Komunikaty PR

Wycinamy choinki na święta i wspieramy dziecięce hospicjum

2022-12-19  |  01:00
Biuro prasowe

Wycinają choinki na święta, ale nie chodzi tu – bynajmniej – o trzebienie lasów, ale o wsparcie najbardziej potrzebujących, nieuleczalnie chorych dzieci pozostających pod opieką Fundacji „Pomóż im”! Bożonarodzeniowe drzewka zostały wycięte laserem i trafiły do klientów agencji PR Opublikowani. Pieniądze zaś wesprą podopiecznych prowadzonego przez Fundację dziecięcego hospicjum.

- Co roku przeznaczamy pewną kwotę na prezenty dla naszych stałych klientów, by podziękować im za całoroczną współpracę. Od dawna też jesteśmy zaangażowani w działania na rzecz Fundacji „Pomóż im” - mówi Janusz Mroczkowski, CEO agencji Opublikowani Creative Communication Advisors. - Wpadłem więc na pomysł, by w te święta całą kwotę na prezenty przeznaczyć na wsparcie chorych dzieci. Nie udałoby się to, gdyby nie zaangażowanie alu-frost, jednego z naszych biznesowych partnerów, na którego zawsze można liczyć, kiedy trzeba okazać komuś serce.


Alu-frost to firma z podbiałostockich Sowlan specjalizująca się w obróbce metali, produkcji akcesoriów samochodowych i dekoracji ciętych laserem. Zaproponowała ona, że prowadzona przez nią marka alaser.pl wyprodukuje specjalne świąteczne ozdoby – choinki do biura lub domu. Wyszły świetnie. Wykonane zostały ze stali szlachetnej, a potem pokryte drukiem UV. Są kolorowe i wesołe, migocą na niej gwiazdki i pierniczkowe ludki. Jednak najważniejsze jest logo w miejscu, gdzie układa się prezenty. Znajduje się tam serce Fundacji „Pomóż im”. I to jest właściwe miejsce. Bo to, co Fundacja daje dzieciom i ich rodzinom, to niezwykły podarek, którego nie da się przeliczyć na monety.

- Naprawdę mieliśmy dużo frajdy z projektowania i wycinania tych choinek, z tego, że mogliśmy odpalić nasze lasery w dobrej sprawie i po prostu pomóc – mówi Piotr Świrko, prezes alu-frost. – Mam nadzieję, że ucieszą tych, do których trafią.


Teraz Opublikowani rozwiozą choinki z alaser.pl do swoich klientów (ponad 30). Kwota zaś jaką należałoby zapłacić za ich wyprodukowanie i dystrybucję przekazana zostanie dla dzieci z hospicjum prowadzonego przez Fundację „Pomóż im”.


- Obie firmy są przyjaciółmi fundacji i nie po raz pierwszy wspierają nasze działania. Co bardzo ważne, same wyszły z inicjatywą tej akcji. Taki gest, skierowany w stronę naszych podopiecznych, sprawia, że święta stają się naprawdę magiczne – dodaje Miłosz Karbowski z Fundacji „Pomóż im”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.