GAMIVO kontynuuje współpracę z siecią sklepów Żabka
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, kontynuuje współpracę z siecią sklepów Żabka. W ramach pierwszej akcji marketingowej „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO” dla klientów popularnej sieci sklepów przygotowano aż 10 tys. kopii darmowych gier. GAMIVO kontynuuje kooperację z Żabka Polska, dzięki czemu już w najbliższym czasie pojawią się kolejne atrakcje dla klientów. Akcja promocyjna pozytywnie wpływa na rozpoznawalność platformy, wzrost liczby użytkowników, a także zwiększa ich zaangażowanie.
W ramach akcji „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO”, która trwała od 20 do 26 kwietnia, każdy klient, który kupił w sklepach sieci Żabka dwa napoje energetyczne marki LevelUp, mógł dostać za darmo grę wideo. Warunkiem było zeskanowanie paragonu w aplikacji Żappka w celu otrzymania kodu promocyjnego upoważniającego do odbioru darmowej gry na platformie GAMIVO. Na graczy czekało siedem różnych tytułów promocyjnych w liczbie aż 10 tys. kopii.
- Staramy się, aby nasze działania promocyjne były niestandardowe i trafiały do szerokiego grona odbiorców. Liczymy, że dzięki takim akcjom jak „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO” pozyskamy wielu nowych klientów, którzy początkowo zachęceni akcją promocyjną, pozostaną na naszej platformie na dłużej i skorzystają z usług oferowanych przez GAMIVO – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.
Akcja marketingowa „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO” cieszyła się dużym zainteresowaniem, dlatego obie strony zdecydowały się na kontynuację współpracy. W najbliższym czasie na klientów Żabki czekają kolejne atrakcje z wykorzystaniem aplikacji Żappka.
- Żabka aktywnie kontynuuje wdrażanie swojej strategii akceleracji cyfrowej, stawiając na partnerstwa, które odpowiadają na potrzeby konsumentów i mają na celu rozwój aplikacji mobilnej Żappka. Współpraca z GAMIVO to dla nas krok w kierunku wyjścia poza ekosystem detaliczny, możliwość aktywizacji użytkowników aplikacji przy wykorzystaniu światowych trendów, takich jak gaming. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników tej współpracy i z zaangażowania użytkowników Żappki - mówi Dino Metaxas, Head of Digital Acceleration w Żabka Polska.
Jednym z priorytetów akcji promocyjnej jest zwiększenie liczby użytkowników na platformie GAMIVO. Obecnie Spółka jest blisko osiągnięcia kolejnego ważnego kamienia milowego, jakim będzie przekroczenie progu 4 mln użytkowników serwisu.
Współpraca z siecią sklepów Żabka, w tym m.in akcja promocyjna „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO”, to kolejna ważna kooperacja w ciągu ostatnich miesięcy. W czwartym kwartale ubiegłego roku GAMIVO rozpoczęło współpracę z izraelskim producentem gier Plarium. Podczas wspólnej akcji obu firm użytkownicy za granie początkowo byli nagradzani kuponami zniżkowymi. Zabawa cieszyła się na tyle dużym zainteresowaniem, że zarówno GAMIVO, jak i Plarium kontynuowały współpracę, oferując coraz ciekawsze korzyści dla graczy.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.