszych przestrzeniach oraz w tych domowych wydzielonych do pracy. Można ją łatwo dostosować do zmieniających się potrzeb biura. Dzięki wielofunkcyjnym i praktycznym modułom nowej rodziny mebli oraz akcesoriów można łatwo urządzić przestrzeń do relaksu, cichej pracy czy na zebrania lub burzę mózgów.
Usługi projektowe
Oprócz rozwiązań produktowych firmom dedykowane są również usługi projektowe dla przestrzeni firmowych, które zarezerwować można na stronie Projektowanie wnętrz dla Firm – IKEA. Projektanci specjalizujący się w sektorze B2B zaproponują rozwiązania dla wnętrz każdego typu działalności.
Wraz ze startem nowego sezonu, IKEA udostępniła klientom również planner biurowy. Pozwala on samodzielnie, w prosty sposób zaplanować przestrzeń dla pracowników w biurze lub domowe miejsce do pracy, które w ostatnim czasie stało się niezwykle potrzebne.
Projekty IKEA dla Firm to również niestandardowe działania, takie jak zaprojektowanie
i wyposażenie jednego z krakowskich akademików czy przestrzeni pierwszego sklepu socjalnego w Katowicach. Co więcej, swoją wiedzą ekspercką na temat urządzania wnętrz marka podzieliła się także jako partner strategiczny podczas tworzenia Przewodnika po PRS (Private Rented Sector) przez firmę ThinkCo i Decoroom. Raport stanowi kompendium wiedzy o projektowaniu budynków z mieszkaniami na wynajem.
Rozwój oferty biznesowej w kanałach online
Rynek biznesowy się zmienia. Klienci chcą spotkać się z marką tak jak im wygodniej – zarówno w sklepach jak i online. Dlatego też IKEA dla Firm rozwija się wielokanałowo, tak by Klient mógł wybrać najlepszy sposób na zainspirowanie się, skontaktowanie lub zakup odpowiednich produktów.
Przebudowana strona IKEA dla Firm została podzielona na różne obszary biznesowe w tym: biura, restauracje/kawiarnie, hostele i pensjonaty, lokale usługowe oraz mieszkania na wynajem. Klienci znajdą tam inspiracje, porady oraz funkcjonalne meble i akcesoria.
Obecnie pracujemy nad odświeżeniem strony o usłudze planowania dla firm. Już teraz nasi projektanci zaplanują każdą, nawet najbardziej wymagającą przestrzeń, w której klienci i pracownicy będą czuli się dobrze. Nowe oblicze tej usługi da wybór spośród 3 typów planowania, które będą jeszcze bardziej dopasowane do potrzeb właścicieli przedsiębiorstw, a odświeżona strona pozwoli sprawnie zarezerwować odpowiednią usługę – mówi Damian Łuczkowski, Krajowy Kierownik ds. Klienta Biznesowego w IKEA.
Finansowe ułatwienia dla biznesu
Kolejną nowością jest konto biznesowe IKEA dla Firm, dzięki któremu zakupy są łatwiejsze. W jednym miejscu zebrane są wszystkie informacje o profilu firmy oraz historia dokonywanych w firmie zakupów. Szybki dostęp do historii pozwala sprawnie dobierać kolejne produkty z serii lub dokonywać zwrotów czy reklamacji.
W celu dalszego rozwijania usług dla biznesu marka nawiązała współpracę z firmą Siemens Finance, która zaowocowała nowym produktem finansowym, jakim jest leasing IKEA. Przy jego pomocy można sfinansować zakupy o wartości od 1 000 do 50 000 zł. Aktualnie Klienci mają do wyboru dokonanie płatności: kartą płatniczą, przedpłatą na podstawie dokumentu pro forma, przelewem bankowym, poprzez serwis Przelewy24 lub właśnie leasing.
Więcej informacji
Na stronie internetowej jest także dostępna najnowsza broszura IKEA dla Firm 2022, gdzie można znaleźć przegląd asortymentu, przydatne informacje, jeszcze więcej pomysłów na urządzenie wnętrz biznesowych, porady dotyczące pomocy w planowaniu i finansowaniu.
Aby dowiedzieć się więcej o produktach i usługach dla klientów biznesowych można skorzystać z: formularza na stronie, kontaktu telefonicznego lub mailowego z działem obsługi klientów biznesowych (22 275 01 23), kontaktu bezpośredniego na adres mailowy działu IKEA dla Firm w wybranym sklepie lub wizyty w sklepie w godzinach pracy dedykowanego działu.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.