Komunikaty PR

Fortuna nowym partnerem KSW

2020-06-15  |  19:10
Biuro prasowe

Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, lider wśród bukmacherów w Polsce oraz Federacja KSW, jedna z największych organizacji MMA na świecie, podjęły decyzję o rozpoczęciu współpracy. Podpisany dziś 2-letni kontrakt obejmuje wszystkie gale KSW zaplanowane na 2020 i 2021 rok. 

Już od najbliższej gali logo Fortuny będzie widoczne przy wydarzeniach organizowanych przez Federację KSW. Bukmacher przygotował dla miłośników MMA liczne promocje, konkursy oraz zakłady specjalne, które będzie można znaleźć w oficjalnych kanałach Fortuny i federacji. 

Nieustanne rozszerzanie partnerstw biznesowych jest dla nas kluczowe w rozwoju nie tylko samej Federacji, ale i całej dyscypliny sportowej. Bardzo się cieszę, że do grona partnerów dołączyła Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, która będzie nam towarzyszyć nie tylko na rynku polskim, ale również przy naszych międzynarodowych wydarzeniach. Fakt, że zorganizowaliśmy drugą największą na świecie galę MMA pod względem frekwencji, a nasze wydarzenia oglądane są przez użytkowników z ponad 80 krajów nie oznacza, że powinniśmy zwalniać tempo pod kątem biznesowym. Wręcz przeciwnie – stawiamy na dalszą ekspansję.Bardzo cieszę się z podjętej współpracy oraz mam nadzieję, że przyniesie ona obu stronom wiele korzyści. mówi Martin Lewandowski, współzałożyciel i dyrektor generalny Federacji KSW.

Podpisanie kontraktu z Federacją KSW było dla nas naturalną decyzją. Od dłuższego czasu obserwujemy znaczący wzrost zainteresowania zakładami na MMA, które mamy w ofercie. KSW to uznana i niezwykle szeroko rozpoznawalna marka w świecie sportów walki, dlatego wierzymy, że dzięki tej współpracy Fortuna umocni się na pozycji bukmachera pierwszego wyboru dla wszystkich pasjonatów MMA i dotrze do jeszcze liczniejszej grupy osób śledzących każde wydarzenie organizowane przez Federację KSW. Już teraz proponujemy największą liczbę zakładów prematch i live w Polsce na wszystkie najważniejsze gale na świecie, a mogę zapewnić, że począwszy od KSW 53 nasza aktywność produktowa i marketingowa będzie jeszcze bardziej intensywna. – mówi Konrad Komarczuk prezes Fortuna Zakłady Bukmacherskie.

KSW (Konfrontacja Sztuk Walki) to największa organizacja MMA (ang. MMA - Mixed Martial Arts) w Europie i jedna z największych na świecie. To dziś także drugie obok Tour de Pologne polskie wydarzenie sportowe, rozpoznawane na całym świecie. Na 52 galach zorganizowanych przez KSW w całej Polsce, Anglii i Irlandii walczyło ponad 300 zawodników. Na trybunach hal zasiadło łącznie ponad 500 000 fanów, a każdą galę oglądają miliony przed telewizorami w Polsce i dziesiątki tysięcy w innych krajach globu.

KSW od 16 lat tworzy historię europejskiego MMA, organizując najbardziej rozpoznawalne gale w Europie. Organizacja popularyzuje dyscyplinę i kształtuje jej sportowe gwiazdy.  W ostatnim czasie Federacja święci znaczące sukcesy: zorganizowała m.in. drugą na świecie galę MMA pod względem frekwencji - KSW 39: Colosseum na PGE Narodowym w Warszawie, gdzie sprzedano 57 766 biletów, a także spektakularne wydarzenia za granicą – w Irlandii, Chorwacji i Anglii. Transmisje z gal odbywają się już w ponad 45 krajach, a na platformach streamingowych, takich jak m.in. kswtv.com, wydarzenia oglądane są przez użytkowników z ponad 80 krajów.

Pod szyldem KSW kryją się nie tylko cykliczne gale, ale także szereg innych działań oraz zarządzanie wizerunkiem i kontraktami wielu zawodników. Marki w ramach KSW to m.in.:

KSW – największa w Europie i czołowa na świecie gala MMA

KSW TV – oficjalna platforma streamingowa

KSW Shop - oficjalna linia odzieżowa KSW

KSW obozy – organizacja obozów szkoleniowych

Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie to legalnie działająca firma branży bukmacherskiej, wchodząca w skład Fortuna Entertainment Group, największej w Europie Środkowej i Wschodniej grupy prowadzącej zakłady wzajemne, posiadającej 20–letnie doświadczenie na rynkach w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Chorwacji i Rumunii. W Polsce Fortuna prowadzi działalność w kanale online na www.efortuna.pl i w aplikacjach mobilnych na Android i iOs oraz w największej na lokalnym rynku sieci ponad 500 Punktów Przyjmowania Zakładów. Bukmacher od lat zaangażowany jest we wspieranie polskiego sportu, sponsorując Legię Warszawa, piłkarską I ligę, Polski Związek Narciarski, Raków Częstochowa, Miedź Legnica, Radomiak Radom, Stomil Olsztyn i Wigry Suwałki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.