Komunikaty PR

Zakręcone lato w KOKU Sushi

2021-07-21  |  01:00
Biuro prasowe

Od końca czerwca wszystkie lokale sieci KOKU Sushi maksymalnie ograniczają zużycie plastiku i serwują dania na wynos w ekologicznych opakowaniach. Do tego weszła nowa karta, odmieniona także pod względem wizualnym, a podczas wakacji fani kuchni japońskiej mogą wziąć udział w Nocy Sushi oraz w zabawie #KOKUtravel.

Ekologiczna ewolucja w KOKU Sushi zaczęła się wraz z początkiem wiosny. Dzisiaj już każda restauracja w Polsce działająca pod szyldem sieci używa wyłącznie przyjaznych dla środowiska opakowań do dań na wynos i w dostawie. Powstają one z papieru oraz trzciny cukrowej, które można poddać recyklingowi lub biodegradacji. Łączy je nowoczesna identyfikacja wizualna z charakterystyczną postacią gejszy.

– Wspólnie z naszym partnerem biznesowym firmą UNI-PACK przez rok szukaliśmy najlepszych rozwiązań – to znaczy opakowań, które pozwolą nam zredukować zużycie plastiku, ale jednocześnie będą trwałe i eleganckie. Dzisiaj po kilku tygodniach testów wiemy, że nasza propozycja sprawdza się bardzo dobrze. Papierowe pudełka oraz sosjerki z trzciny cukrowej w odpowiedni sposób zabezpieczają potrawy i zostały świetnie przyjęte przez naszych gości – mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci KOKU Sushi.

Letnia karta i zwycięska rolka

Zmiany w designie z pewnością dostrzegą także osoby, które odwiedzą lokale KOKU Sushi osobiście. Nowa odsłona karty menu zawiera więcej zieleni oraz letnie napoje. Przede wszystkim są to orzeźwiające, autorskie lemoniady oraz mrożone herbaty – arbuz, gruszka z yuzu, zielona herbata z liczi, trawa cytrynowa z ogórkiem czy aloe vera.

W wakacje będzie też można spróbować rolki, która w tym roku zwyciężyła w wewnętrznym konkursie dla sushi masterów sieci. Autorką Green Rolls jest Adriana Jóźwiak, pracująca w KOKU Sushi Słupsk.

– Green Rolls to połączenie chrupiących krewetek w tempurze i panko, ogórka i rzodkwi oraz tatara z krewetek i awokado. Cała rolka dodatkowo polana jest dipem marakuja, który podbija smak swoją słodko-kwaśną barwą oraz dipem wasabi, nadającym lekko pikantny charakter. W celu podkreślenia chrupkości dodałam jeszcze pokruszone kuleczki wasabi – opisuje sushi masterka.  

Przepis na Green Rolls okazał się bezkonkurencyjny i pokonał ponad 30 innych receptur.

– Zaskakujące połączenie smaków i piękny wygląd – tym urzekło nas to niesamowite danie. Mamy nadzieję, że nasi goście także będą oczarowani i spodoba im się ta świeża i nowoczesna propozycja – dodaje Urszula Olechno.

Podróżuj po Polsce i jedz...sushi!

Ale to nie wszystko, co czeka na entuzjastów japońskiej kuchni. Jedną z większych atrakcji sezonu urlopowego jest zabawa #KOKUtravel.

– Restauracje KOKU Sushi można spotkać już w blisko 40 miastach Polski, a liczba ta stale rośnie. Dlatego w te wakacje mamy dla naszych gości propozycję zabawy. Wystarczy wrzucić zdjęcie z KOKU na swojego Instagrama z hashtagiem #KOKUtravel oznaczając lokal, w którym akurat się przebywa. Na najbardziej aktywne osoby czekają nagrody.  Rozstrzygnięcie nastąpi na początku października – zachęca Mariusz Olechno, współwłaściciel sieci KOKU Sushi.

Więcej szczegółów dotyczących konkursu można szukać na profilach KOKU Sushi w mediach społecznościowych.

Noc Sushi

Noc Sushi to cykliczna impreza organizowana przez KOKU Sushi. W tym roku odbędzie się 22 lipca równolegle w kilku miastach Polski, m.in. w Głogowie, Jastrzębiu Zdrój, Nowej Soli, Stargardzie, Bydgoszczy, Gnieźnie, Łodzi Retkinia, Olsztynie, Lublińcu czy w Słupsku.

 Zasady są proste – płacisz raz i jesz, ile chcesz. Podczas Nocy Sushi potrawy są serwowane w formie bufetu. Każdy uczestnik otrzymuje swój talerz i możliwość nieograniczonych dokładek. To wydarzenie zawsze cieszy się ogromnym powodzeniem wśród miłośników kuchni japońskiej. Jest to bowiem doskonała okazja do spróbowania większości potraw z naszego menu. Warto się spieszyć z zakupem wejściówek, ponieważ liczba miejsc jest ograniczona – zachęca Mariusz Olechno.

Informacje na temat Nocy Sushi znajdują się na profilach w mediach społecznościowych poszczególnych lokali.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.