Gemini Park Tarnów w lokalnym kadrze umacnia pozycję lidera
Gemini Park Tarnów kolejny raz udowadnia, że bogaty tenant-mix to nie jedyny atut galerii. W centrum handlowym, od lat zorientowanym na lokalną społeczność i kulturę, pojawiła się niecodzienna wystawa prac, której bohaterem jest samo Gemini. Poprzez nowatorskie spojrzenie na rolę i funkcje galerii w budowaniu strategii, największy w regionie obiekt handlowy z portfela Gemini Holding z powodzeniem utrzymuje pozycję lidera.
Dynamicznie zmieniający się styl życia oraz rosnące oczekiwania dotyczące spędzania czasu wolnego stanowią wyzwanie dla centrów handlowych. Gemini Park Tarnów pokazuje, że galeria to dziś nie tylko miejsce zakupów z bogatą ofertą handlowo-usługową i rozrywkową, ale także przestrzeń kultury, sztuki i edukacji. Przykładem tego jest niedawny wernisaż wyjątkowych prac fotograficznych, będących efektem kwietniowych warsztatów z Marcinem Bawcem. Fotograf, który na co dzień mieszka w Tarnowie, został wyróżniony prestiżowymi międzynarodowymi tytułami, jak m. in.: EFIAP, QPSA, ACPE czy G.APS, zyskując tym samym uznanie w środowisku artystycznym.
Unikalne prace, powstałe w wyniku twórczego spotkania pasjonatów fotografii z doświadczonym praktykiem, ukazują kreatywne spojrzenie na architekturę galerii handlowej i pejzaż miejski. Pretekstem do wyrażenie swojego indywidualizmu i twórczości było samo Gemini Park, które stało się bohaterem blisko 60 niepowtarzalnych ujęć. Dzięki bliskiej współpracy z lokalną społecznością tarnowska galeria tworzy „sąsiedzką” atmosferę i przestrzeń. Sprzyja to nie tylko codziennym zakupom i rosnącemu footfallowi, ale również kreuje unikatowe doświadczenia i wizerunek miejsca, które zachęca do spędzania czasu zgodnie z ideą mixed-use.
Największy, a zarazem w pełni skomercjalizowany, obiekt należący do krakowskiej firmy Gemini Holding, zaprezentowany w artystycznej odsłonie, to znakomity przykład innowacyjnego podejścia do promocji i budowania przewagi na rynku nieruchomości komercyjnych. Tarnowskie centrum handlowe z uwagą śledzi potrzeby najemców oraz wiodące trendy w branży retail. Dbając o jak najwyższą jakość usług, aktywnie angażuje się w nowoczesne, proekologiczne i przyjazne mieszkańcom Tarnowa i okolic działania. Jako społecznie odpowiedzialna organizacja, Gemini Park Tarnów tworzy również trwałe relacje z najemcami i lokalnymi partnerami, inicjując wyjątkowe w skali krajowej przedsięwzięcia. Współpracując z Tarnowskim Centrum Kultury przy „Pasażu Odkryć”, tarnowskim Centrum Nauki i Techniki oraz miejscowym Zespołem Sztuk Plastycznych, galeria organizuje wystawy, wernisaże i koncerty, jednocześnie promując przy tym lokalnych artystów i działania proekologiczne.
To nowatorskie podejście do roli centrum handlowego umacnia status lidera Gemini Park Tarnów, a tym samym czyni je inkluzywnym miejscem spotkań, odpowiadającym na zróżnicowane potrzeby regionu, jak i całej branży. Ma to również wpływ na niesłabnący potencjał leasingowy obiektu.
– W tworzeniu atrakcyjnej przestrzeni biznesowej dla naszych najemców, kierujemy się przede wszystkim oczekiwaniami odwiedzających. Dbamy o to, by nasi klienci otrzymali coś więcej niż standardowe doświadczenia zakupowe. Działania Gemini Park Tarnów, które wykraczają poza aspekt komercyjny, kształtują markę centrum jako ciekawego miejsca, w którym szeroka oferta, ale także sztuka i kultura są na wyciągnięcie ręki. Nasza strategia, zakorzeniona w lokalności, z naciskiem na zrównoważone podejście do środowiska i inkluzywność, przynosi zamierzone efekty, co potwierdza stale rosnący footfall. Wzmacniamy naszą pozycję nie tylko jako lidera na lokalnym rynku, ale także jako miejsca spędzania wolnego czasu. Dbając o wsparcie dla naszych najemców, nieustannie wprowadzamy inicjatywy, które zwiększają odwiedzalność i przekładają się na wyniki finansowe naszych partnerów – podkreśla Zbigniew Nowak, Dyrektor Gemini Park Tarnów.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.