GAMIVO wprowadziło program lojalnościowy
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, niedawno świętował 5. urodziny. W ramach obchodów wydarzenia został uruchomiony program lojalnościowy GAMIVO Club, który spotkał się z bardzo pozytywnym odzewem. Sprawia on, że do graczy wraca część wydanych pieniędzy w serwisie transakcyjnym. Cashback wynosi 5 proc., natomiast w przypadku subskrybentów GAMIVO SMART jest to aż 10 proc. Program ma na celu zwiększenie lojalności klientów, zachęcenie ich do ponownych i jeszcze częstszych zakupów na platformie, zainteresowanie aktywowaniem subskrypcji SMART, a także przyciągnięcie nowych użytkowników.
Podczas obchodów 5. urodzin GAMIVO przygotowało dla graczy wiele atrakcji, a jedną z nich był program lojalnościowy. Dzięki GAMIVO Clubowi do klientów wraca część pieniędzy wydanych na platformie. Cashback wynosi 5 proc., natomiast w przypadku subskrybentów GAMIVO SMART jest to aż 10 proc. Środki te mogą być wykorzystane do opłacenia nawet 50 proc. wartości kolejnych zakupów na platformie.
- Zdecydowaliśmy się wprowadzić GAMIVO Club, ponieważ doceniamy graczy i chcemy im zaoferować coś szczególnego. Piąte urodziny były wręcz idealną okazją, aby go zaprezentować i w ten sposób świętować tę rocznicę razem z naszymi użytkownikami. Z założenia programy lojalnościowe przynoszą efekty w dłuższej perspektywie, natomiast już teraz obserwujemy korzyści jak chociażby wzrost średniej wartości koszyka – komentuje Mateusz Śmieżewski, prezes GAMIVO.
Korzystając z GAMIVO Club, po dokonaniu zakupu na platformie klienci otrzymują część zapłaconej kwoty w postaci cashbacku, który trafia na ich konta GAMIVO. Gracze mogą wykorzystać zwrot na kolejne zakupy na platformie i tym samym obniżyć cenę produktów. Użytkownicy z aktywną subskrypcją SMART uzyskują cashback większy niż ci bez niej, co jeszcze bardziej uatrakcyjnia obecną ofertę SMART. Program ma na celu zwiększenie lojalności klientów, zachęcenie ich do ponownych zakupów na platformie, zainteresowanie aktywowaniem subskrypcji SMART, a także przyciągnięcie nowych użytkowników.
- W ostatnich latach programy lojalnościowe w sektorze gier znacznie zyskały na popularności, a przykładem z ostatnich miesięcy może być m.in. program PlayStation Stars od giganta branży - Sony Interactive Entertainment. Dzieje się tak chociażby dlatego, że jest to skuteczny sposób na zwiększenie retencji klientów oraz pozyskanie nowych użytkowników - dodaje Mateusz Śmieżewski.
Do tej pory platforma GAMIVO zgromadziła ponad 4,1 mln użytkowników, a sprzedaż przekroczyła 14,3 mln gier. Spółka z roku na rok poprawia wyniki finansowe - w II kwartale 2022 roku GAMIVO wygenerowało 56,3 mln zł obrotu i 10,7 mln zł przychodu, obie te liczby były zauważalnie wyższe niż w poprzednim kwartale. Zysk netto wyniósł zaś 2,9 mln zł, zatem aż o 85 proc. więcej względem I kwartału 2022 roku.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.