Komunikaty PR

Galeria Klif w Gdyni: bezpieczne zakupy cały czas dostępne

2020-11-18  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Choć galerie handlowe funkcjonują w ograniczonym zakresie, w gdyńskim Klifie można załatwić sporo podstawowych spraw - od spożywczych zakupów po krawieckie wsparcie. Galeria Klif dba o bezpieczeństwo kupujących. 

Ogłoszone przez rząd informacje dotyczące galerii handlowych, ograniczyły funkcjonowanie niektórych sklepów, jednak część z nich jest nadal otwarta dla klientów, a korzystanie z nich jest bezpieczne. Galeria Klif to nie tylko gdyńskie centrum mody, ale także galeria przyjazna swoim sąsiadom - poprzez przemyślany dobór sklepów i punktów usługowych zapewnia spełnienie podstawowych, codziennych potrzeb klientów. 

Co jest otwarte?

Apteki i drogerie. W Klifie możemy skorzystać z apteki Super-Pharm, zlokalizowanej na parterze galerii oraz z dwóch drogerii: Rossmann oraz Ziaja - oba sklepy znajdują się również na parterze centrum. 

Zakupy zrobimy także w księgarni Empik oraz w kiosku InMedio. Nie musimy się obawiać o potrzeby naszych pupili, bowiem czynny jest salon ZOO Karina. Do swoich salonów zapraszają przedstawiciele sieci komórkowych: Orange i T-Mobile. 

Czynne są także sklepy spożywcze. W Galerii Klif to nie tylko duży supermarket EUROSPAR, który zaprasza na codzienne zakupy, ale także sklepy Czas na Herbatę, Piekarnia M. Szydłowski, Cukiernia Sowa czy sklep winiarski Festus. 

Klienci galerii mogą skorzystać także z punktów usługowych. Otwarte są salony optyczne Optical Christex i Vision Express. Czynny jest również salon fryzjerski Dorota. Usługi krawieckie oferuje salon Emanuel Berg (otwarty we wtorki i piątki w godzinach 10:00 - 18:00). Pralnia EBS, oprócz usług w centrum, oferuje także odbiór prania z mieszkania. 

Wszystkie wymienione wyżej sklepy, z wyjątkiem EUROSPAR, czynne są w standardowych godzinach otwarcia galerii, tj. od poniedziałku do soboty od godziny 9:00 do 21:00, a w niedziele handlowe od godziny 10:00 do 20:00. EUROSPAR zaprasza klientów od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 21:30, a w niedziele handlowe od 9:30 do 20:30. W dni powszednie od 10:00 do 12:00 obowiązują godziny dla seniorów. 

Gastronomia na wynos i w dostawie do domu czy biura

Działa również strefa gastronomiczna, ale wyłącznie z opcją na wynos lub w dostawie. Swój asortyment na dowóz oferuje Cukiernia Sowa na terenie Gdyni, Sopotu, Rumi, Redy, Wejherowa i Gdańska Osowy. Jedzenie można zamówić także z orientalnej restauracji Silver Dragon, która w swoim menu ma dania kuchni wietnamskiej i tajskiej. McDonald’s realizuje zamówienia z dowozem za pośrednictwem Uber Eats lub Glovo. 

***
Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps! Biuro prasowe
2024-07-31 | 10:30

Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps!

31 lipca br. wystartuje kampania promująca starter na usługę Red Bull MOBILE, który kupić można m.in. w sieci sklepów Żabka. Będzie to jednocześnie pierwsza promocja oferty
Handel Handel transgraniczny bez tajemnic – wysokooktanowe paliwo e-handlu
2024-07-31 | 08:40

Handel transgraniczny bez tajemnic – wysokooktanowe paliwo e-handlu

Polscy konsumenci nie stronią od e-zakupów zagranicznych. W polskich sklepach internetowych robi zakupy aż 75% internautów, a aż 30% użytkowników Internetu w naszym kraju
Handel Port Łódź z certyfikatem BREAM In-Use
2024-07-31 | 01:00

Port Łódź z certyfikatem BREAM In-Use

Centrum handlowe Port Łódź należące do Ingka Centres, to nowoczesna przestrzeń z licznymi rozwiązaniami technologicznymi, które umożliwiają ograniczenie negatywnego wpływu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.