ZŁOTY PARAGON 2021 dla So Soft! HELIO Natura
11. edycja konkursu „Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich” należy do HELIO! Nasza nowa linia miękkich i soczystych, jedynych takich! owoców suszonych So Soft! HELIO Natura zdobyła ZŁOTY PARAGON 2021! Ponadto, wśród wyróżnionych produktów, na podium znalazły się także EKO orzechy włoskie HELIO Natura oraz masa makowa HELIO!
Złoty Paragon to Nagroda Kupców Polskich przyznawana przez czytelników miesięcznika branżowego „Hurt i Detal” dla najlepszych produktów sektora FMCG. W tym roku, podczas 11. edycji plebiscytu zaszczytne miejsce na podium zajęła firma HELIO, otrzymując prestiżową statuetkę „Złoty Paragon 2021 – Nagrodę Kolegium Redakcyjnego” za tegoroczną nowość: linię wyjątkowo miękkich i soczystych owoców suszonych bez konserwantów So Soft! HELIO Natura.
Z dumą informujemy także, że HELIO jako jedyny przedstawiciel branży bakaliowej otrzymał wyróżnienie w dwóch bardzo ważnych kategoriach: PRODUKTY SPOŻYWCZE BIO I EKO za Orzechy włoskie EKO HELIO Natura oraz BAKALIE I PRODUKTY DO PIECZENIA CIAST za wielokrotnie już nagradzaną – Masę makową z bakaliami HELIO.
Plebiscyt „Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich” jest jednym z najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG, podczas której nagradzane są najlepsze produkty w danej kategorii, wyróżniające się największą konkurencyjnością na rynku. Bakalie i masy do ciast polskiego producenta HELIO to naturalnie smaczne i zdrowe produkty bez konserwantów, z długim terminem przydatności, które zapewniają masę kulinarnych zastosowań w codziennej kuchni, dlatego cieszą się ogromnym zainteresowaniem polskich konsumentów. W tym roku, obok wyróżnionych produktów HELIO, na podium znalazła się także innowacyjna linia owoców suszonych So Soft! HELIO Natura, która mimo krótkiej obecności na rynku, już zdążyła zdobyć pełne zaufanie klientów! Dziękujemy! :-)

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.