Gemini Park Tarnów w lokalnym kadrze umacnia pozycję lidera
Gemini Park Tarnów kolejny raz udowadnia, że bogaty tenant-mix to nie jedyny atut galerii. W centrum handlowym, od lat zorientowanym na lokalną społeczność i kulturę, pojawiła się niecodzienna wystawa prac, której bohaterem jest samo Gemini. Poprzez nowatorskie spojrzenie na rolę i funkcje galerii w budowaniu strategii, największy w regionie obiekt handlowy z portfela Gemini Holding z powodzeniem utrzymuje pozycję lidera.
Dynamicznie zmieniający się styl życia oraz rosnące oczekiwania dotyczące spędzania czasu wolnego stanowią wyzwanie dla centrów handlowych. Gemini Park Tarnów pokazuje, że galeria to dziś nie tylko miejsce zakupów z bogatą ofertą handlowo-usługową i rozrywkową, ale także przestrzeń kultury, sztuki i edukacji. Przykładem tego jest niedawny wernisaż wyjątkowych prac fotograficznych, będących efektem kwietniowych warsztatów z Marcinem Bawcem. Fotograf, który na co dzień mieszka w Tarnowie, został wyróżniony prestiżowymi międzynarodowymi tytułami, jak m. in.: EFIAP, QPSA, ACPE czy G.APS, zyskując tym samym uznanie w środowisku artystycznym.
Unikalne prace, powstałe w wyniku twórczego spotkania pasjonatów fotografii z doświadczonym praktykiem, ukazują kreatywne spojrzenie na architekturę galerii handlowej i pejzaż miejski. Pretekstem do wyrażenie swojego indywidualizmu i twórczości było samo Gemini Park, które stało się bohaterem blisko 60 niepowtarzalnych ujęć. Dzięki bliskiej współpracy z lokalną społecznością tarnowska galeria tworzy „sąsiedzką” atmosferę i przestrzeń. Sprzyja to nie tylko codziennym zakupom i rosnącemu footfallowi, ale również kreuje unikatowe doświadczenia i wizerunek miejsca, które zachęca do spędzania czasu zgodnie z ideą mixed-use.
Największy, a zarazem w pełni skomercjalizowany, obiekt należący do krakowskiej firmy Gemini Holding, zaprezentowany w artystycznej odsłonie, to znakomity przykład innowacyjnego podejścia do promocji i budowania przewagi na rynku nieruchomości komercyjnych. Tarnowskie centrum handlowe z uwagą śledzi potrzeby najemców oraz wiodące trendy w branży retail. Dbając o jak najwyższą jakość usług, aktywnie angażuje się w nowoczesne, proekologiczne i przyjazne mieszkańcom Tarnowa i okolic działania. Jako społecznie odpowiedzialna organizacja, Gemini Park Tarnów tworzy również trwałe relacje z najemcami i lokalnymi partnerami, inicjując wyjątkowe w skali krajowej przedsięwzięcia. Współpracując z Tarnowskim Centrum Kultury przy „Pasażu Odkryć”, tarnowskim Centrum Nauki i Techniki oraz miejscowym Zespołem Sztuk Plastycznych, galeria organizuje wystawy, wernisaże i koncerty, jednocześnie promując przy tym lokalnych artystów i działania proekologiczne.
To nowatorskie podejście do roli centrum handlowego umacnia status lidera Gemini Park Tarnów, a tym samym czyni je inkluzywnym miejscem spotkań, odpowiadającym na zróżnicowane potrzeby regionu, jak i całej branży. Ma to również wpływ na niesłabnący potencjał leasingowy obiektu.
– W tworzeniu atrakcyjnej przestrzeni biznesowej dla naszych najemców, kierujemy się przede wszystkim oczekiwaniami odwiedzających. Dbamy o to, by nasi klienci otrzymali coś więcej niż standardowe doświadczenia zakupowe. Działania Gemini Park Tarnów, które wykraczają poza aspekt komercyjny, kształtują markę centrum jako ciekawego miejsca, w którym szeroka oferta, ale także sztuka i kultura są na wyciągnięcie ręki. Nasza strategia, zakorzeniona w lokalności, z naciskiem na zrównoważone podejście do środowiska i inkluzywność, przynosi zamierzone efekty, co potwierdza stale rosnący footfall. Wzmacniamy naszą pozycję nie tylko jako lidera na lokalnym rynku, ale także jako miejsca spędzania wolnego czasu. Dbając o wsparcie dla naszych najemców, nieustannie wprowadzamy inicjatywy, które zwiększają odwiedzalność i przekładają się na wyniki finansowe naszych partnerów – podkreśla Zbigniew Nowak, Dyrektor Gemini Park Tarnów.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.