Komunikaty PR

Znamy już laureatów listy World’s Best Workplaces™ 2021

2021-10-19  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Joanna Kowalczuk
Be Communications

ul. Kijowska 5
03-738 Warszawa
j.kowalczuk|becomms.pl| |j.kowalczuk|becomms.pl
+48 603 98 18 72
www.becomms.pl
Do pobrania World ( 0.36 MB )

19 października Great Place to Work® ogłosił tegoroczną listę Najlepszych Miejsc Pracy na świecie. 25 laureatów tego rankingu zostało wybranych spośród 10 000 firm, reprezentujących 19,8 mln pracowników w 106 krajach świata. To bez wątpienia największe badanie opinii pracowników na świecie. Pierwsze miejsce w rankingu należy do firmy transportowej DHL Express. Na drugim miejscu uplasowała się spółka technologiczna Cisco, a na trzecim firma hotelarska Hilton. Polska ma powody do satysfakcji, bo w światowym sukcesie Cisco i Hiltona – a także 6 innych laureatów – miały także swój udział świetne wyniki polskich oddziałów tych firm.

 

Najlepsi z najlepszych

Aby znaleźć się na liście World’s Best Workplaces™, firmy muszą udowodnić, że są wyjątkowymi pracodawcami w skali świata. Warunkiem minimum jest obecność na co najmniej pięciu listach Najlepszych Miejsc Pracy w Azji, Europie, Ameryce Łacińskiej, Afryce, Ameryce Północnej lub Australii. Tegoroczny zwycięzca DHL Express ma na koncie aż 38 wyróżnień na krajowych listach Najlepszych Miejsc Pracy na 5 kontynentach. Spółka Cisco zakwalifikowała się uprzednio na 22 krajowe listy, a Hilton na 21.

W konkursie Great Place to Work® organizacje są oceniane pod kątem ich wysiłków na rzecz tworzenia świetnych miejsc pracy, ale także wywierania pozytywnego wpływu na ludzi i społeczności w różnych krajach na całym świecie. W tym roku aż 90% pracowników zatrudnionych w firmach z listy World’s Best Workplaces™ zadeklarowało, że odczuwa dumę ze swojej pracy, uważa, że kierownictwo firmy działa uczciwie i etycznie oraz docenia wkład firmy w pomyślność lokalnej społeczności. Satysfakcja z pracy i poczucie przynależności do organizacji sprzyjają angażowaniu się pracowników w poszukiwanie i tworzenie innowacyjnych rozwiązań w firmie. A innowacyjność jest wpisana w strategię każdej organizacji, której zależy na utrzymaniu rynkowej przewagi.

Tegoroczni laureaci dają przykład, jak tworzyć szeroko zakrojoną, a zarazem spójną, inkluzywną kulturę pracy – powiedział Michael C. Bush, dyrektor generalny Great Place to Work®.  – Działając globalnie, potrafili  umocnić swoją kulturę organizacyjną i zyskać jej akceptację ze strony pracowników we wszystkich krajach, w których są obecni. To prawdziwy wyczyn, bo nawet doświadczenie pandemii nie stanęło tym firmom na przeszkodzie. Wszędzie tam, gdzie działają, firmy potrafiły dogłębnie poznać specyfikę i potrzeby lokalnych społeczności, a ich liderzy zapewnić sprawiedliwe traktowanie wszystkich pracowników, bez względu na stanowisko czy przynależność kulturową. Ogromne gratulacje dla wszystkich laureatów listy World’s Best Workplaces™.

 

 

Firma

Branża

Liczba wyróżnionych krajów

Siedziba główna

1

DHL Express

Transport

38

Niemcy

2

Cisco

Technologie informatyczne

22

w tym Polska

USA

3

Hilton

Hotele i restauracje

21

w tym Polska

USA

4

AbbVie

Biotechnologia i farmaceutyki

21

USA

5

Salesforce

Technologie informatyczne

17

USA

6

3M

Produkcja

9

w tym Polska

USA

7

SC Johnson

Produkcja

14

 w tym Polska

USA

8

Amgen

Biotechnologia i farmaceutyki

14

w tym Polska

USA

9

SAP SE

Technologie informatyczne

12

Niemcy

10

Roche

Biotechnologia i farmaceutyki

8

Szwajcaria

11

Hilti

Budownictwo i infrastruktura

12

Liechtenstein

12

EY

Usługi profesjonalne

9

Wielka Brytania

13

SAS Institute

Technologie informatyczne

19

w tym Polska

USA

14

AT&T Direct TV

Media

9

USA

15

Stryker Corporation

Ochrona zdrowia

13

USA

16

Novartis

Biotechnologia i farmaceutyki

6

Szwajcaria

17

Cadence

Technologie informatyczne

12

USA

18

Novo Nordisk

Biotechnologia i farmaceutyki

10

w tym Polska

Dania

19

The Adecco Group

Usługi profesjonalne

8

w tym Polska

Szwajcaria

20

Mercado Libre

Technologie informatyczne

6

Argentyna

21

Adobe

Technologie informatyczne

8

USA

22

American Express

Usługi finansowe i ubezpieczenia

5

USA

23

Atlassian

Technologie informatyczne

5

Australia

24

Santander

Usługi finansowe i ubezpieczenia

5

Hiszpania

25

Teleperformance

Usługi profesjonalne

10

Francja

 

Polscy przedstawiciele na światowej liście

W tym roku na liście World’s Best Workplaces™ Polskę reprezentuje 8 spółek. Oprócz wspomnianych już firm z samego szczytu listy – Cisco i Hiltona (odpowiednio 2. i 3. miejsce) – są to: 3M (6. miejsce), SC Johnson (7. miejsce), Amgen (8. miejsce), SAS Institute (13. miejsce), Novo Nordisk (18. miejsce) oraz The Adecco Group (19. miejsce).

W podziale na kraje najliczniejszą reprezentację mają w tym roku wspólnie klasyfikowane kraje Ameryki Środkowej i Karaibów (18 spółek) oraz Brazylia (16 spółek). Na kolejnych miejscach znalazły się: Wielka Brytania, USA i Meksyk (po 14 spółek). Natomiast tak samo liczebną reprezentację, jak Polska mają: Francja, Niemcy, Portugalia, Turcja i Kolumbia.

 

Więcej informacji o laureatach na www.greatplacetowork.pl

 

O Great Place to Work®

Great Place to Work® jest światowym autorytetem w dziedzinie kultury miejsca pracy. Od 1992 roku przeprowadziliśmy badania ankietowe z udziałem ponad 100 milionów pracowników na całym świecie. Dzięki tak pokaźnej bazie danych i pogłębionym analizom zdefiniowaliśmy, co leży u podstaw świetnego miejsca pracy: jest to zaufanie. Za pomocą sprawdzonej metodologii Great Place to Work® pomaga organizacjom mierzyć kulturę firmy, rozwijać zaufanie w organizacji i osiągać lepsze wyniki biznesowe. Dzięki programom certyfikacji i bogatym danym benchmarkowym co roku Great Place to Work® wyróżnia wybitne miejsca pracy i tworzy listy najlepszych miejsc pracy: krajowe, regionalne oraz listę światową. Wszystko, co robimy jest napędzane przez misję budowania lepszego świata poprzez wspieranie każdej organizacji w tym, aby stała się świetnym miejscem pracy dla Wszystkich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.