Spółka Wirtuale.pl rozpoczęła emisję akcji
Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Spółka Wirtuale.pl, właściciel marki UTI.PL, firma z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży usług internetowych, właśnie rozpoczęła emisję akcji. Zarząd spółki przewiduje duże bezpieczeństwo inwestycji oraz wysoki, nawet jedenastokrotny zwrot z inwestycji w ciągu najbliższych pięciu lat. Osoby zainteresowane inwestycją w UTI.PL mogą to zrobić już teraz na stronie emisja.uti.pl. Liczba akcji jest ograniczona.
UTI.PL jest marką spółki Wirtuale.pl, od ponad 20 lat działającej na polskim rynku usług internetowych. Swoim klientom UTI.PL dostarcza rozwiązania z zakresu usług internetowych opartych o przetwarzanie danych w chmurze. W oparciu o wiedzę i doświadczenie opracowany został efektywny multiprodukt dla klientów biznesowych - MultiCloud. Jest to zestaw narzędzi internetowych ułatwiający przedsiębiorcom prowadzenie działań biznesowych. W jego zakresie połączono siedem rodzajów produktów pracujących na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw: domeny, hosting, strony www i sklepy internetowe, certyfikat bezpieczeństwa, pozyskiwanie lead, konwersje lead i zarządzanie danymi, które wspólnie tworzą całość niezbędną firmom chcącym działać w internecie i skalowalną do rozmiarów i potrzeb przedsiębiorstwa.
Zarząd firmy planuje inwestycje o wartości 7 mln złotych, w tym 4,4 mln ze sprzedaży akcji. Pozostała część zaplanowanej kwoty zostanie pozyskana z programów unijnych i finansowania dłużnego. Zgromadzone środki będą przeznaczone na intensywny wzrost firmy w nadchodzących latach.
Zdecydowaliśmy się na emisję akcji ze względu na stabilną sytuację marki UTI.PL i perspektywę rozwoju w najbliższych latach. Od 2014 roku liczba naszych klientów wzrosła z tysiąca do ponad osiemnastu tysięcy przedsiębiorców, firm i organizacji, a w samym 2020 roku przychody spółki przekroczyły 13 mln złotych - mówi Wojciech Korona, członek Zarządu UTI.PL. - Przewidujemy, że trend wzrostowy utrzyma się też w nadchodzących latach. Działamy w przyszłościowej branży usług internetowych, inwestujemy w innowacyjne technologie, a na rynkach zagranicznych czeka na nas nawet 20 mln nowych klientów. Dlatego chcemy dać naszym inwestorom szansę rozwijania się i zarabiania razem z nami.
Plany rozwoju UTI.PL na najbliższe lata zakładają także zwiększenie liczby klientów do ponad 70 tysięcy i wzrost średnich przychodów z jednego klienta abonamentowego do 600 złotych rocznie. Jak wskazuje Zarząd firmy, konsekwentny przyrost liczby stałych klientów UTI.PL zapewni osobom nabywającym akcje wysokie bezpieczeństwo inwestycji, a planowana ekspansja na rynki zagraniczne może zdecydowanie przyspieszyć jej zwrot i zwiększyć rentowność w perspektywie najbliższych lat.
Osoby zainteresowane zakupem akcji mogą skorzystać z przygotowanych przez emitenta pakietów inwestycyjnych. W ramach poszczególnych pakietów kupującym przysługuje określona liczba (między 180, a 5760 akcji spółki) oraz voucher podarunkowy do wykorzystania na usługi UTI.PL. Akcje można kupić od 12 lutego poprzez stronę: emisja.uti.pl.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.