Spółka Wirtuale.pl rozpoczęła emisję akcji

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Spółka Wirtuale.pl, właściciel marki UTI.PL, firma z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży usług internetowych, właśnie rozpoczęła emisję akcji. Zarząd spółki przewiduje duże bezpieczeństwo inwestycji oraz wysoki, nawet jedenastokrotny zwrot z inwestycji w ciągu najbliższych pięciu lat. Osoby zainteresowane inwestycją w UTI.PL mogą to zrobić już teraz na stronie emisja.uti.pl. Liczba akcji jest ograniczona.
UTI.PL jest marką spółki Wirtuale.pl, od ponad 20 lat działającej na polskim rynku usług internetowych. Swoim klientom UTI.PL dostarcza rozwiązania z zakresu usług internetowych opartych o przetwarzanie danych w chmurze. W oparciu o wiedzę i doświadczenie opracowany został efektywny multiprodukt dla klientów biznesowych - MultiCloud. Jest to zestaw narzędzi internetowych ułatwiający przedsiębiorcom prowadzenie działań biznesowych. W jego zakresie połączono siedem rodzajów produktów pracujących na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw: domeny, hosting, strony www i sklepy internetowe, certyfikat bezpieczeństwa, pozyskiwanie lead, konwersje lead i zarządzanie danymi, które wspólnie tworzą całość niezbędną firmom chcącym działać w internecie i skalowalną do rozmiarów i potrzeb przedsiębiorstwa.
Zarząd firmy planuje inwestycje o wartości 7 mln złotych, w tym 4,4 mln ze sprzedaży akcji. Pozostała część zaplanowanej kwoty zostanie pozyskana z programów unijnych i finansowania dłużnego. Zgromadzone środki będą przeznaczone na intensywny wzrost firmy w nadchodzących latach.
Zdecydowaliśmy się na emisję akcji ze względu na stabilną sytuację marki UTI.PL i perspektywę rozwoju w najbliższych latach. Od 2014 roku liczba naszych klientów wzrosła z tysiąca do ponad osiemnastu tysięcy przedsiębiorców, firm i organizacji, a w samym 2020 roku przychody spółki przekroczyły 13 mln złotych - mówi Wojciech Korona, członek Zarządu UTI.PL. - Przewidujemy, że trend wzrostowy utrzyma się też w nadchodzących latach. Działamy w przyszłościowej branży usług internetowych, inwestujemy w innowacyjne technologie, a na rynkach zagranicznych czeka na nas nawet 20 mln nowych klientów. Dlatego chcemy dać naszym inwestorom szansę rozwijania się i zarabiania razem z nami.
Plany rozwoju UTI.PL na najbliższe lata zakładają także zwiększenie liczby klientów do ponad 70 tysięcy i wzrost średnich przychodów z jednego klienta abonamentowego do 600 złotych rocznie. Jak wskazuje Zarząd firmy, konsekwentny przyrost liczby stałych klientów UTI.PL zapewni osobom nabywającym akcje wysokie bezpieczeństwo inwestycji, a planowana ekspansja na rynki zagraniczne może zdecydowanie przyspieszyć jej zwrot i zwiększyć rentowność w perspektywie najbliższych lat.
Osoby zainteresowane zakupem akcji mogą skorzystać z przygotowanych przez emitenta pakietów inwestycyjnych. W ramach poszczególnych pakietów kupującym przysługuje określona liczba (między 180, a 5760 akcji spółki) oraz voucher podarunkowy do wykorzystania na usługi UTI.PL. Akcje można kupić od 12 lutego poprzez stronę: emisja.uti.pl.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.