Komunikaty PR

FRoSTA rozwija się na rynku warzyw mrożonych

2023-10-19  |  14:00
Biuro prasowe

Rynek mrożonych warzyw w Polsce notuje dynamiczny wzrost. W 2023 r. sprzedaż tego typu produktów stanowi już niemal 35% całkowitej sprzedaży żywności mrożonej. Znana marka, FRoSTA, reaguje na ten rosnący trend, wprowadzając na rynek aż 15 nowych produktów z kategorii mrożonych warzyw.

Obecnie prawie 45% polskich gospodarstw domowych regularnie sięga po mrożone warzywa na patelnię. Taki obraz rynku czyni go atrakcyjnym obszarem biznesowym. FRoSTA, w pełni świadoma tego trendu, podjęła decyzję o wejściu w ten segment, proponując konsumentom 15 nowych produktów z kategorii mrożonych warzyw. Jest to strategiczny krok, umacniający pozycję FRoSTY na rynku żywności mrożonej oraz otwierający nowe możliwości współpracy z sieciami handlowymi i dystrybutorami.

Od kilku lat uważnie obserwujemy rynek mrożonek, analizujemy zmieniające się zwyczaje konsumentów, śledzimy badania dotyczące użytkowania produktów mrożonych. Na tej podstawie FRoSTA wypracowała pozycję lidera w kategorii ryb mrożonych. Teraz chcemy się rozwijać w kolejnej kategorii i stawiamy na najbardziej perspektywiczny segment, czyli mrożone warzywa na patelnięmówi Paweł Wojciechowski, Dyrektor Handlowy FRoSTY na Polskę i Europę Centralną.

Nowa oferta obejmuje warzywa na patelnię w trzech różnych wariantach: bez przypraw, z mieszanką różnych ziół oraz z sosami. To pełnowartościowe posiłki, które są doskonałym uzupełnieniem zbilansowanej diety. Dzięki mrożeniu świeżo po zebraniu zachowują wartości odżywcze i witaminy zawarte w warzywach przez długi czas. FRoSTA proponuje również innowacyjne rozwiązania, takie jak warzywa do piekarnika oraz vege bowls, czyli gotowe pomysły na lekki i zbilansowany posiłek. Warto zaznaczyć, że produkty FRoSTY nie zawierają żadnych dodatków do żywności i opierają się na czystych recepturach.

Wprowadzenie nowości FRoSTY na rynek wspierane jest szeroko zakrojoną kampanią marketingową, obejmującą reklamy telewizyjne, radiowe i internetowe, akcje outdoor oraz liczne działania promocyjne w miejscach sprzedaży.

Chcemy pokazać, że dostosowujemy się do zmieniających się wymagań i preferencji konsumentów. W ostatnich latach w Polsce wzrasta świadomość roli zdrowego odżywiania, co znajduje potwierdzenie w wynikach licznych badań i obserwacji. Pandemia dodatkowo skierowała uwagę na potrzebę produktów o długim terminie przydatności i możliwości przechowywania przez dłuższy czas. Warzywa mrożone spełniają te kryteria. Co więcej, pozwalają na szybkie i proste przygotowanie pełnowartościowego posiłkumówi Aleksandra Wysocka, Dyrektor ds. Marketingu FRoSTY na Polskę i Europę Centralno-Wschodnią.

Nowa oferta warzyw mrożonych to kolejny krok w rozszerzaniu wachlarza produktów, który ma na celu zaspokojenie oczekiwań coraz bardziej świadomych konsumentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.