Wyjątkowe wyróżnienia dla produktów Kieleckich
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
11. edycja konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2021” organizowanego przez wydawcę prasy branżowej Fischer Trading Group zakończyła się ogromnym sukcesem Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”. Aż trzy nagrody w plebiscycie otrzymały produkty firmy – Majonez Kielecki 310 ml, Ketchup Kielecki łagodny oraz Musztarda Kielecka sarepska.
Do tegorocznego konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2021” zgłoszono blisko 400 produktów w 65 kategoriach. Zwycięzcy wyłonieni zostali na podstawie badań opinii sprzedawców. Czytelnicy miesięcznika „Hurt & Detal” – kupcy, czyli właściciele i kierownicy sklepów spożywczych – głosowali za pomocą ankiety na najlepiej sprzedające się ich zdaniem produkty z branży FMCG. Na podstawie uzyskanych wyników, nagrodę „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2021” w kategorii majonezy otrzymał Majonez Kielecki Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”. Dodatkowo Ketchup Kielecki łagodny i Musztarda Kielecka sarepska zostały wyróżnione w swoich kategoriach.
„Bardzo się cieszymy z otrzymanych nagród i wyróżnień. Jest do dla nas szczególnie ważne, ponieważ konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2021” to prestiżowy i ważny plebiscyt na rynku polskim. Docenienie naszych produktów przez detalistów jest potwierdzeniem, że prowadzone przez nas działania oraz koncepcja naszych produktów są cenione na rynku. To dla nas szczególny powód do dumy i potwierdzenie wysokiej pozycji na rynku majonezów i sosów z Kielc” – mówi Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych WSP „Społem”.

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.