Wyjątkowe wyróżnienia dla produktów Kieleckich
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
11. edycja konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2021” organizowanego przez wydawcę prasy branżowej Fischer Trading Group zakończyła się ogromnym sukcesem Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”. Aż trzy nagrody w plebiscycie otrzymały produkty firmy – Majonez Kielecki 310 ml, Ketchup Kielecki łagodny oraz Musztarda Kielecka sarepska.
Do tegorocznego konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2021” zgłoszono blisko 400 produktów w 65 kategoriach. Zwycięzcy wyłonieni zostali na podstawie badań opinii sprzedawców. Czytelnicy miesięcznika „Hurt & Detal” – kupcy, czyli właściciele i kierownicy sklepów spożywczych – głosowali za pomocą ankiety na najlepiej sprzedające się ich zdaniem produkty z branży FMCG. Na podstawie uzyskanych wyników, nagrodę „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2021” w kategorii majonezy otrzymał Majonez Kielecki Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”. Dodatkowo Ketchup Kielecki łagodny i Musztarda Kielecka sarepska zostały wyróżnione w swoich kategoriach.
„Bardzo się cieszymy z otrzymanych nagród i wyróżnień. Jest do dla nas szczególnie ważne, ponieważ konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2021” to prestiżowy i ważny plebiscyt na rynku polskim. Docenienie naszych produktów przez detalistów jest potwierdzeniem, że prowadzone przez nas działania oraz koncepcja naszych produktów są cenione na rynku. To dla nas szczególny powód do dumy i potwierdzenie wysokiej pozycji na rynku majonezów i sosów z Kielc” – mówi Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych WSP „Społem”.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.