Komunikaty PR

Zimowa herbata w każdej chwili – system kuchenny GROHE Red

2022-12-20  |  14:00
Biuro prasowe
  • Wrząca woda na żądanie: system kuchenny GROHE Red zapewnia filtrowaną, gorącą wodę prosto z baterii kuchennej
  • Bezpiecznie korzystanie z produktu dla całej rodziny zapewnia blokada dla dzieci z certyfikatem TÜV
  • GROHE Red umożliwia bardziej świadome i ekologiczne korzystanie z wody

 

 

Warszawa, grudzień 2022 – Nie ma to jak rozsiąść się wygodnie na kanapie z kubkiem gorącej herbaty i miękkim kocem, szczególnie po powrocie ze spaceru w mroźny, zimowy dzień. Jedyne co stoi między Tobą, a tym relaksującym momentem to czajnik – i czas potrzebny na zagotowanie wody. Wyobraźmy sobie także inną sytuację. Dzieci wracają do domu po treningu piłki nożnej i są głodne jak wilki. Mają ochotę na makaron, który przywróci im energię. Jedynym co dzieli je od talerzy z pysznym, świeżym makaronem jest ponownie czas potrzebny do zagotowania wody w garnku. Jak często włączasz czajnik między spotkaniami w pracy, a potem przypominasz sobie o tym, gdy woda jest już chłodna? System kuchenny GROHE Red eliminuje ten problem, ponieważ natychmiast zapewnia przefiltrowaną, wrzącą wodę prosto z baterii kuchennej – bez czekania i bez zajmowania miejsca na kuchennym blacie. Jest to rozwiązanie nie tylko wygodne, ale także ekologiczne.

 

Wygoda w jednym przycisku

Marka GROHE stawia sobie za cel tworzenie rozwiązań, które zapewniają więcej komfortu w codziennym życiu. Dowodem na to jest system kuchenny GROHE Red. Oferuje on przefiltrowaną wodę podgrzaną do 100°C za jednym naciśnięciem przycisku. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach z bojlerami zapewniającymi odpowiednio 3l lub 5,5l wrzącej wody. System jest przy tym łatwy w użyciu i utrzymaniu. Zintegrowany filtr do wody nie tylko chroni bojler przed osadzaniem się kamienia, ale także poprawia smak gorących napojów. Jest to doskonałe rozwiązanie kuchenne dla wszystkich miłośników kawy i herbaty. Ten innowacyjny system może ułatwić życie na wiele sposobów, także w kwestii oszczędności czasu oraz zasobów naturalnych. Parzenie aromatycznej herbaty, wypełnienie termoforu, szybka dezynfekcja butelki dla dziecka, czy blanszowanie warzyw na obiad – gorąca woda jest podstawą każdego domu, a z GROHE Red nie musimy na nią czekać. Dodatkowo, produkt oszczędzi dostępną przestrzeń – zagracający blat czajnik stanie się niepotrzebny.

 

Bezpieczeństwo ma znaczenie

System kuchenny GROHE Red zapewnia wrzącą wodę do wszystkich codziennych potrzeb w niezwykle szybki sposób – prosto z baterii kuchennej. Marka dołożyła wszelkich starań, żeby korzystanie z niego było zawsze bezpieczne. Zadbano przede wszystkim o bezpieczeństwo najmłodszych domowników dzięki blokadzie ChildLock, która posiada niemiecki certyfikat TÜV. Ponadto przemyślana konstrukcja izolowanej baterii sprawia, że jej powierzchnia nie nagrzewa się do wysokich temperatur, co chroni przed przypadkowym oparzeniem dłoni w momencie dotknięcia wylewki. Wrzątek wypływa jest tylko podczas przyciskania dedykowanego przycisku, który gwarantuje pełną kontrolę nad strumieniem.

 

Świadome korzystanie z zasobów naturalnych

System kuchenny GROHE Red pomaga oszczędzać wodę oraz energię elektryczną. Z baterii pobierana jest tylko taka ilość wody, jaka jest w danym momencie potrzebna. Dodatkowo, w trybie napełniania garnka strumień automatycznie zatrzymuje się po upływie jednej minuty. Większość czajników wymaga do działania przynajmniej 0,5l wody. Często wlewamy jej więcej, ponieważ wydaje nam się, że za chwilę może być potrzebna dla nas lub innego domownika czy współpracownika. Dzięki GROHE Red marnowanie gorącej wody może przejść do przeszłości. W tak prosty sposób oszczędzamy cenne zasoby naturalne i jednocześnie zmniejszamy swoje rachunki, ciesząc się z prowadzenia bardziej ekologicznego stylu życia.

 

Celem kampanii GROHE “Made for your water” (pol. nazwa kamp.: „Wyprodukowano dla polskiej wody”), która obejmuje całe portfolio systemów kuchennych marki, jest sprawienie, by zdrowa, filtrowana woda z baterii kuchennej stała się normą. Poprzez kampanię, marka stara się zwiększyć świadomość zalet picia wody z kranu, szczególnie w zakresie promowania ekologicznego stylu życia i zmiany nawyków konsumentów - łyk po łyku.

 

                                                                                        

Więcej informacji oraz materiałów na temat GROHE Red znajduje się tutaj: LINK.

 

Dowiedz się więcej na temat kampanii “Made for your water” na stronie GROHE X. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.