Komunikaty PR

Znamy już laureatów listy World’s Best Workplaces™ 2021

2021-10-19  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Joanna Kowalczuk
Be Communications

ul. Kijowska 5
03-738 Warszawa
j.kowalczuk|becomms.pl| |j.kowalczuk|becomms.pl
+48 603 98 18 72
www.becomms.pl
Do pobrania World ( 0.36 MB )

19 października Great Place to Work® ogłosił tegoroczną listę Najlepszych Miejsc Pracy na świecie. 25 laureatów tego rankingu zostało wybranych spośród 10 000 firm, reprezentujących 19,8 mln pracowników w 106 krajach świata. To bez wątpienia największe badanie opinii pracowników na świecie. Pierwsze miejsce w rankingu należy do firmy transportowej DHL Express. Na drugim miejscu uplasowała się spółka technologiczna Cisco, a na trzecim firma hotelarska Hilton. Polska ma powody do satysfakcji, bo w światowym sukcesie Cisco i Hiltona – a także 6 innych laureatów – miały także swój udział świetne wyniki polskich oddziałów tych firm.

 

Najlepsi z najlepszych

Aby znaleźć się na liście World’s Best Workplaces™, firmy muszą udowodnić, że są wyjątkowymi pracodawcami w skali świata. Warunkiem minimum jest obecność na co najmniej pięciu listach Najlepszych Miejsc Pracy w Azji, Europie, Ameryce Łacińskiej, Afryce, Ameryce Północnej lub Australii. Tegoroczny zwycięzca DHL Express ma na koncie aż 38 wyróżnień na krajowych listach Najlepszych Miejsc Pracy na 5 kontynentach. Spółka Cisco zakwalifikowała się uprzednio na 22 krajowe listy, a Hilton na 21.

W konkursie Great Place to Work® organizacje są oceniane pod kątem ich wysiłków na rzecz tworzenia świetnych miejsc pracy, ale także wywierania pozytywnego wpływu na ludzi i społeczności w różnych krajach na całym świecie. W tym roku aż 90% pracowników zatrudnionych w firmach z listy World’s Best Workplaces™ zadeklarowało, że odczuwa dumę ze swojej pracy, uważa, że kierownictwo firmy działa uczciwie i etycznie oraz docenia wkład firmy w pomyślność lokalnej społeczności. Satysfakcja z pracy i poczucie przynależności do organizacji sprzyjają angażowaniu się pracowników w poszukiwanie i tworzenie innowacyjnych rozwiązań w firmie. A innowacyjność jest wpisana w strategię każdej organizacji, której zależy na utrzymaniu rynkowej przewagi.

Tegoroczni laureaci dają przykład, jak tworzyć szeroko zakrojoną, a zarazem spójną, inkluzywną kulturę pracy – powiedział Michael C. Bush, dyrektor generalny Great Place to Work®.  – Działając globalnie, potrafili  umocnić swoją kulturę organizacyjną i zyskać jej akceptację ze strony pracowników we wszystkich krajach, w których są obecni. To prawdziwy wyczyn, bo nawet doświadczenie pandemii nie stanęło tym firmom na przeszkodzie. Wszędzie tam, gdzie działają, firmy potrafiły dogłębnie poznać specyfikę i potrzeby lokalnych społeczności, a ich liderzy zapewnić sprawiedliwe traktowanie wszystkich pracowników, bez względu na stanowisko czy przynależność kulturową. Ogromne gratulacje dla wszystkich laureatów listy World’s Best Workplaces™.

 

 

Firma

Branża

Liczba wyróżnionych krajów

Siedziba główna

1

DHL Express

Transport

38

Niemcy

2

Cisco

Technologie informatyczne

22

w tym Polska

USA

3

Hilton

Hotele i restauracje

21

w tym Polska

USA

4

AbbVie

Biotechnologia i farmaceutyki

21

USA

5

Salesforce

Technologie informatyczne

17

USA

6

3M

Produkcja

9

w tym Polska

USA

7

SC Johnson

Produkcja

14

 w tym Polska

USA

8

Amgen

Biotechnologia i farmaceutyki

14

w tym Polska

USA

9

SAP SE

Technologie informatyczne

12

Niemcy

10

Roche

Biotechnologia i farmaceutyki

8

Szwajcaria

11

Hilti

Budownictwo i infrastruktura

12

Liechtenstein

12

EY

Usługi profesjonalne

9

Wielka Brytania

13

SAS Institute

Technologie informatyczne

19

w tym Polska

USA

14

AT&T Direct TV

Media

9

USA

15

Stryker Corporation

Ochrona zdrowia

13

USA

16

Novartis

Biotechnologia i farmaceutyki

6

Szwajcaria

17

Cadence

Technologie informatyczne

12

USA

18

Novo Nordisk

Biotechnologia i farmaceutyki

10

w tym Polska

Dania

19

The Adecco Group

Usługi profesjonalne

8

w tym Polska

Szwajcaria

20

Mercado Libre

Technologie informatyczne

6

Argentyna

21

Adobe

Technologie informatyczne

8

USA

22

American Express

Usługi finansowe i ubezpieczenia

5

USA

23

Atlassian

Technologie informatyczne

5

Australia

24

Santander

Usługi finansowe i ubezpieczenia

5

Hiszpania

25

Teleperformance

Usługi profesjonalne

10

Francja

 

Polscy przedstawiciele na światowej liście

W tym roku na liście World’s Best Workplaces™ Polskę reprezentuje 8 spółek. Oprócz wspomnianych już firm z samego szczytu listy – Cisco i Hiltona (odpowiednio 2. i 3. miejsce) – są to: 3M (6. miejsce), SC Johnson (7. miejsce), Amgen (8. miejsce), SAS Institute (13. miejsce), Novo Nordisk (18. miejsce) oraz The Adecco Group (19. miejsce).

W podziale na kraje najliczniejszą reprezentację mają w tym roku wspólnie klasyfikowane kraje Ameryki Środkowej i Karaibów (18 spółek) oraz Brazylia (16 spółek). Na kolejnych miejscach znalazły się: Wielka Brytania, USA i Meksyk (po 14 spółek). Natomiast tak samo liczebną reprezentację, jak Polska mają: Francja, Niemcy, Portugalia, Turcja i Kolumbia.

 

Więcej informacji o laureatach na www.greatplacetowork.pl

 

O Great Place to Work®

Great Place to Work® jest światowym autorytetem w dziedzinie kultury miejsca pracy. Od 1992 roku przeprowadziliśmy badania ankietowe z udziałem ponad 100 milionów pracowników na całym świecie. Dzięki tak pokaźnej bazie danych i pogłębionym analizom zdefiniowaliśmy, co leży u podstaw świetnego miejsca pracy: jest to zaufanie. Za pomocą sprawdzonej metodologii Great Place to Work® pomaga organizacjom mierzyć kulturę firmy, rozwijać zaufanie w organizacji i osiągać lepsze wyniki biznesowe. Dzięki programom certyfikacji i bogatym danym benchmarkowym co roku Great Place to Work® wyróżnia wybitne miejsca pracy i tworzy listy najlepszych miejsc pracy: krajowe, regionalne oraz listę światową. Wszystko, co robimy jest napędzane przez misję budowania lepszego świata poprzez wspieranie każdej organizacji w tym, aby stała się świetnym miejscem pracy dla Wszystkich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.