Komunikaty PR

Wycinamy choinki na święta i wspieramy dziecięce hospicjum

2022-12-19  |  01:00
Biuro prasowe

Wycinają choinki na święta, ale nie chodzi tu – bynajmniej – o trzebienie lasów, ale o wsparcie najbardziej potrzebujących, nieuleczalnie chorych dzieci pozostających pod opieką Fundacji „Pomóż im”! Bożonarodzeniowe drzewka zostały wycięte laserem i trafiły do klientów agencji PR Opublikowani. Pieniądze zaś wesprą podopiecznych prowadzonego przez Fundację dziecięcego hospicjum.

- Co roku przeznaczamy pewną kwotę na prezenty dla naszych stałych klientów, by podziękować im za całoroczną współpracę. Od dawna też jesteśmy zaangażowani w działania na rzecz Fundacji „Pomóż im” - mówi Janusz Mroczkowski, CEO agencji Opublikowani Creative Communication Advisors. - Wpadłem więc na pomysł, by w te święta całą kwotę na prezenty przeznaczyć na wsparcie chorych dzieci. Nie udałoby się to, gdyby nie zaangażowanie alu-frost, jednego z naszych biznesowych partnerów, na którego zawsze można liczyć, kiedy trzeba okazać komuś serce.


Alu-frost to firma z podbiałostockich Sowlan specjalizująca się w obróbce metali, produkcji akcesoriów samochodowych i dekoracji ciętych laserem. Zaproponowała ona, że prowadzona przez nią marka alaser.pl wyprodukuje specjalne świąteczne ozdoby – choinki do biura lub domu. Wyszły świetnie. Wykonane zostały ze stali szlachetnej, a potem pokryte drukiem UV. Są kolorowe i wesołe, migocą na niej gwiazdki i pierniczkowe ludki. Jednak najważniejsze jest logo w miejscu, gdzie układa się prezenty. Znajduje się tam serce Fundacji „Pomóż im”. I to jest właściwe miejsce. Bo to, co Fundacja daje dzieciom i ich rodzinom, to niezwykły podarek, którego nie da się przeliczyć na monety.

- Naprawdę mieliśmy dużo frajdy z projektowania i wycinania tych choinek, z tego, że mogliśmy odpalić nasze lasery w dobrej sprawie i po prostu pomóc – mówi Piotr Świrko, prezes alu-frost. – Mam nadzieję, że ucieszą tych, do których trafią.


Teraz Opublikowani rozwiozą choinki z alaser.pl do swoich klientów (ponad 30). Kwota zaś jaką należałoby zapłacić za ich wyprodukowanie i dystrybucję przekazana zostanie dla dzieci z hospicjum prowadzonego przez Fundację „Pomóż im”.


- Obie firmy są przyjaciółmi fundacji i nie po raz pierwszy wspierają nasze działania. Co bardzo ważne, same wyszły z inicjatywą tej akcji. Taki gest, skierowany w stronę naszych podopiecznych, sprawia, że święta stają się naprawdę magiczne – dodaje Miłosz Karbowski z Fundacji „Pomóż im”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.