Foxy pomaga z UNICEF w walce z koronawirusem
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
W mijającym roku dzięki działaniom UNICEF udało się dostarczyć m.in. środki ochrony osobistej do 1,8 mln pracowników medycznych oraz 2,5 mln zestawów do testowania na obecność COVID-19 do 56 krajów na całym świecie. Dzięki wsparciu darczyńców, UNICEF nieustannie pomaga najbardziej potrzebującym krajom walczącym z pandemią koronawirusa. Firma ICT Poland, właściciel marki Foxy, wspiera UNICEF przekazując na ten cel 250 000 zł.
Już po raz kolejny Foxy wspiera UNICEF w pomocy najbardziej potrzebującym dzieciom. Dzięki wsparciu społecznie zaangażowanych firm, takich jak ICT Poland, UNICEF jest w stanie na bieżąco reagować na kryzysy humanitarne. Pandemia koronawirusa wywołała niestabilność gospodarczą, która powoduje trudności w dostępie do podstawowych usług, zwiększa ryzyko przemocy domowej i przemocy ze względu na płeć.
Od ponad 20 lat Foxy pomaga wspólnie z UNICEF, pokazując tym samym, że cele strategiczne UNICEF odpowiadają kierunkowi, w którym rozwija się firma. Foxy współpracuje z UNICEF w Polsce od 2009 roku, angażując się w cykliczną akcję skierowaną do uczniów polskich szkół pt. „Wszystkie Kolory Świata”. Foxy nie tylko przekazuje wsparcie finansowe, ale również szerzy informacje o działaniach pomocowych UNICEF wśród swoich klientów i partnerów biznesowych.
UNICEF pomaga dzieciom w wielu rejonach świata. Teraz ze względu na pandemię ta pomoc jest szczególnie ważna i cieszymy się, że w tym trudnym czasie mogliśmy również dołożyć naszą cegiełkę, powiedział Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu ICT Poland.
Foxy pomaga zarówno lokalnie jak i globalnie. Obecne czasy stawiają wiele wyzwań, jednak nie sposób porównać naszych warunków życia do tego, z czym mierzą się dzieci w krajach dotkniętych wojną, katastrofą naturalną czy kryzysem humanitarnym. Pandemia koronawirusa dokonała spustoszenia w krajach, gdzie system opieki zdrowotnej jest na słabym poziomie. Jej przytłaczający wpływ spowodował, że dotychczasowe działania humanitarne mogą zostać zaprzepaszczone. Dlatego tak ważne jest każde wsparcie w walce z koronawirusem.
Pandemia koronawirusa przyniosła wiele wyzwań, ale dzięki zaangażowaniu darczyńców UNICEF jest w stanie nieść pomoc tam, gdzie jest najbardziej potrzebna. Dzieci nadal odczuwają skutki pandemii. W ponad 60 krajach kampanie rutynowych szczepień zostały przerwane, a niemal ćwierć miliarda uczniów wciąż nie może wrócić do szkół. Przed nami jeszcze dużo pracy, ale napawa optymizmem wsparcie partnerów takich jak Foxy. Jesteśmy dumni z tej współpracy i z całego serca dziękujemy, powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.
O UNICEF
UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od ponad 70 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl.
O ICT Poland (marka FOXY)
ICT Poland, właściciel marki Foxy, jest międzynarodową firmą produkującą materiały higieniczne. Firma od lat wspiera działania UNICEF, a z UNICEF Polska współpracuje od 2009 roku. Pierwszą akcją, w którą włączyła się ta firma, był globalny program edukacyjny „Szkoły dla Afryki”. Od 2012 roku ICT Poland wspiera prowadzone przez UNICEF programy szczepień. Stałym elementem współpracy ICT Poland oraz UNICEF Polska jest realizacja programu „Wszystkie Kolory Świata”. Firma finansuje druk materiałów i działania związane z jego realizacją w zaangażowanych w akcję szkołach. Na opakowaniach wybranych produktów marki Foxy, w okresie cyklicznej akcji promocyjnej, umieszczana jest informacja o celu oraz wysokości wsparcia firmy na rzecz UNICEF.
Od czasu wybuchu epidemii firma pomogła 100 instytucjom na terenie całej Polski. Produkty Foxy otrzymało: 35 szpitali, 42 domów i ośrodków pomocy społecznej oraz 23 inne instytucje (przedszkola, szkoły, pogotowia i domy dziecka). To łącznie ponad 21 000 kilogramów ręczników, papierów toaletowych i chusteczek. Dodatkowo Foxy przekazało 12 600 maseczek ochronnych.

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Burger King wchodzi do Zgorzelca
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.