Firmowa drużyna piłkarska Rekord SI triumfuje w II Noworocznym Pucharze Murapolu
W miniony weekend po raz drugi zaproszone przez Grupę Murapol firmowe drużyny piłkarskie rywalizowały o Noworoczny Puchar Murapolu. W sobotę 25 stycznia, po pełnej emocji i zaangażowania grze w Centrum Sportu Rekord w Bielsku-Białej, na najwyższym stopniu podium uplasował się zespół Rekord SI, srebro zdobył TI Poland, a brązowe medale trafiły do rąk zawodników Tyskiego. Tytuły Najlepszego Strzelca oraz Najlepszego Zawodnika przypadły reprezentantom Rekord SI – Szymonowi Greniowi i Piotrowi Szymurze, a miano Najlepszego Bramkarza II Noworocznego Pucharu Murapolu zdobył Przemysław Grygierczyk z TI Poland.
Po raz kolejny już, w Bielsku-Białej odbył się turniej piłkarski zorganizowany przez Grupę Murapol, w którym wzięły udział zaprzyjaźnione firmowe drużyny futbolowe. W sportowych zmaganiach zmierzyły się reprezentacje: Aluprof, Automatikon, Doma, Electropoli, Ernst&Young, Marrodent, Nemak, Polbrass, Record, Safety First, TI Poland, Tyskie, reprezentacja Urzędu Miasta Bielsko-Biała oraz amatorska drużyna Widzewa Łódź. Gospodarzy reprezentował Murapol Football Team.
- Dzięki staraniom naszych pracowników – pasjonatów piłki nożnej latem 2018 roku powołaliśmy do życia firmową drużynę futbolową – Murapol Football Team. Już po pierwszych treningach było dla nas jasne, że taka aktywność to nie tylko realizacja piłkarskiej pasji, ale także doskonały sposób na integrację. Postanowiliśmy więc wykorzystać ten patent, by integrować środowisko biznesowe Podbeskidzia – tak narodził się Noworoczny Puchar Murapolu. Po pierwszych pozytywnych doświadczeniach, poszliśmy za ciosem organizując Wakacyjny Puchar Murapolu. Jesteśmy konsekwentni nie tylko w działalności operacyjnej, dlatego już po raz drugi spotkaliśmy się w ramach noworocznych rozgrywek, myśląc już o kolejnych sportowych wyzwaniach – podsumował Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA oraz kapitan drużyny Murapol Football Team.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.