Komunikaty PR

ZŁOTE PERŁY DLA BAKALIOWYCH NOWOŚCI HELIO!

2021-09-22  |  12:00

Firma HELIO po raz kolejny deklasuje bakaliową konkurencję w ogólnopolskim plebiscycie branżowym! Wśród najlepszych nowości rynkowych 2021, na najwyższym podium znalazły się produkty polskiej marki HELIO, które zostały nagrodzone aż w 5 najważniejszych i kluczowych dla producenta bakalii kategoriach: Pestki i przekąski bakaliowe, Przekąski FIT, Przekąski EKO, BIO, VEGE, Innowacja spożywcza na bazie owoców oraz Produkty dietetyczne.

Badanie Perły Rynku FMCG  to ogólnopolski, prestiżowy plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze najlepiej wpisujące się w aktualne trendy, a tym samym mające największy potencjał sprzedażowy! W tegorocznej edycji plebiscytu bakalie HELIO po raz kolejny okazały się bezkonkurencyjne, zwłaszcza nowe  suszone miękkie - jedyne takie! owoce bez konserwantów So Soft! HELIO Natura, które otrzymały najważniejszą statuetkę – Złotą Perłę Rynku FMCG, zajmując I miejsce w kluczowej dla HELIO kategorii PESTKI I PRZEKĄSKI BAKALIOWE! Ponadto, soczysta Żurawina So Soft! nasączona sokiem żurawinowym z nowej linii HELIO Natura została także uznana przez ekspertów rynku za Innowację Spożywczą 2021 roku i otrzymała dodatkowo Srebrną Perłę Rynku FMCG! 

Wśród najlepszych nowości rynkowych 2021, na najwyższym podium znalazły się także Migdały pieczone HELIO Natura, zdobywając drugą (!) złotą statuetkę dla HELIO, tym razem w modnej kategorii PRZEKĄSKI FIT.  

W tegorocznym plebiscycie Perły Rynku FMCG 2021 na podium znalazły się jeszcze nerkowce pieczone HELIO Natura, które otrzymały Srebrną Perłę w #trendy kategorii: PRZEKĄSKI EKO, BIO, VEGE, a także odświeżona linia bezglutenowych mas krówkowych HELIO PREMIUM, wyróżniająca się brakiem oleju palmowego i konserwantów w składzie, w kategorii PRODUKTY DIETETYCZNE! 

Przyznane w tym roku tak liczne nagrody dla polskiego potentata bakalii świadczą o niesłabnącym zaufaniu Klientów do marki HELIO i jej produktów, a także doskonałym wyczuciu rynkowych potrzeb przez HELIO, która już od blisko 30 lat wyznacza trendy na polskim rynku, proponując swoim Konsumentom najwyższej jakości bakaliowe #fit przekąski i kulinarne specjały!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.