Firmowa drużyna piłkarska Rekord SI triumfuje w II Noworocznym Pucharze Murapolu
W miniony weekend po raz drugi zaproszone przez Grupę Murapol firmowe drużyny piłkarskie rywalizowały o Noworoczny Puchar Murapolu. W sobotę 25 stycznia, po pełnej emocji i zaangażowania grze w Centrum Sportu Rekord w Bielsku-Białej, na najwyższym stopniu podium uplasował się zespół Rekord SI, srebro zdobył TI Poland, a brązowe medale trafiły do rąk zawodników Tyskiego. Tytuły Najlepszego Strzelca oraz Najlepszego Zawodnika przypadły reprezentantom Rekord SI – Szymonowi Greniowi i Piotrowi Szymurze, a miano Najlepszego Bramkarza II Noworocznego Pucharu Murapolu zdobył Przemysław Grygierczyk z TI Poland.
Po raz kolejny już, w Bielsku-Białej odbył się turniej piłkarski zorganizowany przez Grupę Murapol, w którym wzięły udział zaprzyjaźnione firmowe drużyny futbolowe. W sportowych zmaganiach zmierzyły się reprezentacje: Aluprof, Automatikon, Doma, Electropoli, Ernst&Young, Marrodent, Nemak, Polbrass, Record, Safety First, TI Poland, Tyskie, reprezentacja Urzędu Miasta Bielsko-Biała oraz amatorska drużyna Widzewa Łódź. Gospodarzy reprezentował Murapol Football Team.
- Dzięki staraniom naszych pracowników – pasjonatów piłki nożnej latem 2018 roku powołaliśmy do życia firmową drużynę futbolową – Murapol Football Team. Już po pierwszych treningach było dla nas jasne, że taka aktywność to nie tylko realizacja piłkarskiej pasji, ale także doskonały sposób na integrację. Postanowiliśmy więc wykorzystać ten patent, by integrować środowisko biznesowe Podbeskidzia – tak narodził się Noworoczny Puchar Murapolu. Po pierwszych pozytywnych doświadczeniach, poszliśmy za ciosem organizując Wakacyjny Puchar Murapolu. Jesteśmy konsekwentni nie tylko w działalności operacyjnej, dlatego już po raz drugi spotkaliśmy się w ramach noworocznych rozgrywek, myśląc już o kolejnych sportowych wyzwaniach – podsumował Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA oraz kapitan drużyny Murapol Football Team.
Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.